przewody paliwowe SC900

Data: 2012-08-02 16:57:10
Autor: identyfikator: 20040501
przewody paliwowe SC900
może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe? dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

Data: 2012-08-02 15:58:10
Autor: Rafał Grzelak
przewody paliwowe SC900
identyfikator: 20040501 wrote:

może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe?
dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

Bo to trójfazówka.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

:>

Data: 2012-08-02 17:20:58
Autor: scobowski
przewody paliwowe SC900
może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe?
dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

Żebyś mógł 12 wątek w ciągu 3 dni założyć? ;)

Data: 2012-08-02 15:29:49
Autor:
przewody paliwowe SC900
begin scobowski
może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe?
dwa to sobie wyobraĹźam, zasilanie i powrĂłt, a trzeci?

Żebyś mógł 12 wątek w ciągu 3 dni założyć? ;)

Po 4 na kaĹźdy przewĂłd?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-02 18:21:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
przewody paliwowe SC900
Hello scobowski,

Thursday, August 2, 2012, 5:20:58 PM, you wrote:

może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe?
dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?
Żebyś mógł 12 wątek w ciągu 3 dni założyć? ;)

Ale po co to karmisz? Za chwilę Cię zbluzga. Lubisz?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-08-02 19:07:59
Autor: identyfikator: 20040501
przewody paliwowe SC900
Ale po co to karmisz? Za chwilę Cię zbluzga. Lubisz?

nie Jego nie zbluzgam, Ciebie zbluzgam pedale... pisz, nieustawaj, pisz... a ja Ci będę odpowiadał...

Data: 2012-08-02 17:23:40
Autor:
przewody paliwowe SC900
begin identyfikator: 20040501
nie Jego nie zbluzgam, Ciebie zbluzgam pedale... pisz, nieustawaj,
pisz... a ja Ci będę odpowiadał...

Dlaczego uważasz, że RoMan jest pedałem? Poważnie pytam, to ciekawe...

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-02 19:33:33
Autor: identyfikator: 20040501
przewody paliwowe SC900
Dlaczego uważasz, że RoMan jest pedałem? Poważnie pytam, to ciekawe...

bo się przywalił do mnie i próbuje mnie dymać na wszystkich grupach...

Data: 2012-08-02 17:38:28
Autor:
przewody paliwowe SC900
begin identyfikator: 20040501
bo się przywalił do mnie i próbuje mnie dymać na wszystkich grupach...

Bez mydła?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-02 19:44:41
Autor: identyfikator: 20040501
przewody paliwowe SC900
Bez mydła?

i to jeszcze "wnioskami platformy obywatelskiej"...

Data: 2012-08-02 20:16:19
Autor:
przewody paliwowe SC900
begin identyfikator: 20040501
i to jeszcze "wnioskami platformy obywatelskiej"...

Myślałem, że bardziej w tym stylu:
http://www.youtube.com/watch?v=BN2m72aZI-M

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-02 22:22:20
Autor: identyfikator: 20040501
przewody paliwowe SC900
Myślałem, że bardziej w tym stylu:
http://www.youtube.com/watch?v=BN2m72aZI-M

babcia władzia też jest niezła,
ja tam do nich nich nie mam, tylko oni są z PO więc z defincji "Oni to nie"...

Data: 2012-08-03 11:14:19
Autor: J.F
przewody paliwowe SC900
UĹźytkownik "identyfikator: 20040501"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jvedle$4ui$1@node1.news.atman.pl...
Dlaczego uważasz, że RoMan jest pedałem? Poważnie pytam, to ciekawe...
bo się przywalił do mnie i próbuje mnie dymać na wszystkich grupach...

Bo zasluzyles, chamie.

J.

Data: 2012-08-02 18:12:40
Autor: 'Tom N'
przewody paliwowe SC900
identyfikator: 20040501 w <news:jve4g7$o7g$1node1.news.atman.pl>:

może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe? dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

Ma zastosowanie, gdy zamontowany jest magnetyzer, tym przewodem odprowadzane
jest produkowane dzięki magnetyzerowi paliwo. Jeśli nie używasz magnetyzera,
jeden przewód możesz spokojnie zaślepić.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-08-02 19:56:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
przewody paliwowe SC900

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jve4g7$o7g$1node1.news.atman.pl...
może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe? dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

no jak to...
Zasilanie, powrót i rezerwa :P

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

Data: 2012-08-02 21:39:53
Autor: Tomasz Pyra
przewody paliwowe SC900
On Thu, 2 Aug 2012 16:57:10 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe? dwa to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

Najprawdopodobniej będzie to układ pochłaniania par paliwa.

W okolicach zbiornika znajduje się pojemnik z węglem akrywowanym który
wiąże pary paliwa ze zbiornika.
Podczas jazdy, przy niewielkim stałym obciążeniu, otwiera się zaworek
łączący kolektor dolotowy z tym pojemnikiem co powoduje opróżnienie tego
filtra.

Data: 2012-08-02 22:43:51
Autor: identyfikator: 20040501
przewody paliwowe SC900
dzięki, a nie orientujesz się, to się wymienia komplet 3 czy można pojedyńczo?

Data: 2012-08-02 23:16:02
Autor: Tomasz Pyra
przewody paliwowe SC900
On Thu, 2 Aug 2012 22:43:51 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

dzięki, a nie orientujesz się, to się wymienia komplet 3 czy można pojedyńczo?

Zależy co jest powodem wymiany.
Jeżeli jakiś sparciał, albo skorodował, to dla pewności wymieniłbym
wszystkie, bo pewnie są podobnie zużyte.
Jeżeli uszkodzenie mechaniczne, to spokojnie możesz jeden.

przewody paliwowe SC900