Data: 2013-08-12 13:21:48 | |
Autor: adresss | |
przewody zaplonowe - jaki producent | |
Czesc,
byla awaria cewki zaplonowej w Seat Cordoba i tak przy okazji mechanik przygladnal sie przewodom i zasugerowal wymiane (bo sa od nowosci czyli 10 lat). Przewody jakiego producenta byscie polecili - nie chce najtanszych ale tez nie chce najdrozszych. Optowalbym nad dobrym polskim producentem. Jakies sugestie i gdzie ew. kupowac (w sieci)? -- ThinkXtra |
|
Data: 2013-08-12 14:32:35 | |
Autor: Lewis | |
przewody zaplonowe - jaki producent | |
W dniu 2013-08-12 13:21, adresss@poczta.pl pisze:
Czesc, Beru, NGK, Bosch. Inne majÄ sĹaby sens. Niby Janmor-a ludzie uĹźywajÄ i nawet sobie chwalÄ ale to tak jak z chiĹskimi oponami. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2013-08-12 14:57:39 | |
Autor: Przyjazny | |
przewody zaplonowe - jaki producent | |
On 2013-08-12 11:21, adresss@poczta.pl <adresss@poczta.pl> wrote:
byla awaria cewki zaplonowej w Seat Cordoba i tak przy okazji mechanik Nie zmieniać dopóki działają. Nowe zbyt często bywają gorsze od starych które były od nowości. |
|
Data: 2013-08-12 20:14:03 | |
Autor: Jacek | |
przewody zaplonowe - jaki producent | |
W dniu 2013-08-12 16:57, Przyjazny pisze:
Nie zmieniać dopóki działają. Nowe zbyt często bywają gorsze od starychPrzewód WN to nie żarówka, że albo działa, albo nie. Trzeba by wiedzieć ile % zapłonów nie dochodzi do skutku z powodu upływu na przewodach. Można od biedy pooglądać pod maską przy zapalonym silniku w zupełnej ciemności. Jeżeli widać gdzieś iskrzenie to już wiadomo. Poza tym niekoniecznie trzeba od razu wymieniać. Jeżeli przewody nie mają spękań ani mikrospękań, są elastyczne, to wystarczy umyć rozpuszczalnikiem na szmacie i też pomaga. 10 lat to taki wiek średni dla przewodów. Mogą jeszcze być całkiem sprawne. Poza przewodami jest też kilka innych miejsc, gdzie napięcie "znika". Obudowy cewek, fajki, gumy osłon, (kopułka i palec o ile są). Tu wystarczy mycie. Jacek |
|
Data: 2013-08-13 09:29:17 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
przewody zaplonowe - jaki producent | |
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:u3hh09hocp1njrjvqp1dkb30strb2otoi44ax.com...
Czesc, Jak chcesz wydac kase to zmieniaj. A jak dziala to nie ruszaj. Skoro Seat 10 letni to ma juz kontrolke check i diagnostyke OBD2. Jak pojawi sie check z bledami typu missfire (wypadanie zaplonów), to wtedy warto te kable zmienic. |
|
Data: 2013-08-17 01:37:25 | |
Autor: adresss | |
przewody zaplonowe - jaki producent | |
On Tue, 13 Aug 2013 09:29:17 +0200, "Vlad The Ripper"
<os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote: Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:u3hh09hocp1njrjvqp1dkb30strb2otoi44ax.com... generalnie jest tak, ze jak pali to za 1. razem, no chyba ze zimna zima - to za 2. Pare razy byl problem, jak bylo mocno wilgotno. A co to jest ta kontrolka OBD2 ? Auto to Seat Cordoba koncowka 2002 (chwile przed nowsza wersja - tzw. przejsciowka). Ta wersja nie ma komputera na pokladzie (na displayu nic sie nie wyswietla), ale pewnie na magistrali cos pewnie mozna zobaczyc - nie znam sie. -- ThinkXtra |
|