Data: 2013-08-12 14:57:39 | |
Autor: Przyjazny | |
przewody zaplonowe - jaki producent | |
On 2013-08-12 11:21, adresss@poczta.pl <adresss@poczta.pl> wrote:
byla awaria cewki zaplonowej w Seat Cordoba i tak przy okazji mechanik Nie zmieniać dopóki działają. Nowe zbyt często bywają gorsze od starych które były od nowości. |
|
Data: 2013-08-12 20:14:03 | |
Autor: Jacek | |
przewody zaplonowe - jaki producent | |
W dniu 2013-08-12 16:57, Przyjazny pisze:
Nie zmieniać dopóki działają. Nowe zbyt często bywają gorsze od starychPrzewód WN to nie żarówka, że albo działa, albo nie. Trzeba by wiedzieć ile % zapłonów nie dochodzi do skutku z powodu upływu na przewodach. Można od biedy pooglądać pod maską przy zapalonym silniku w zupełnej ciemności. Jeżeli widać gdzieś iskrzenie to już wiadomo. Poza tym niekoniecznie trzeba od razu wymieniać. Jeżeli przewody nie mają spękań ani mikrospękań, są elastyczne, to wystarczy umyć rozpuszczalnikiem na szmacie i też pomaga. 10 lat to taki wiek średni dla przewodów. Mogą jeszcze być całkiem sprawne. Poza przewodami jest też kilka innych miejsc, gdzie napięcie "znika". Obudowy cewek, fajki, gumy osłon, (kopułka i palec o ile są). Tu wystarczy mycie. Jacek |
|