przewoz samochodu bez tablic

Data: 2009-10-11 01:25:25
Autor: P_ablo
przewoz samochodu bez tablic

Użytkownik "hhd" <onet@news.pl> napisał w wiadomości news:haqkg4$4q6$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Mam do sciagniecia samochod ze szczecina do warszawy.
Samochod nie ma tablic niemieckich ( zostal wyrejestrowany na terenie niemiec). I teraz mam dosyc duzy problem poniewaz laweta w 2 strony bedzie dosyc duzo kosztowala.

To znaczy ile?

Czy jest mozliwosc zakupienia tablic 24godzinnych??

Nie

Wiem ze zmienily sie ostatnio przepisy i czy zarejestruja mi samochod bez niemieckich tablic?

Tak

 Czy nie jest
podejrzane ze samochod nie ma rejestracji niemieckich?? czy to normalna praktyka?

Normalna

Najprosciej wypozyczyc na dobe samochod autolawete na prawko kat B za 250-300 zl za dobe.  Ewentualnie wykupic zolte, niemiecki tablice u posrednika (oglaszaja sie na allegro) ale to i tak wyjdzie drozej niz autolaweta.

Picasso

przewoz samochodu bez tablic