przod 26', tyl 28' - da sie?

Data: 2012-08-15 14:42:52
Autor: marian co imie ukrywa
przod 26', tyl 28' - da sie?
takie pytanie w arch. znalazlem:
"mam rower trekkingowy na 28 calowych kołach, właściwie rama jest dobrej
wielkości tak jak ją mam na sztywnym widelcu. ale coś ostatnio po 200 km po
szutrach na rajdzie łapki mnie niesamowicie bolały. mógłbym wsadzić w nią amor,
ale byłaby już za duża. co sądzicie o możliwości wsadzenia amora i koła na 26
cali? zakładam taką przekładkę tylko na rajdy i szuranie po lasach. znaczy się
zmieniałbym przedni widelec wraz z kołem, reszta pozostałaby ta sama. będzie się
tym dobrze jeździć?"

kiedys przelotnie pomyslalem sobie o takim rozwiazaniu.
nie bardzo wiem na cholere, moze bo lepszy wybor amorow i opon do 26 jest?
pierwszy kandydat to klocowate hollendropodobne z ciezkimi i ch%^#%$%^i amorami z przodu. a jak juz mieniac to na porzadny amor, a takich wiecej w
grupie 26''? jesli zalozyc jak w odpoweidzi do tego pytania /lata temu/ ze wysokosc przodu
sie nie zmieni, to chyba sama zmiana obwodu kola nie bedzie tragedia i toto
pojedzie tak samo, lub niezauwazalnie gorzej?

--

przod 26', tyl 28' - da sie?