przodkowie Martina Schulza obrabowali mojego ojca na wiele większe sumy

Data: 2014-09-17 20:16:39
Autor: boukun
przodkowie Martina Schulza obrabowali mojego ojca na wiele większe sumy
Szef europarlamentu Martin Schulz poinformował, że ukarał polskiego europosła Janusza Korwin-Mikkego (Nowa Prawica) za niestosowną wypowiedź o "Murzynach Europy" podczas sesji PE w lipcu. Europoseł został pozbawiony diet za 10 dni, czyli 3 040 euro. - Przodkowie pana Schulza obrabowali mojego ojca na wiele większe sumy, niż pan Schulz mnie - skomentował Janusz Korwin-Mikke.

~przechodzień 8 minut temu
Panie Januszu- jest Pan Gościem i ma jaja!!! Z całą rodziną na Pana głosowaliśmy. Ma pan 100% poparcia w dalszym ciągu. WIELKI szacun!

~gosc 5 minut temu
hahaha. Pan Korwin niewatpliwie ma w tym jakas metode. Wyksztalcony czlowiek z duza wiedza historyczna. Choc uwazam i niekoniecznie zgadzam sie z jego opiniami to moze w tym szalenstwie jest jakas metoda

~drake 6 minut temu
tylko KORWIN dość nowomowy i ministerstwa prawdy " rok 1964" - George a Orwella - lewaki

~bolo yeung 6 minut temu
Korwin ma mój głos !

~Murzynek 9 minut temu
Unia Europejska, czyli Hitler ver. 2.0 w białych rękawiczkach.

~Realista 9 minut temu
A czy nie pracujemy za 1/4 stawki jweropejskiej?? Czy duzo produktow i towarow jakosciowo odchodza od tych zachodnich? Czy emigracja za chlebem to mit? Mozna by tak mnozyc przykladow ale to chyba wyglada na celowe dzialania.Czy moze sie myle...

Data: 2014-09-17 20:20:53
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lvcka1$cn5$1mx1.internetia.pl...
[...]

Po jaki ch..j zasrywasz psp i scp cytatami podobnych do ciebie głąbów na sowieckim żołdzie?

MW

Data: 2014-09-17 21:11:46
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lvcje5$g13$2news.albasani.net...

[...]

Jesteś tak głupi, że gdybyś miał skrzydła, fruwałbyś jak gołębica...

boukun

Data: 2014-09-18 05:49:11
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 21:11 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ty już fruwasz na skrzydłach głupoty.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-23 09:55:06
Autor: Budzik
[...]

co ma zrobic jak tylko takie komentarze sie pojawiają...
No chyba ze sobie wybiera...
To tez nic dziwnego, ze sa takie wpisy,. W koncu kilka procent głosowało na Korwina, wiec na kazde 100osób pare napisze własnie coś takiego...

przodkowie Martina Schulza obrabowali mojego ojca na wiele większe sumy