przyłączenie Krymu do Federacji Rosyjsk iej poparło 97 proc. głosujących

Data: 2015-03-16 15:34:51
Autor: ada
przyłączenie Krymu do Federacji Rosyjsk iej poparło 97 proc. głosujących
Rok temu, 16 marca 2014 r., na Krymie odbyło się referendum, które doprowadziło do oderwania półwyspu od Ukrainy i przyłączenia go do Rosji. Zachód i Kijów potępiają aneksję jako złamanie prawa międzynarodowego, Moskwa przedstawia ją jako sprawiedliwość dziejową. W filmie dokumentalnym "Krym. Droga do ojczyzny" Putin zdradził, że Rosja w wypadku problemów z Krymem była przygotowana do postawienia w stan gotowości bojowej swoich sił nuklearnych.

Dwa dni po referendum, w którym przyłączenie Krymu do Federacji Rosyjskiej poparło 97 proc. głosujących, prezydent Rosji Władimir Putin podpisał stosowny traktat, przez co należący do Ukrainy półwysep i Sewastopol (jako miasto o znaczeniu federalnym) stały się oficjalnie częściami państwa rosyjskiego.

Moskwa długo zaprzeczała, że jej żołnierze uczestniczyli w inkorporacji Krymu. Jednak w filmie dokumentalnym "Krym. Droga do ojczyzny", nadanym w niedzielę przez rosyjską telewizję państwową, Putin przyznał, że nakazał podjęcie przygotowań do przyłączenia Krymu jeszcze przed referendum, kilka godzin po odsunięciu od władzy ukraińskiego prezydenta Wiktora Janukowycza.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Minal-rok-od-referendum-ktore-doprowadzilo-do-aneksji-Krymu-przez-Rosje,wid,17348955,wiadomosc.html?ticaid=114848&_ticrsn=3

  ~% 5 godzin i 59 minut temu

Redaktorku bredzisz! Siły nuklearne ZAWSZE są w stanie pogotowia. A Putin miałby eksterminować atomem SWOICH rodaków. Opamiętaj się!

Data: 2015-03-16 07:46:35
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu poniedzia³ek, 16 marca 2015 15:34:52 UTC+1 u¿ytkownik ada napisa³:
Rok temu, 16 marca 2014 r., na Krymie odby³o siê referendum, które doprowadzi³o do oderwania pó³wyspu od Ukrainy i przy³±czenia go do Rosji. Zachód i Kijów potêpiaj± aneksjê jako z³amanie prawa miêdzynarodowego, Moskwa przedstawia j± jako sprawiedliwo¶æ dziejow±. W filmie dokumentalnym "Krym. Droga do ojczyzny" Putin zdradzi³, ¿e Rosja w wypadku problemów z Krymem by³a przygotowana do postawienia w stan gotowo¶ci bojowej swoich si³ nuklearnych.

Dwa dni po referendum, w którym przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych, prezydent Rosji W³adimir Putin podpisa³ stosowny traktat, przez co nale¿±cy do Ukrainy pó³wysep i Sewastopol (jako miasto o znaczeniu federalnym) sta³y siê oficjalnie czê¶ciami pañstwa rosyjskiego.

Moskwa d³ugo zaprzecza³a, ¿e jej ¿o³nierze uczestniczyli w inkorporacji Krymu. Jednak w filmie dokumentalnym "Krym. Droga do ojczyzny", nadanym w niedzielê przez rosyjsk± telewizjê pañstwow±, Putin przyzna³, ¿e nakaza³ podjêcie przygotowañ do przy³±czenia Krymu jeszcze przed referendum, kilka godzin po odsuniêciu od w³adzy ukraiñskiego prezydenta Wiktora Janukowycza.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Minal-rok-od-referendum-ktore-doprowadzilo-do-aneksji-Krymu-przez-Rosje,wid,17348955,wiadomosc.html?ticaid=114848&_ticrsn=3

  ~% 5 godzin i 59 minut temu

Redaktorku bredzisz! Si³y nuklearne ZAWSZE s± w stanie pogotowia. A Putin mia³by eksterminowaæ atomem SWOICH rodaków. Opamiêtaj siê!

Ciekawe jaki procent Polaków opowiedzia³ by siê za przy³±czeniem Polski do Rosji.

Data: 2015-03-16 17:59:30
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.03.2015 o 15:46, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 15:34:52 UTC+1 użytkownik ada napisał:
[...]

Ciekawe jaki procent Polaków opowiedział by się za przyłączeniem Polski do Rosji.

Myślę, że takie pytanie w referendum byłoby mocno ryzykowne :)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-16 18:06:23
Autor: A. Filip
97 proc. głosujących
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:
[...]

<ironia> Po trwającym zaledwie tydzień referendum 102% byłoby za. </ironia>

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Co gÅ‚owa, to rozum.  (PrzysÅ‚owie biaÅ‚oruskie)

Data: 2015-03-16 18:08:55
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.03.2015 o 18:06, A. Filip pisze:
[...]

Nie wiem czy 102 ale ja chciałbym mieć emeryturę po 60 roku życia.

Data: 2015-03-16 10:20:06
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu poniedzia³ek, 16 marca 2015 18:08:57 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

> <ironia> Po trwaj±cym zaledwie tydzieñ referendum 102% by³oby za. </ironia>

Nie wiem czy 102 ale ja chcia³bym mieæ emeryturê po 60 roku ¿ycia..

-- Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Istotne ¿eby j± mieæ. Wed³ug mnie lepiej jak gwarancja pañstwowej emerytury oparta jest na pañstwowych ogromnych z³o¿ach ropy, gazu, z³ota, diamentów a nie na pseudo podatkach p³aconych przez markety bêd±ce nieustaj±co na jaki¶ ulgach podatkowych i kopalniach wydobywaj±cych chocia¿ nie najwy¿szej jako¶ci to najdro¿szy w galaktyce wêgiel.

Data: 2015-03-16 19:41:41
Autor: the_foe
napisał:
[...]
dziejowÄ…. W
[...]

jakby obnizyc srednia meryturę w Polsce (1900) to tej rosyjskiej (niecałe 800 zł) to mozna by obnizyc wiek emerytalny nawet do 55 roku.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-16 19:45:31
Autor: ada
napisał:
[...]

jakby obnizyc srednia meryturÄ™ w Polsce (1900) to tej rosyjskiej
(niecałe 800 zł) to mozna by obnizyc wiek emerytalny nawet do 55 roku.

Hi, hi, hi, średnia Kulczyków... realna średnia, czyli 90% polskiego społeczeństwa ma rosyjską średnią, 800 zł...

Data: 2015-03-16 12:30:53
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu poniedzia³ek, 16 marca 2015 19:45:32 UTC+1 u¿ytkownik ada napisa³:

> jakby obnizyc srednia meryturê w Polsce (1900) to tej rosyjskiej
> (nieca³e 800 z³) to mozna by obnizyc wiek emerytalny nawet do 55 roku.

Hi, hi, hi, ¶rednia Kulczyków... realna ¶rednia, czyli 90% polskiego spo³eczeñstwa ma rosyjsk± ¶redni±, 800 z³...

Co przy ich ni¿szych cenach robi jak by mieli nasze 1800. Jaki jest wiek emerytalny w Rosji?

Data: 2015-03-16 21:07:43
Autor: Dirko
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik <kogutek444@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:480f2bc8-89b6-4f6f-a470-5bc04e6e0436googlegroups.com...
[...]

    W Rosji niewielu facetów do¿ywa wieku emerytalnego.

Data: 2015-03-16 15:13:13
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu poniedzia³ek, 16 marca 2015 21:07:48 UTC+1 u¿ytkownik Dirko napisa³:
> [...]
> emerytalny w Rosji?

    W Rosji niewielu facetów do¿ywa wieku emerytalnego.

Nie o to pyta³em. Wiesz to albo odpowiadasz albo nie odpowiadasz.

Data: 2015-03-17 19:41:06
Autor: Dirko
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik <kogutek444@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:764758d3-6717-451f-ac6c-d787708651b1googlegroups.com...
[...]

    A Ty jak nie wiesz to sobie poszukaj w sieci zamiast innych pouczaæ.

Data: 2015-03-17 12:03:08
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu wtorek, 17 marca 2015 19:41:12 UTC+1 u¿ytkownik Dirko napisa³:

Spierdalaj.

Data: 2015-03-17 20:59:52
Autor: Dirko
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik <kogutek444@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:e8cbf173-7f23-4a05-8da0-3ff644509f52googlegroups.com...

Chamstwo.

Data: 2015-03-18 17:12:44
Autor: andal
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
On Tue, 17 Mar 2015 20:59:52 +0100, Dirko wrote:

Spierdalaj.

Chamstwo.

to sie nazywa zydowska kultura

Data: 2015-03-17 22:59:49
Autor: Budzik
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

    A Ty jak nie wiesz to sobie poszukaj w sieci zamiast innych pouczaæ.

Spierdalaj.

I skonczy³o siê rumakowanie :)
Teraz sobie dyskutujcie z takim argumentem :)

Data: 2015-03-18 19:59:14
Autor: Dirko
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:XnsA460EAF37157Abudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

"Chamstwu w ¿yciu, nale¿y siê przeciwstawiaæ si³om, i godno¶ciom osobistom"

Data: 2015-03-18 21:28:42
Autor: Ikselka
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
Dnia Wed, 18 Mar 2015 19:59:14 +0100, Dirko napisa³(a):

I "armatami w krzakach"! //wg De Bula
:->
--

Ikselka
na jego si³y i ¶rodki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co

Data: 2015-03-19 01:21:28
Autor: MarkWoydak
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych

U¿ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Z moherami ruszajcie na Kreml! Prezes poprowadzi.

MW

Data: 2015-03-19 11:01:09
Autor: Ikselka
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
Dnia Thu, 19 Mar 2015 01:21:28 +0100, MarkWoydak napisa³(a):

Ty by¶ ruszy³, wiem :->

Data: 2015-03-16 21:15:28
Autor: A. Filip
97 proc. głosujących
napisał:
[...]
Co przy ich niższych cenach robi jak by mieli nasze 1800. Jaki jest wiek
emerytalny w Rosji?

   W Rosji niewielu facetów dożywa wieku emerytalnego.

Czy premier Donald Tusk (PO) podwyższając wiek emerytalny zmierzał w innym kierunku?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Spojrzenie na ostateczne wyniki jest kluczem do radoÅ›ci.  (PrzysÅ‚owie arabskie)

Data: 2015-03-16 21:48:50
Autor: ada
W dniu 2015-03-16 o 21:07, Dirko pisze:

[...]

Pod tym wzglêdem Polska te¿ jest w tyle...

Data: 2015-03-17 06:33:03
Autor: Wiesiaczek
napisał:
[...]

Wymigujesz siÄ™ od odpowiedzi:

60 lat mężczyźni i 55 lat kobiety - myślę, że dożywają tego wieku w przeciwieństwie do Polaków :D

Data: 2015-03-19 21:15:02
Autor: Dirko
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:me7d6n$65b$1news.vectranet.pl...
[...]

Co czwarty mê¿czyzna w Rosji umiera przed 55. rokiem ¿ycia, a g³ówn± przyczyn± takiego stanu rzeczy jest picie du¿ych ilo¶ci alkoholu, g³ównie wódki - wynika z badania opublikowanego w "The Lancet".
W W. Brytanii jest to 7 proc., a w USA - mniej ni¿ 1 proc. W¶ród przyczyn zgonów w Rosji wymienia siê schorzenia w±troby czy zatrucie alkoholem, a tak¿e wypadki po spo¿yciu alkoholu i samobójstwa.
¦rednia d³ugo¶æ ¿ycia mê¿czyzn w Rosji wynosi 64 lata, co plasuje j± w¶ród 50 krajów ¶wiata z najgorszym wynikiem w tej kategorii.

Data: 2015-03-19 15:25:10
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu czwartek, 19 marca 2015 21:15:10 UTC+1 u¿ytkownik Dirko napisa³:
> [...]

¦rednia d³ugo¶æ ¿ycia mê¿czyzn w Rosji wynosi 64 lata, co plasuje j± w¶ród 50 krajów ¶wiata z najgorszym wynikiem w tej kategorii.

Jak ju¿ tak srasz z t± d³ugo¶ci± ¿ycia to jednak 3/4 ¿yje d³u¿ej. A tacy co nie chlaj± wódy maj± szansê braæ emeryturê ze 30 lat. Jak by¶my w referendum chcieli do Rosji to ty oczywi¶cie musia³by¶ nadrobiæ stracone lata picia? T± statystyk± udowodni³e¶ ¿e g³upi jeste¶.

Data: 2015-03-19 22:56:50
Autor: andal
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
totalny abnegat

Data: 2015-03-17 01:44:06
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-16 o 20:30, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Chyba sobie zartujesz?
http://www.numbeo.com/cost-of-living/rankings_by_country.jsp

--
@foe_pl

Data: 2015-03-17 07:11:25
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.03.2015 o 01:44, the_foe pisze:
[...]

Dla nieklikajÄ…cych:

Consumer Price Index (CPI) 2015

USA - 81,8
Rosja - 61,91
Białoruś - 50,2
Polska - 45,11
Indie - 26,27

Przypominam wiek emerytalny w Rosji:

Mężczyźni - 60 lat
Kobiety - 55 lat

To kiedy referendum na temat przyłączenia Polaki do Rosji?

Data: 2015-03-17 04:42:32
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu wtorek, 17 marca 2015 07:11:27 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

> Chyba sobie zartujesz?
> http://www.numbeo.com/cost-of-living/rankings_by_country.jsp

Dla nieklikaj±cych:

Consumer Price Index (CPI) 2015

USA - 81,8
Rosja - 61,91
Bia³oru¶ - 50,2
Polska - 45,11
Indie - 26,27

Przypominam wiek emerytalny w Rosji:

Mê¿czy¼ni - 60 lat
Kobiety - 55 lat

To kiedy referendum na temat przy³±czenia Polaki do Rosji?

-- Wiesiaczek (dzi¶ z DC)

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Dla mnie referendum mo¿e byæ jutro. Ju¿ wiem jak bym g³osowa³.

Data: 2015-03-17 16:53:55
Autor: Budzik
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Dla mnie referendum mo¿e byæ jutro. Ju¿ wiem jak bym g³osowa³.

Z ciekawosci: jak?

A tak bardziej dosadnie - przeciez to nie ma zadnego znaczenia.
g³osy w Rosyjskich referendach na Ukrainie by³y policzone zanim referendum sie zacze³o.

Data: 2015-03-17 10:13:11
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu wtorek, 17 marca 2015 17:53:57 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:
> [...]

g³osy w Rosyjskich referendach na Ukrainie by³y policzone zanim referendum sie zacze³o.

To rozg³o¶nia polska radia wolna europa jeszcze nadaje?

Data: 2015-03-17 19:22:11
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-17 o 07:11, Wiesiaczek pisze:
[...]

ale zrozumiałeś ze CPI im wieksze tym gorzej? Z uwzglednienem CPI wychodzi ze za przecietna ruską emeryturę kupisz 24% tego co za Polską. Obcinając odpowiednio emerytury mozemy obnizyc wiek emerytalny nawet do 50 lat. To zaden problem. Tylko wyjsnij obecnym emerytom, ze mają sie poswiecić by kto inny mógł przejsc na emeryture wczesniej niz oni.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-17 20:05:27
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.03.2015 o 19:22, the_foe pisze:
[...]

No to nie wiedziałem, ze Indie są taką potęgą?
A my zaraz za Indiami a na szarym końcu USA :)

Data: 2015-03-17 21:47:14
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-17 o 20:05, Wiesiaczek pisze:
[...]

To nie pokazuje kto jest potęgą. Koszyk dóbr w USA za 82 USD kupisz w Polsce za 45 USD. W USA oczywiscie zarabiaja kilkakrotnie wiecej i ich to nie rusza, ale russkich jak najbardziej, mniej zarabiaja i jeszcze mają wyzsze ceny. Choc oczywiscie mozesz sobie wmawiac, ze w Rossji jest lepiej bo wiecej wódy kupisz i przez kilka miesiecy masz darmową zamrazalkę na balkonie.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-17 14:09:38
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu wtorek, 17 marca 2015 21:47:14 UTC+1 u¿ytkownik the_foe napisa³:

> No to nie wiedzia³em, ze Indie s± tak± potêg±?
> A my zaraz za Indiami a na szarym koñcu USA :)

To nie pokazuje kto jest potêg±. Koszyk dóbr w USA za 82 USD kupisz w Polsce za 45 USD. W USA oczywiscie zarabiaja kilkakrotnie wiecej i ich to nie rusza, ale russkich jak najbardziej, mniej zarabiaja i jeszcze maj± wyzsze ceny. Choc oczywiscie mozesz sobie wmawiac, ze w Rossji jest lepiej bo wiecej wódy kupisz i przez kilka miesiecy masz darmow± zamrazalkê na balkonie.

-- @foe_pl

Nie pierdol i nie myl. Oficjalna wersja jest taka ¿e oni w ziemiankach ¿yj±, bogatsi ogrzewaj± ziemianki krowim gównem. A ty z balkonami wyje¿d¿asz.

Data: 2015-03-17 08:29:56
Autor: Patriota
[...]

Tylko skończony matoł może obliczać kwotowo emerytury w poszczególnych krajach i tylko na tej robić na tej podstawie równanie.

Data: 2015-03-17 19:24:15
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-17 o 08:29, Patriota pisze:
[...]

Masz rację, mój błąd, biorąc pod uwagę CPI, to srednia emerytura w Polsce (1900 pln) jest prownywalna do 582 zł w Rosji (gdzie ceny sa o wiele wyzsze niz w Polsce)

--
@foe_pl

Data: 2015-03-18 14:30:43
Autor: Patriota

[...]

Mógłbyś przedstawić te "koszyki świadczeń" dla Polski i Rosji? Bo gadać po próżnicy to sobie każdy może. I nie to że Ci nie wierzę, ale wolałbym się upewnić.

Data: 2015-03-19 09:17:56
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-18 o 19:04, the_foe pisze:

[...]

Wszystko to tak naprawdę gówno. Chodzi o tą tzw kreatywną księgowość, która upiera się że wskaźnik PKB jest bezpośrednim przełożeniem na zamożność społeczeństwa.
A więc żeby nie było niedomówień Rosja vs Polska:
Ceny podstawowych artykułów żywnościowych, czynszów, energii elektrycznej i ogrzewania, leków, odzieży itd.

Data: 2015-03-19 19:19:40
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-19 o 09:17, Patriota pisze:
[...]

jedzenie jest droższe od 25%
http://www.cenynaswiecie.pl/porownanie-cen-w-rosji-i-w-polsce,169,250/
Czynsze na wolnym rynku sa astronomiczne, w duzych miastach wynajecie kawalerki o niskim standarcie to co najmniej 3 tys zł.
Prad jest w Rosji ok 2,5x tanszy niz w Polsce. Ogrzewanie w podobnej relacji, ale wiekszosc mieszkanców musi dogrzewac sie intensywnej i dłuzej (srednia temperatura europejskiej czesci Rosji jest o ok 8 stopni nizsza niz w Polsce, a Polska i tak jest po Szwecji, Finalndii, Słowacji najzimniejszym krajem UE) wiec na jedno wychodzi.
Leki sa o wiele tansze. Odzież i obuwie horrendalnie drogie (markowe dzinsy nie schodza ponizej 400 zł a skorzane kozaki 1000 zł).

--
@foe_pl

Data: 2015-03-20 04:51:32
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu czwartek, 19 marca 2015 19:19:40 UTC+1 u¿ytkownik the_foe napisa³:

> Wszystko to tak naprawdê gówno. Chodzi o t± tzw kreatywn± ksiêgowo¶æ,
> która upiera siê ¿e wska¼nik PKB jest bezpo¶rednim prze³o¿eniem na
> zamo¿no¶æ spo³eczeñstwa.
> A wiêc ¿eby nie by³o niedomówieñ Rosja vs Polska:
> Ceny podstawowych artyku³ów ¿ywno¶ciowych, czynszów, energii
> elektrycznej i ogrzewania, leków, odzie¿y itd.

jedzenie jest dro¿sze od 25%
http://www.cenynaswiecie.pl/porownanie-cen-w-rosji-i-w-polsce,169,250/
Czynsze na wolnym rynku sa astronomiczne, w duzych miastach wynajecie kawalerki o niskim standarcie to co najmniej 3 tys z³.
Prad jest w Rosji ok 2,5x tanszy niz w Polsce. Ogrzewanie w podobnej relacji, ale wiekszosc mieszkanców musi dogrzewac sie intensywnej i d³uzej (srednia temperatura europejskiej czesci Rosji jest o ok 8 stopni nizsza niz w Polsce, a Polska i tak jest po Szwecji, Finalndii, S³owacji najzimniejszym krajem UE) wiec na jedno wychodzi.
Leki sa o wiele tansze. Odzie¿ i obuwie horrendalnie drogie (markowe dzinsy nie schodza ponizej 400 z³ a skorzane kozaki 1000 z³).

-- @foe_pl

Dopisz jeszcze ¿e bezrobocie im wzros³o. Wczoraj w necie napisa³o ¿e do 5,7%.

Data: 2015-03-20 19:10:25
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-20 o 12:51, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

no, ale jak mog± miec bezrobotnych skoro maj± najm³odszych emerytów na swiecie?

--
@foe_pl

Data: 2015-03-20 10:38:53
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-19 o 19:19, the_foe pisze:

[...]

Czyli ogólnie jak to widzisz, gdzie lepiej by się żyło przeciętnemu Polakowi - w Rosji czy w Polsce. Oczywiście przeciętny to nie znaczy że z zarobkami które sa uznawane za średnią krajiową, a takimi jakie otrzymuje 60/70 społeczeństwa, czylo około 2000zł?
Pytam bo jakoś tak się składa że jeszcze nie spotkałem Ruskiego żebraka za granicą, także nie widziałem rosyjskich prostytutek. Za to Polaka i Polkę uprawiających taki proceder i profesję są całe chmary.

Data: 2015-03-24 21:55:00
Autor: Budzik
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Pytam bo jako¶ tak siê sk³ada ¿e jeszcze nie spotka³em Ruskiego ¿ebraka za granic±, tak¿e nie widzia³em rosyjskich prostytutek. Za to Polaka i Polkê uprawiaj±cych taki proceder i profesjê s± ca³e chmary.

W Rosji?

Data: 2015-03-25 09:24:01
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-24 o 22:55, Budzik pisze:
[...]

Mówimy o polskim bogactwie i nêdzy w Rosji.

Data: 2015-03-25 11:00:35
Autor: Budzik
[...]

Sugerujesz ze Rosjanie u siebie nie zebrza i nie maja prostytutek? ROTFL...

Data: 2015-03-16 19:14:31
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-16 o 15:46, kogutek444@gmail.com pisze:
Ciekawe jaki procent Polaków opowiedzia³ by siê za przy³±czeniem Polski do Rosji.

jakby najpierw zosta³o zajête przez kacapskie wojsko? Tyle ile Putler sobie by zazyczy³. Nawet 101%

--
@foe_pl

Data: 2015-03-17 08:29:16
Autor: Patriota
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu 2015-03-16 o 15:46, kogutek444@gmail.com pisze:

Ciekawe jaki procent Polaków opowiedzia³ by siê za przy³±czeniem Polski do Rosji.

Wszystko zale¿y od tego czy promowane by³oby to w mediach. Bez urabiania Polaków przez te sprzedajne kurwy my¶lê ¿e Polacy bez ¿adnych przeszkód mogliby je¼dziæ na ryby na Syberiê. I bez obawy ¿e zim± z braku odpowiedniej ilo¶ci ¶rodków zamarzn± w swoich domach.

Data: 2015-03-17 09:55:19
Autor: Budzik
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Ciekawe jaki procent Polaków opowiedzia³ by siê za przy³±czeniem
Polski do Rosji.

Nie zapominaj o kolejnosci zdarzeñ.
Najpierw Putin mówi przyl±czamy, potem licza g³osy, potem robi± referendum...

Data: 2015-03-17 04:40:05
Autor: kogutek444
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
W dniu wtorek, 17 marca 2015 10:55:39 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:
> [...]

> Polski do Rosji. Nie zapominaj o kolejnosci zdarzeñ.
Najpierw Putin mówi przyl±czamy, potem licza g³osy, potem robi± referendum...

60 lat i jak chcesz idziesz na emeryturê, dla mnie to cztery lata zamiast jedenastu. Emerytura w sile nabywczej wy¿sza ni¿ w Polsce. Nie wykluczone ¿e w referendum dotycz±cym przy³±czenia Polski do Rosji kolejno¶æ zdarzeñ mog³a by byæ odwrotna ni¿ napisa³e¶.Wychodzi ¿e pytanie nie brzmi " czy Polacy chc± przy³±czenia do Rosji?" a czy Rosja chce ¿eby Polska siê do niej przy³±czy³a.

Data: 2015-03-17 13:07:55
Autor: Ikselka
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
Dnia Tue, 17 Mar 2015 04:40:05 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisa³(a):

60 lat i jak chcesz idziesz na emeryturê, dla mnie to cztery lata zamiast jedenastu. Emerytura w sile nabywczej wy¿sza ni¿ w Polsce.

Pytanie powa¿ne: czemu tam nie wyjecha³e¶?

Data: 2015-03-17 14:37:26
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.03.2015 o 13:07, Ikselka pisze:
Dnia Tue, 17 Mar 2015 04:40:05 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

60 lat i jak chcesz idziesz na emeryturę, dla mnie to cztery lata zamiast jedenastu. Emerytura w sile nabywczej wyższa niż w Polsce.

Pytanie poważne: czemu tam nie wyjechałeś?

Pytanie jest na poziomie przedszkola i internetowych gimbusów.
Dobrze o tym wiesz, i dziwię się że robisz z siebie idiotkę.

Data: 2015-03-17 14:58:05
Autor: Ikselka
przyłączenie Krymu do Federacji Rosy jskiej poparło 97 proc. głosujących
Dnia Tue, 17 Mar 2015 14:37:26 +0100, Wiesiaczek napisa³(a):

[...]

Dobrze o tym wiesz, i dziwiê siê ¿e robisz z siebie idiotkê.

Nie jestem tak± idiotk±, jak Ci siê wydaje, skoro wiem, ¿e nie chcesz
przyznaæ, ¿e trzymasz siê rêkami i nogami polskiej ziemi, bo TU CI LEPIEJ,
co wcale nie przeszkadza Ci pluæ na ni±. Wiesz, jak to siê nazywa?

Data: 2015-03-17 16:09:37
Autor: Wiesiaczek

napisał(a):

[...]

Nie jestem taką idiotką, jak Ci się wydaje, skoro wiem, że nie chcesz
przyznać, że trzymasz się rękami i polskiej ziemi, bo TU CI LEPIEJ,
co wcale nie przeszkadza Ci pluć na nią. Wiesz, jak to się nazywa?
Jednak starasz się zrobić z siebie idiotkę i wytłumaczę Ci dlaczego.
To, ze gdzieś tam jest lepiej wcale nie oznacza, ze każdy musi tam jechać i to z wielu różnych powodów.
Zakładając, że lepiej jest w USA (to tylko przykład) jakoś nie wybierasz się tam na stałe, prawda?
Tylko nie wyjedź mi tu z argumentem, że Polska jest najlepszym miejscem na świecie :)

Pokazuję Ci tylko, że takie argumenty typu: "skoro tam lepiej to wyjedź" są idiotyczne i to Ty właśnie robisz sama z siebie idiotkę.
Takich argumentów mogą używać dzieci w przedszkolu ale nie dorośli ludzie w poważnej rozmowie.
Nie mam nic osobistego do Ciebie a nawet cenię Cię za zaangażowanie i charyzmę, ale proszę Cię, nie zniżaj się do takiego poziomu.

A skoro pytasz, jak napisałaś, "poważnie", dlaczego nie wyjechałem, to Ci odpowiem: Tu się urodziłem, tu mieszkam, tu mam dom i rodzinę, przyjaciół, swój domek na wsi i nie jestem w stanie zabrać tego wszystkiego ze sobą.
Nie przeszkadza mi to w krytykowaniu tego co tu siÄ™ dzieje a nawet jest to moim obowiÄ…zkiem.

No a teraz bierz swojÄ… Å‚opatkÄ™ i wiaderko i zmiataj na pl.rec.kuchnia :)

Data: 2015-03-17 16:53:15
Autor: Ikselka
przyłączenie Krymu do Federacji Rosy jskiej poparło 97 proc. głosujących
Dnia Tue, 17 Mar 2015 16:09:37 +0100, Wiesiaczek napisa³(a):

A skoro pytasz, jak napisa³a¶, "powa¿nie", dlaczego nie wyjecha³em, to Ci odpowiem: Tu siê urodzi³em, tu mieszkam, tu mam dom i rodzinê, przyjació³, swój domek na wsi i nie jestem w stanie zabraæ tego wszystkiego ze sob±.

Wymówki.

Nie przeszkadza mi to w krytykowaniu tego co tu siê dzieje a nawet jest to moim obowi±zkiem.

Ale wiesz, jak to siê nazywa?

Data: 2015-03-17 20:09:02
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.03.2015 o 16:53, Ikselka pisze:
Dnia Tue, 17 Mar 2015 16:09:37 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

A skoro pytasz, jak napisałaś, "poważnie", dlaczego nie wyjechałem, to
Ci odpowiem: Tu się urodziłem, tu mieszkam, tu mam dom i rodzinę,
przyjaciół, swój domek na wsi i nie jestem w stanie zabrać tego
wszystkiego ze sobÄ….

Wymówki.

Nie przeszkadza mi to w krytykowaniu tego co tu siÄ™ dzieje a nawet jest
to moim obowiÄ…zkiem.

Ale wiesz, jak to siÄ™ nazywa?

Åšwiadoma postawa obywatelska?

Data: 2015-03-17 16:53:54
Autor: Budzik
> [...]

60 lat i jak chcesz idziesz na emeryturê, dla mnie to cztery lata
zamiast jedenastu. Emerytura w sile nabywczej wy¿sza ni¿ w Polsce.

A to w jaki sposób? Jakis cud gospodarczy?

[...]
Nie - pytanie brzmi dlaczego w ogole rozmawiamy o takim przy³±czeniu...

Data: 2015-03-17 20:11:09
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.03.2015 o 17:53, Budzik pisze:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Ciekawe jaki procent Polaków opowiedział by się za przyłączeniem
Polski do Rosji.

Nie zapominaj o kolejnosci zdarzeń.
Najpierw Putin mówi przylączamy, potem licza głosy, potem robią
referendum...

60 lat i jak chcesz idziesz na emeryturÄ™, dla mnie to cztery lata
zamiast jedenastu. Emerytura w sile nabywczej wyższa niż w Polsce.

A to w jaki sposób? Jakis cud gospodarczy?

Nie
wykluczone że w referendum dotyczącym przyłączenia Polski do Rosji
kolejność zdarzeń mogła by być odwrotna niż napisałeś.Wychodzi że
pytanie nie brzmi " czy Polacy chcą przyłączenia do Rosji?" a czy
Rosja chce żeby Polska się do niej przyłączyła.

Nie - pytanie brzmi dlaczego w ogole rozmawiamy o takim przyłączeniu...

Bo już rzygamy amerykańskim "dobrobytem" i amerykańską "demokracją".

Data: 2015-03-17 22:59:52
Autor: Budzik
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Bo ju¿ rzygamy amerykañskim "dobrobytem" i amerykañsk± "demokracj±".

No to przeniescie sie gdzies razem z boukunem...

Data: 2015-03-18 06:01:56
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.03.2015 o 23:59, Budzik pisze:
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Bo już rzygamy amerykańskim "dobrobytem" i amerykańską "demokracją".

No to przeniescie sie gdzies razem z boukunem...

Nie ma sprawy, kup mi bilet i załatw wizę.

Data: 2015-03-18 07:29:38
Autor: Budzik
[...]

Nie ma sprawy, kup mi bilet i za³atw wizê.

Leniuszek...

Data: 2015-03-17 13:02:54
Autor: Ikselka
przy³±czenie Krymu do Federacji Rosyjskiej popar³o 97 proc. g³osuj±cych
Dnia 17 Mar 2015 09:55:19 GMT, Budzik napisa³(a):

[...]

....i w ogóle po co mówiæ, liczyæ, robiæ... Siê OG£ASZA WYNIKI :-\