przychodzi Żyd do dentysty

Data: 2009-09-06 23:29:17
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
a dentysta wie, że w razie pomyłki Żyd oskarży dentystę o antysemityzm i straci licencję a z nią pracę i źródło utrzymania. dentysta się denerwuje, poci, drżą mu ręce, a im bardziej drżą tym bardziej wzmaga się strach przed błędem, a to jeszcze wzmaga dygotanie rąk. w końcu nie wytrzymał i wygarnął mu 'wypierdalaj Żydzie, nie oskarżysz mnie o antysemityzm'. oceńcie sami czy był antysemitą:]

Data: 2009-09-06 23:34:26
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
[...]

Oceniam ciebie, jako bęcwała.

Data: 2009-09-06 23:40:42
Autor: Piotr
przychodzi Żyd do dentysty
Dnia Sun, 06 Sep 2009 23:34:26 +0200, jadrys napisał(a):

Oceniam ciebie, jako bęcwała.

A mógłbyś uzasadnić taki komplement?
Piotr

Data: 2009-09-06 23:52:14
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Piotr pisze:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 23:34:26 +0200, jadrys napisał(a):

Oceniam ciebie, jako bęcwała.

A mógłbyś uzasadnić taki komplement?
Piotr

Oczywiście mógłbym uzasadnić to na trzech stronach, ale krótko - skąd mógł dentysta wiedzieć że to żyd?  Tylko bęcwał może zgonić swoją nieumiejętność rwania zębów na  pacjentów o nieodpowiednim pochodzeniu.

Data: 2009-09-06 23:55:39
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Oczywiście mógłbym uzasadnić to na trzech stronach, ale krótko - skąd mógł dentysta wiedzieć że to żyd?

bo wszedł w koszulce z napisem 'nie płakałem po Jezusie'

Tylko bęcwał może zgonić swoją nieumiejętność rwania zębów na  pacjentów o nieodpowiednim pochodzeniu.

nie nazywać Żydów bęcwałami, to antysemityzm.

Data: 2009-09-07 00:05:21
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
Oczywiście mógłbym uzasadnić to na trzech stronach, ale krótko - skąd mógł dentysta wiedzieć że to żyd?

bo wszedł w koszulce z napisem 'nie płakałem po Jezusie'

Mógł być również demonstracyjnym ateistą.

Tylko bęcwał może zgonić swoją nieumiejętność rwania zębów na  pacjentów o nieodpowiednim pochodzeniu.

nie nazywać Żydów bęcwałami, to antysemityzm.

Żeby podpaść pod antysemityzm wystarczy powiedzieć - ty żydzie.

Data: 2009-09-07 00:14:56
Autor: mkarwan
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h81bn4$27h$1news.onet.pl...
Żeby podpaść pod antysemityzm wystarczy powiedzieć - ty żydzie.

Ty Polaku to antypolonizm?

Data: 2009-09-07 01:54:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
przychodzi Żyd do dentysty
mkarwan wrote:

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
Żeby podpaść pod antysemityzm wystarczy powiedzieć - ty żydzie.

Ty Polaku to antypolonizm?

Widzisz, zależy do kogo tak powiesz.
Jak powiesz tak do osoby niewłaściwej nacji, to obrażasz innych Polaków,
więc jest to w jakimś stopniu antypolonizm.
--
Pit

Data: 2009-09-07 08:12:37
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
mkarwan pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h81bn4$27h$1news.onet.pl...
Żeby podpaść pod antysemityzm wystarczy powiedzieć - ty żydzie.

Ty Polaku to antypolonizm?

Tak, w sytuacji gdy np. w Niemczech spasiony szwab mówi do Polskiego pracownika najemnego - "ty Polaku".

Data: 2009-09-07 08:56:28
Autor: CYC
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8288h$i5u$2news.onet.pl...
mkarwan pisze:
[...]

....a jak bedzie to niespasiony Niemiec , to jak wtedy ocenic slowa Niemca ? bedzie to antypolonizm , czy nie ? :).
....a jak opisana przez Ciebie sytuacja wydarzy sie nie w Niemczech , tylko np. w Mongolii ale mowiacym bedzie dalej Niemiec ?
....a jak ten , Twoim zdaniem antypolski spektakl odbedzie sie w murzynskiej wiosce a mowiacym te "obrazliwe " slowa bedzie Aborygen , co wtedy ? .
Jest jeszcze conajmniej kilka innych wariantow i wszystkie moga stnasuwac pewne watpliwosci  co do swojej antypolskiej wymowy .
Jak widac z powyzszego , probem antypolonizmu jest problemem takim bardziej filozoficznym a nie realnym , nie to co antysemityzm , ktory jest od samego poczatku do konca calkiem jasny .
Antysemita zawsze jest tylko ten , kto za takiego zostanie uznany przez zyda ..
Dzisiaj Niemcy , ktorzy w sposob systemowy wymordowali pare milionow zydow nie sa dla zydow antysemitami , za to Polacy , ktorzy tych zydow ratowali ale nie chca sie dac przez nich "wycyckac " nimi sa .
I to jest cala prawda o antypolonizmie i antysemityzmie .

cyc

Data: 2009-09-07 09:15:24
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h82atf$ptm$1news.onet.pl...

[...]

To się chyba nazywa "syndrom wiecznej ofiary".

Data: 2009-09-07 12:50:14
Autor: CYC
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h82c2v$paj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak go zwal , tak go zwal , wazne , ze jest bo bez tego nie byloby Izraela i integtracji w ich narodzie .
Antyseityzm ich cementuje , dodaje nie tylko pieniedzy ale i sil . To sol izraelskiej ziemi .

cyc

Data: 2009-09-07 16:33:42
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h82ojq$90i$1news.onet.pl...

[...]

Byłby i bez tego.
Najbardziej cementuje kasa i ropa naftowa na Bliskim Wschodzie.

Data: 2009-09-07 09:25:43
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty

mkarwan pisze:

[...]

Odnosi się to do wszystkich krajów gdzie tubylcy zwracają się w ten sposób do Polaka.  Napisałem przecież wyraźnie powyżej: "w sytuacji gdy np. w Niemczech".
I co chcesz powiedzieć że dzisiejszy antypolonizm to tylko filozoficzna?  A napady fizyczne na Polaków w Anglii, Irlandii itd., a niedawny skandal z antypolskimi plakatami Frankfurcie i Goerlitz?

Data: 2009-09-07 12:57:53
Autor: CYC
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h82cho$v1d$1news.onet.pl...

............<

I co chcesz powiedzieć że dzisiejszy antypolonizm to tylko filozoficzna? A napady fizyczne na Polaków w Anglii, Irlandii itd., a niedawny skandal z antypolskimi plakatami Frankfurcie i Goerlitz?

To nie antypolonizm , to tylko proby jego zainstalowania przez zydow na tamtejszych "rynkach " bo ......."Polacy tak dlugo beda wsrod narodow swiata ponizani , dopoki nie zaplaca nam zydom ........" haraczu .
Proby te sa stosunkowo nieskuteczne bo incydentalne przypadki mozna pominac jako , ze zdarzaja sie wszedzie . W Polsce tez niejedn murzyn dostal po glowie ale czy to jest u nas norma ? . Nie ! to ewenement i robienie z niego problemu to nieuprawnione przewartosciowywanie zdarzenia .

cyc

Data: 2009-09-07 13:29:51
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

> [...]

niego
problemu to nieuprawnione przewartosciowywanie zdarzenia .

A w Polsce mamy komfort, ot najwyżej jakieś rebusy pobiją rebusa z
konkurencji albo handełesy zadźgają syna innego i jeszcze okup wezmą...

Data: 2009-09-06 23:58:21
Autor: matusm
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h81auh$mt$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

To proste ,,,,,po nosie ,bokobrodach ,samej brodzie ,tym kepi- jarmulce,trojkatnych odstajacych uszach,legitymacji PO-PZPR ,wystajacej z kieszeni "Gowno Wyborcze"
i wiele innych okolicznosci,,,to proste  ale nie dla
czerwonego pomiotu co ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-07 00:07:51
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty

Piotr pisze:

[...]

E tam, nawet hitlerowcy musieli używać specjalnych przyrządów żeby dokładnie zdiagnozować pochodzenie.

Data: 2009-09-07 00:09:13
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
E tam, nawet hitlerowcy musieli używać specjalnych przyrządów żeby dokładnie zdiagnozować pochodzenie.

widać nieskutecznie skoro tylu Żydów służyło w armii Hitlera.

Data: 2009-09-07 08:13:06
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
E tam, nawet hitlerowcy musieli używać specjalnych przyrządów żeby dokładnie zdiagnozować pochodzenie.

widać nieskutecznie skoro tylu Żydów służyło w armii Hitlera.

No tak, ale gdy już na jakiegoś "delikwenta" padło podejrzenie, to nawet brak obrzezania nie pomagał.

Data: 2009-09-06 23:59:09
Autor: Piotr
przychodzi Żyd do dentysty
Dnia Sun, 06 Sep 2009 23:52:14 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

A ja oceniem, że kręcisz jadrysiu...
Bęcwałem nazwałeś opowiadającą, a nie doktorka.
Piotr

Data: 2009-09-07 00:09:18
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Piotr pisze:
[...]

Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

Data: 2009-09-07 00:11:00
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

nie kombinuj za dużo, nie masz do tego genetycznych predyspozycji jak niektórzy... :]

Data: 2009-09-07 00:16:22
Autor: mkarwan
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h81c12$2lf$3news.onet.pl...
jadrys pisze:
Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

nie kombinuj za dużo, nie masz do tego genetycznych predyspozycji jak niektórzy... :]
Po jego reakcja, wygląda, na to że to Żyd i komuch.

Data: 2009-09-07 06:11:10
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niektórzy... :]
Po jego reakcja, wygląda, na to że to Żyd i komuch.

I tchórz - wiem to z autopsji - powiedziałem: sprawdzam i pluje się z
daleka.

Data: 2009-09-07 08:12:19
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

nie kombinuj za dużo, nie masz do tego genetycznych predyspozycji jak niektórzy... :]
Po jego reakcja, wygląda, na to że to Żyd i komuch.

Zarzucałeś mi również homoseksualizm, a ja tylko próbuję stawać po stronie słabszych, prześladowanych i krzywdzonych. Nie jestem żadnym z tych trzech wymienionych przez Ciebie..

Data: 2009-09-07 09:49:21
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Zarzucałeś mi również homoseksualizm, a ja tylko próbuję stawać po stronie słabszych, prześladowanych i krzywdzonych. Nie jestem żadnym z

to się wstawiaj za emerytami

Data: 2009-09-07 14:40:50
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
Zarzucałeś mi również homoseksualizm, a ja tylko próbuję stawać po stronie słabszych, prześladowanych i krzywdzonych. Nie jestem żadnym z

to się wstawiaj za emerytami

Oczywiście że za nimi też, i za pracownikami najemnymi, ale tylko tymi, którym się to nie podoba taki stan rzeczy.

Data: 2009-09-07 08:12:48
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

nie kombinuj za dużo, nie masz do tego genetycznych predyspozycji jak niektórzy... :]

A skąd wiesz?

Data: 2009-09-07 06:09:37
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości

A ja oceniem, że kręcisz jadrysiu...
Bęcwałem nazwałeś opowiadającą, a nie doktorka.
Piotr

Szydy tak mają. Np. taki felczer - doktor z Łodzi.

Data: 2009-09-07 12:25:06
Autor: Piotr
przychodzi Żyd do dentysty
Dnia Mon, 7 Sep 2009 06:09:37 +0200, Slavinka napisał(a):

Szydy tak mają. Np. taki felczer - doktor z Łodzi.

Ten co sobie kupił dużą willę zaraz po wojnie?
Piotr

Data: 2009-09-07 12:35:23
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Dnia Mon, 7 Sep 2009 06:09:37 +0200, Slavinka napisał(a):

> Szydy tak mają. Np. taki felczer - doktor z Łodzi.

Ten co sobie kupił dużą willę zaraz po wojnie?
Piotr

El Ultimo Comandante de Varsosovia Getto

Data: 2009-09-07 00:17:46
Autor: Bądź Zdrów
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik jadrys napisał:
Piotr pisze:
[...]

Jesteś idiotą, chłopcze.

Data: 2009-09-07 08:14:35
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
Piotr pisze:
[...]

Jest to tylko twoje zdanie.

Data: 2009-09-07 06:06:59
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Piotr pisze:

> A mógłbyś uzasadnić taki komplement?
> Piotr

Oczywiście mógłbym uzasadnić to na trzech stronach, ale krótko - skąd
mógł dentysta wiedzieć że to żyd?

Bo tylko rwąc korzeń szydowi można wytargac nerw razem z obrzynkiem.

Data: 2009-09-06 23:51:14
Autor: awe
przychodzi Żyd do dentysty
Dentysta wiedzial ze i tak go zyd nie oskarzy o antysemityzm bo sam byl zydem
awe

Data: 2009-09-06 23:53:30
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
Dentysta wiedzial ze i tak go zyd nie oskarzy o antysemityzm bo sam byl zydem

nie, był tylko gejem i w razie czego chciał wykorzystać atut rzekomej homofobii. niestety, jego pacjentem był Michał Piróg.

Data: 2009-09-07 01:17:11
Autor: awe
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h81b08$vo9$1news.onet.pl...
Dentysta wiedzial ze i tak go zyd nie oskarzy o antysemityzm bo sam byl zydem

nie, był tylko gejem i w razie czego chciał wykorzystać atut rzekomej homofobii. niestety, jego pacjentem był Michał Piróg.
-- -- -- -- -- -- -
zydlo ma parcie na szklo. wole juz Rutowicz niz Pieroga
awe

Data: 2009-09-07 06:04:37
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

[...]

Musi jądryś to był...

Data: 2009-09-07 08:18:02
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Slavinka pisze:
[...]

Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.

Data: 2009-09-06 23:25:10
Autor: Antenka
przychodzi Żyd do dentysty
 Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.
..

Uśmiech z  Hollywood? :D To szczęściarzem jesteś jeśli nie miałeś
bliskiego spotkania z dentystą :D... już słyszę wiertło au..boli!..
:- /

Antenka

Data: 2009-09-07 08:42:39
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Antenka pisze:
 Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.
.

Uśmiech z  Hollywood? Antenka

Nie..

Data: 2009-09-07 08:30:19
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty

http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

Data: 2009-09-07 08:43:07
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
mund pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h828im$i5u$6news.onet.pl...

Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.

http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

:-D

Data: 2009-09-07 00:01:47
Autor: Antenka
przychodzi Żyd do dentysty

>http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg
:-D

Jędruś to Ty ta żulia? ;-)

Antenka

P.s. A swoją droga jak mogłeś nigdy w życiu nie być u dentysty? A w
szkole nie było przeglądu ząbków? :)) Moze uciekałeś hihi... To ty nie
jesteś mężczyną, jeśli boisz się dentysty hihi

Data: 2009-09-07 09:27:46
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Antenka pisze:
http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

:-D

Jędruś to Ty ta żulia? ;-)

Antenka

Nie, nie moja..

Data: 2009-09-07 09:29:40
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Antenka pisze:
http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

:-D

Jędruś to Ty ta żulia? ;-)

Antenka

Nie, nie moja..

Tzn. - nie ja.

Data: 2009-09-07 10:16:00
Autor: konserwator
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h829ef$jd5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h828im$i5u$6news.onet.pl...

Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.

http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

ale przynajmniej sa autentycznie szczesliwi nie to co tusk z tym calym gradem...

Data: 2009-09-07 08:45:17
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.

Ze strachu, że mógłby to być laryngolog i wyciąłby migdałki razem z
jajnikami...

Data: 2009-09-07 08:49:25
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Slavinka pisze:
[...]

Ze strachu to Ty trzęsiesz portkami przed pojedynkiem.. Te pseudo żarciki to pewnie dla dodania sobie animuszu?

Data: 2009-09-07 13:29:16
Autor: Antenka
przychodzi Żyd do dentysty
Ze strachu to Ty trzęsiesz portkami przed pojedynkiem.. Te pseudo
żarciki to pewnie dla dodania sobie animuszu?

Dlaczego jesteś taki osowiały? Rozumiem, że weekend się nie udał  :- /

Antenka

Data: 2009-09-07 22:45:10
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Ze strachu to Ty trzęsiesz portkami przed pojedynkiem.. Te pseudo
żarciki to pewnie dla dodania sobie animuszu?

Dlaczego jesteś taki osowiały? Rozumiem, że weekend się nie udał  :- /

Antenka

He..he, ciągle widzi mwylot lufy kałasza przed którym będzie musiał stanąć.
Jeszcze trochę i zostanie z niego roztrzxęsiony glut galarety osranej ze
strachu.

Data: 2009-09-07 13:58:18
Autor: Antenka
przychodzi Żyd do dentysty
He..he, ciągle widzi mwylot lufy kałasza przed którym będzie musiał stanąć.
Jeszcze trochę i zostanie z niego roztrzxęsiony glut galarety osranej ze
strachu.

A za co chcesz zabić Jadrysia? Za poglądy? Polak Polakowi wilkiem a
nie bratem ... :-(( Może się go jeszcze da odczarować. On jest zaklęty
w tym komunizmie  :)

Antenka

Data: 2009-09-07 23:28:06
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fcf802b-c35e-4850-b102-ce6c6693df52y36g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Kacap nigdy nie byl Polakowi bratem.

Data: 2009-09-07 23:23:24
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Slavinka pisze:
[...]

Widzę że wisielczy humor cię nie opuszcza. Pamiętaj - gdy już się spotkamy i się okaże że nie jesteś Hrabią  to nie będzie żadnego pojedynku, a na dodatek poszczuje psami..

Data: 2009-09-07 09:01:53
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h82ano$ce4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]