przychodzi Żyd do dentysty

Data: 2009-09-06 23:34:26
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
a dentysta wie, że w razie pomyłki Żyd oskarży dentystę o antysemityzm i straci licencję a z nią pracę i źródło utrzymania. dentysta się denerwuje, poci, drżą mu ręce, a im bardziej drżą tym bardziej wzmaga się strach przed błędem, a to jeszcze wzmaga dygotanie rąk. w końcu nie wytrzymał i wygarnął mu 'wypierdalaj Żydzie, nie oskarżysz mnie o antysemityzm'. oceńcie sami czy był antysemitą:]

Oceniam ciebie, jako bęcwała.

Data: 2009-09-06 23:40:42
Autor: Piotr
przychodzi Żyd do dentysty
Dnia Sun, 06 Sep 2009 23:34:26 +0200, jadrys napisał(a):

Oceniam ciebie, jako bęcwała.

A mógłbyś uzasadnić taki komplement?
Piotr

Data: 2009-09-06 23:52:14
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Piotr pisze:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 23:34:26 +0200, jadrys napisał(a):

Oceniam ciebie, jako bęcwała.

A mógłbyś uzasadnić taki komplement?
Piotr

Oczywiście mógłbym uzasadnić to na trzech stronach, ale krótko - skąd mógł dentysta wiedzieć że to żyd?  Tylko bęcwał może zgonić swoją nieumiejętność rwania zębów na  pacjentów o nieodpowiednim pochodzeniu.

Data: 2009-09-06 23:55:39
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Oczywiście mógłbym uzasadnić to na trzech stronach, ale krótko - skąd mógł dentysta wiedzieć że to żyd?

bo wszedł w koszulce z napisem 'nie płakałem po Jezusie'

Tylko bęcwał może zgonić swoją nieumiejętność rwania zębów na  pacjentów o nieodpowiednim pochodzeniu.

nie nazywać Żydów bęcwałami, to antysemityzm.

Data: 2009-09-07 00:05:21
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
Oczywiście mógłbym uzasadnić to na trzech stronach, ale krótko - skąd mógł dentysta wiedzieć że to żyd?

bo wszedł w koszulce z napisem 'nie płakałem po Jezusie'

Mógł być również demonstracyjnym ateistą.

Tylko bęcwał może zgonić swoją nieumiejętność rwania zębów na  pacjentów o nieodpowiednim pochodzeniu.

nie nazywać Żydów bęcwałami, to antysemityzm.

Żeby podpaść pod antysemityzm wystarczy powiedzieć - ty żydzie.

Data: 2009-09-07 00:14:56
Autor: mkarwan
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h81bn4$27h$1news.onet.pl...
Żeby podpaść pod antysemityzm wystarczy powiedzieć - ty żydzie.

Ty Polaku to antypolonizm?

Data: 2009-09-07 01:54:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
przychodzi Żyd do dentysty
mkarwan wrote:

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
Żeby podpaść pod antysemityzm wystarczy powiedzieć - ty żydzie.

Ty Polaku to antypolonizm?

Widzisz, zależy do kogo tak powiesz.
Jak powiesz tak do osoby niewłaściwej nacji, to obrażasz innych Polaków,
więc jest to w jakimś stopniu antypolonizm.
--
Pit

Data: 2009-09-07 08:12:37
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
mkarwan pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h81bn4$27h$1news.onet.pl...
Żeby podpaść pod antysemityzm wystarczy powiedzieć - ty żydzie.

Ty Polaku to antypolonizm?

Tak, w sytuacji gdy np. w Niemczech spasiony szwab mówi do Polskiego pracownika najemnego - "ty Polaku".

Data: 2009-09-07 08:56:28
Autor: CYC
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8288h$i5u$2news.onet.pl...
mkarwan pisze:
[...]

....a jak bedzie to niespasiony Niemiec , to jak wtedy ocenic slowa Niemca ? bedzie to antypolonizm , czy nie ? :).
....a jak opisana przez Ciebie sytuacja wydarzy sie nie w Niemczech , tylko np. w Mongolii ale mowiacym bedzie dalej Niemiec ?
....a jak ten , Twoim zdaniem antypolski spektakl odbedzie sie w murzynskiej wiosce a mowiacym te "obrazliwe " slowa bedzie Aborygen , co wtedy ? .
Jest jeszcze conajmniej kilka innych wariantow i wszystkie moga stnasuwac pewne watpliwosci  co do swojej antypolskiej wymowy .
Jak widac z powyzszego , probem antypolonizmu jest problemem takim bardziej filozoficznym a nie realnym , nie to co antysemityzm , ktory jest od samego poczatku do konca calkiem jasny .
Antysemita zawsze jest tylko ten , kto za takiego zostanie uznany przez zyda ..
Dzisiaj Niemcy , ktorzy w sposob systemowy wymordowali pare milionow zydow nie sa dla zydow antysemitami , za to Polacy , ktorzy tych zydow ratowali ale nie chca sie dac przez nich "wycyckac " nimi sa .
I to jest cala prawda o antypolonizmie i antysemityzmie .

cyc

Data: 2009-09-07 09:15:24
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h82atf$ptm$1news.onet.pl...

[...]

To się chyba nazywa "syndrom wiecznej ofiary".

Data: 2009-09-07 12:50:14
Autor: CYC
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h82c2v$paj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak go zwal , tak go zwal , wazne , ze jest bo bez tego nie byloby Izraela i integtracji w ich narodzie .
Antyseityzm ich cementuje , dodaje nie tylko pieniedzy ale i sil . To sol izraelskiej ziemi .

cyc

Data: 2009-09-07 16:33:42
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h82ojq$90i$1news.onet.pl...

[...]

Byłby i bez tego.
Najbardziej cementuje kasa i ropa naftowa na Bliskim Wschodzie.

Data: 2009-09-07 09:25:43
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty

mkarwan pisze:

[...]

Odnosi się to do wszystkich krajów gdzie tubylcy zwracają się w ten sposób do Polaka.  Napisałem przecież wyraźnie powyżej: "w sytuacji gdy np. w Niemczech".
I co chcesz powiedzieć że dzisiejszy antypolonizm to tylko filozoficzna?  A napady fizyczne na Polaków w Anglii, Irlandii itd., a niedawny skandal z antypolskimi plakatami Frankfurcie i Goerlitz?

Data: 2009-09-07 12:57:53
Autor: CYC
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h82cho$v1d$1news.onet.pl...

............<

I co chcesz powiedzieć że dzisiejszy antypolonizm to tylko filozoficzna? A napady fizyczne na Polaków w Anglii, Irlandii itd., a niedawny skandal z antypolskimi plakatami Frankfurcie i Goerlitz?

To nie antypolonizm , to tylko proby jego zainstalowania przez zydow na tamtejszych "rynkach " bo ......."Polacy tak dlugo beda wsrod narodow swiata ponizani , dopoki nie zaplaca nam zydom ........" haraczu .
Proby te sa stosunkowo nieskuteczne bo incydentalne przypadki mozna pominac jako , ze zdarzaja sie wszedzie . W Polsce tez niejedn murzyn dostal po glowie ale czy to jest u nas norma ? . Nie ! to ewenement i robienie z niego problemu to nieuprawnione przewartosciowywanie zdarzenia .

cyc

Data: 2009-09-07 13:29:51
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

> [...]

niego
problemu to nieuprawnione przewartosciowywanie zdarzenia .

A w Polsce mamy komfort, ot najwyżej jakieś rebusy pobiją rebusa z
konkurencji albo handełesy zadźgają syna innego i jeszcze okup wezmą...

Data: 2009-09-06 23:58:21
Autor: matusm
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h81auh$mt$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

To proste ,,,,,po nosie ,bokobrodach ,samej brodzie ,tym kepi- jarmulce,trojkatnych odstajacych uszach,legitymacji PO-PZPR ,wystajacej z kieszeni "Gowno Wyborcze"
i wiele innych okolicznosci,,,to proste  ale nie dla
czerwonego pomiotu co ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-07 00:07:51
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty

Piotr pisze:

[...]

E tam, nawet hitlerowcy musieli używać specjalnych przyrządów żeby dokładnie zdiagnozować pochodzenie.

Data: 2009-09-07 00:09:13
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
E tam, nawet hitlerowcy musieli używać specjalnych przyrządów żeby dokładnie zdiagnozować pochodzenie.

widać nieskutecznie skoro tylu Żydów służyło w armii Hitlera.

Data: 2009-09-07 08:13:06
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
E tam, nawet hitlerowcy musieli używać specjalnych przyrządów żeby dokładnie zdiagnozować pochodzenie.

widać nieskutecznie skoro tylu Żydów służyło w armii Hitlera.

No tak, ale gdy już na jakiegoś "delikwenta" padło podejrzenie, to nawet brak obrzezania nie pomagał.

Data: 2009-09-06 23:59:09
Autor: Piotr
przychodzi Żyd do dentysty
Dnia Sun, 06 Sep 2009 23:52:14 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

A ja oceniem, że kręcisz jadrysiu...
Bęcwałem nazwałeś opowiadającą, a nie doktorka.
Piotr

Data: 2009-09-07 00:09:18
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Piotr pisze:
[...]

Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

Data: 2009-09-07 00:11:00
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

nie kombinuj za dużo, nie masz do tego genetycznych predyspozycji jak niektórzy... :]

Data: 2009-09-07 00:16:22
Autor: mkarwan
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h81c12$2lf$3news.onet.pl...
jadrys pisze:
Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

nie kombinuj za dużo, nie masz do tego genetycznych predyspozycji jak niektórzy... :]
Po jego reakcja, wygląda, na to że to Żyd i komuch.

Data: 2009-09-07 06:11:10
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niektórzy... :]
Po jego reakcja, wygląda, na to że to Żyd i komuch.

I tchórz - wiem to z autopsji - powiedziałem: sprawdzam i pluje się z
daleka.

Data: 2009-09-07 08:12:19
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

nie kombinuj za dużo, nie masz do tego genetycznych predyspozycji jak niektórzy... :]
Po jego reakcja, wygląda, na to że to Żyd i komuch.

Zarzucałeś mi również homoseksualizm, a ja tylko próbuję stawać po stronie słabszych, prześladowanych i krzywdzonych. Nie jestem żadnym z tych trzech wymienionych przez Ciebie..

Data: 2009-09-07 09:49:21
Autor: Ensitherum
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Zarzucałeś mi również homoseksualizm, a ja tylko próbuję stawać po stronie słabszych, prześladowanych i krzywdzonych. Nie jestem żadnym z

to się wstawiaj za emerytami

Data: 2009-09-07 14:40:50
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
Zarzucałeś mi również homoseksualizm, a ja tylko próbuję stawać po stronie słabszych, prześladowanych i krzywdzonych. Nie jestem żadnym z

to się wstawiaj za emerytami

Oczywiście że za nimi też, i za pracownikami najemnymi, ale tylko tymi, którym się to nie podoba taki stan rzeczy.

Data: 2009-09-07 08:12:48
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Ensitherum pisze:
jadrys pisze:
Tak po prawdzie, to myślałem że opowiadający jest doktorem.

nie kombinuj za dużo, nie masz do tego genetycznych predyspozycji jak niektórzy... :]

A skąd wiesz?

Data: 2009-09-07 06:09:37
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości

A ja oceniem, że kręcisz jadrysiu...
Bęcwałem nazwałeś opowiadającą, a nie doktorka.
Piotr

Szydy tak mają. Np. taki felczer - doktor z Łodzi.

Data: 2009-09-07 12:25:06
Autor: Piotr
przychodzi Żyd do dentysty
Dnia Mon, 7 Sep 2009 06:09:37 +0200, Slavinka napisał(a):

Szydy tak mają. Np. taki felczer - doktor z Łodzi.

Ten co sobie kupił dużą willę zaraz po wojnie?
Piotr

Data: 2009-09-07 12:35:23
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Dnia Mon, 7 Sep 2009 06:09:37 +0200, Slavinka napisał(a):

> Szydy tak mają. Np. taki felczer - doktor z Łodzi.

Ten co sobie kupił dużą willę zaraz po wojnie?
Piotr

El Ultimo Comandante de Varsosovia Getto

Data: 2009-09-07 00:17:46
Autor: Bądź Zdrów
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik jadrys napisał:
Piotr pisze:
[...]

Jesteś idiotą, chłopcze.

Data: 2009-09-07 08:14:35
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Bądź Zdrów pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
Piotr pisze:
[...]

Jest to tylko twoje zdanie.

Data: 2009-09-07 06:06:59
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Piotr pisze:

> A mógłbyś uzasadnić taki komplement?
> Piotr

Oczywiście mógłbym uzasadnić to na trzech stronach, ale krótko - skąd
mógł dentysta wiedzieć że to żyd?

Bo tylko rwąc korzeń szydowi można wytargac nerw razem z obrzynkiem.

przychodzi Żyd do dentysty