przychodzi Żyd do dentysty

Data: 2009-09-07 06:04:37
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
news:h819is$tp2$1news.onet.pl...
a dentysta wie, że w razie pomyłki Żyd oskarży dentystę o antysemityzm i
straci licencję a z nią pracę i źródło utrzymania. dentysta się
denerwuje, poci, drżą mu ręce, a im bardziej drżą tym bardziej wzmaga
się strach przed błędem, a to jeszcze wzmaga dygotanie rąk. w końcu nie
wytrzymał i wygarnął mu 'wypierdalaj Żydzie, nie oskarżysz mnie o
antysemityzm'. oceńcie sami czy był antysemitą:]

Musi jądryś to był...

Data: 2009-09-07 08:18:02
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Slavinka pisze:
[...]

Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.

Data: 2009-09-06 23:25:10
Autor: Antenka
przychodzi Żyd do dentysty
 Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.
..

Uśmiech z  Hollywood? :D To szczęściarzem jesteś jeśli nie miałeś
bliskiego spotkania z dentystą :D... już słyszę wiertło au..boli!..
:- /

Antenka

Data: 2009-09-07 08:42:39
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Antenka pisze:
 Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.
.

Uśmiech z  Hollywood? Antenka

Nie..

Data: 2009-09-07 08:30:19
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty

http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

Data: 2009-09-07 08:43:07
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
mund pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h828im$i5u$6news.onet.pl...

Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.

http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

:-D

Data: 2009-09-07 00:01:47
Autor: Antenka
przychodzi Żyd do dentysty

>http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg
:-D

Jędruś to Ty ta żulia? ;-)

Antenka

P.s. A swoją droga jak mogłeś nigdy w życiu nie być u dentysty? A w
szkole nie było przeglądu ząbków? :)) Moze uciekałeś hihi... To ty nie
jesteś mężczyną, jeśli boisz się dentysty hihi

Data: 2009-09-07 09:27:46
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Antenka pisze:
http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

:-D

Jędruś to Ty ta żulia? ;-)

Antenka

Nie, nie moja..

Data: 2009-09-07 09:29:40
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
jadrys pisze:
Antenka pisze:
http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

:-D

Jędruś to Ty ta żulia? ;-)

Antenka

Nie, nie moja..

Tzn. - nie ja.

Data: 2009-09-07 10:16:00
Autor: konserwator
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h829ef$jd5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h828im$i5u$6news.onet.pl...

Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.

http://www26.patrz.pl/u/f/05/64/64/56464.jpg

ale przynajmniej sa autentycznie szczesliwi nie to co tusk z tym calym gradem...

Data: 2009-09-07 08:45:17
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Wiesz PanSlavinko - jeszcze  nie byłem w swoim życiu  u dentysty.

Ze strachu, że mógłby to być laryngolog i wyciąłby migdałki razem z
jajnikami...

Data: 2009-09-07 08:49:25
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Slavinka pisze:
[...]

Ze strachu to Ty trzęsiesz portkami przed pojedynkiem.. Te pseudo żarciki to pewnie dla dodania sobie animuszu?

Data: 2009-09-07 13:29:16
Autor: Antenka
przychodzi Żyd do dentysty
Ze strachu to Ty trzęsiesz portkami przed pojedynkiem.. Te pseudo
żarciki to pewnie dla dodania sobie animuszu?

Dlaczego jesteś taki osowiały? Rozumiem, że weekend się nie udał  :- /

Antenka

Data: 2009-09-07 22:45:10
Autor: Slavinka
przychodzi Żyd do dentysty

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Ze strachu to Ty trzęsiesz portkami przed pojedynkiem.. Te pseudo
żarciki to pewnie dla dodania sobie animuszu?

Dlaczego jesteś taki osowiały? Rozumiem, że weekend się nie udał  :- /

Antenka

He..he, ciągle widzi mwylot lufy kałasza przed którym będzie musiał stanąć.
Jeszcze trochę i zostanie z niego roztrzxęsiony glut galarety osranej ze
strachu.

Data: 2009-09-07 13:58:18
Autor: Antenka
przychodzi Żyd do dentysty
He..he, ciągle widzi mwylot lufy kałasza przed którym będzie musiał stanąć.
Jeszcze trochę i zostanie z niego roztrzxęsiony glut galarety osranej ze
strachu.

A za co chcesz zabić Jadrysia? Za poglądy? Polak Polakowi wilkiem a
nie bratem ... :-(( Może się go jeszcze da odczarować. On jest zaklęty
w tym komunizmie  :)

Antenka

Data: 2009-09-07 23:28:06
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4fcf802b-c35e-4850-b102-ce6c6693df52y36g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Kacap nigdy nie byl Polakowi bratem.

Data: 2009-09-07 23:23:24
Autor: jadrys
przychodzi Żyd do dentysty
Slavinka pisze:
[...]

Widzę że wisielczy humor cię nie opuszcza. Pamiętaj - gdy już się spotkamy i się okaże że nie jesteś Hrabią  to nie będzie żadnego pojedynku, a na dodatek poszczuje psami..

Data: 2009-09-07 09:01:53
Autor: mund
przychodzi Żyd do dentysty
Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomości news:h82ano$ce4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]