przyciemnienie szyb w Warszawie

Data: 2011-04-27 11:15:22
Autor: G
przyciemnienie szyb w Warszawie
Polećcie kogośdo przyciemnienia szyb w Warszawie najlepiej lewobrzeżnej.
Chodzi przede wszystkim o przystępną cenę ale i też o przyzwoitą jakość.
Do zaciemnienia Kia Ceed SW czyli 2 x drzwi tył, 4 x małe szybki i tył.
Bede wdzieczny.
Pozdr.

Data: 2011-04-27 15:03:11
Autor: BUNIEK
przyciemnienie szyb w Warszawie
Chodzi przede wszystkim o przystępną cenę ale i też o przyzwoitą jakość.
Do zaciemnienia Kia Ceed SW czyli 2 x drzwi tył, 4 x małe szybki i tył.

Robiłem w Corolli E12 w zeszłym roku 500 pln w sumie 6 szyb.

Buniek

Data: 2011-04-27 15:04:00
Autor: BUNIEK
[...]

a tego zapomniałem
http://autofolie.com.pl/

Buniek

Data: 2011-04-27 20:04:26
Autor: Paweł W.

Użytkownik "G" <grzechu902_USUNTO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip8mrc$ps5$1inews.gazeta.pl...
[...]

W Toyotce Corrolce Verso za mniej więcej taką usługę zapłaciłem 400zł tu: http://www.car-glass.pl/ , ale to 4 lata temu było.

Pozdrawiam.
p.

Data: 2011-04-27 20:53:39
Autor: adam
[...]

A samochod juz nie jest na gwarancji?
Ciezko przyciemnic bez demontazu.
Pzdr
Adam

Data: 2011-04-27 21:45:38
Autor: Paweł W.
przyciemnienie szyb w Warszawie

A samochod juz nie jest na gwarancji?
Ciezko przyciemnic bez demontazu.
Pzdr
Adam

A co Ci ta gwarancja gwarantuje w przypadku szyby? Chyba, że oklejacz daje gwarancję. A z resztą UE dało zezwolenie na naprawy poza ASO bez utraty gwarancji: http://superauto24.se.pl/auto-porady/czy-przeglad-gwarancyjny-trzeba-robic-w-aso-nie-ni_52490.html

Pozdrawiam
p.

Data: 2011-04-27 21:50:18
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip9rp7$unv$1news.task.gda.pl...

[...]

tak na marginesie - to, ze dało zezwolenie nie znaczy, ze za tym zezwoleniem będziesz musiał sie ostro nabiegać u dealera...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-04-27 22:14:26
Autor: Paweł W.
przyciemnienie szyb w Warszawie

tak na marginesie - to, ze dało zezwolenie nie znaczy, ze za tym zezwoleniem będziesz musiał sie ostro nabiegać u dealera...

U dealera to się muszę nabiegać przy zakupie samochodu, żeby jakieś rabaty nabyć albo bonusy w aucie (komplet felg z oponami zimowymi czy coś w tym stylu). A naprawy serwisowe robię we własnym zakresie i nic ASO do tego, mam pieczątkę z warsztatu, w którym to robiłem i to wystarczy.

Pozdrawiam
p.

Data: 2011-04-28 21:15:34
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip9tf8$g0b$1news.task.gda.pl...

[...]

oczywiście nie życze Ci tego, zebyś kiedyś musiał walczyć o naprawe gwarancyjną.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

przyciemnienie szyb w Warszawie