przycinanie karty SIM

Data: 2014-06-25 13:57:45
Autor: Kamil 'Model'
przycinanie karty SIM
W dniu 2014-06-25 01:09, the_foe pisze:
Bede musiał ciąć SIMa z mini na micro. Ch**e z Orange chcą, prócz kasy,
bym rejerstrował tego SIMa i jeszcze sie wylegitymował. No way (tym
bardziej ze nie mam DO - nie pytajcie dlaczego ;).
Niestety peszek, karta ma z dziesięć lat i jest w tej wersji z większymi
stykami
http://giznet.pl/wp-content/uploads/b/9/b9a4fb6cc9b0fa7cec374a542804ec71.jpg

tak to wygląda po przycięciu. I niby ok, ale są i inne szkoły mówiące,
ze ten rodzaj SIMów nalezy ciąc po stykach
http://www.pcformat.pl/Jak-zmniejszyc-karte-SIM,a,2968
http://danyk.cz/micro_sim01.jpg
ze względu, ze mam jedno podejscie proszę o sensowną radę.

Idź do pierwszego lepszego serwisu gsm i za kilka PLN wytną bez problemów...

przycinanie karty SIM