przyczepka SAM

Data: 2013-07-14 13:19:13
Autor: kogutek444
przyczepka SAM
W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 09:47:38 UTC+2 użytkownik PH napisał:
Jakoś przeszło bez echa (w TV tylko geje, invitro i inne kluczowe tematy), ale dzięki miłościwie panującemu na Związkowi Socjalistycznej Unii Europejskiej  rejestracja SAMów stała się praktycznie niemożliwa. Ja spóźniłem się tydzień :(

pozdrawiam

Piotr

Praktycznie niemożliwa czyli jednak da się zarejestrować. Jakieś ekstra warunki musi spełniać czy co?

przyczepka SAM