przyczepka do roweru

Data: 2015-11-10 00:44:02
Autor: rmikke
przyczepka do roweru
W dniu niedziela, 8 listopada 2015 22:05:03 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
Znalazłam taką przyczepkę
http://www.irma.pl/pl/wozek-gospodarczy-na-kolach-rowerowych-kastra.html
Chciałam wykorzystać to jako środek transportu do przewożenia
przeróżnych rzeczy na działkę i z, które nie mieszczą się na bagażniku rowerowym.
Na samochód nie ma co liczyć, bo zabraniają wjazdu.
Obrazek ładny, ale czy sprawdza się w realu?
Ktoś ma korzysta i może podzielić się wrażeniami?
Rowerzysta to uciągnie?

"Serwis przeznaczony jest tylko dla podmiotów gospodarczych. Nie prowadzimy sprzedaży dla osób prywatnych - tylko dla zarejestrowanych firm."

Data: 2015-11-12 23:43:57
Autor: rmikke
przyczepka do roweru
W dniu wtorek, 10 listopada 2015 23:09:45 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> "Serwis przeznaczony jest tylko dla podmiotów gospodarczych. Nie prowadzimy sprzedaży dla osób prywatnych - tylko dla zarejestrowanych firm."

?

Krycha

Cytat ze strony producenta.

Data: 2015-11-13 12:59:36
Autor: Gotfryd Smolik news
przyczepka do roweru
On Tue, 10 Nov 2015, Krycha wrote:

[...]
[...]
"Serwis przeznaczony jest tylko dla podmiotów gospodarczych. Nie prowadzimy sprzedaży dla osób prywatnych - tylko dla zarejestrowanych firm."

?

  A co w tym dziwnego?
1. Nie potrzebuje kasy fiskalnej
2. Nie podlega pod "prawa konsumenta" z pomysłami "zwrot bo tak".

  Dopóki ma dość klientów może dzięki temu m.in. sprzedawać taniej.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-11-13 04:19:52
Autor: rmikke
przyczepka do roweru
W dniu piątek, 13 listopada 2015 13:05:03 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]

2. Nie podlega pod "prawa konsumenta" z pomysłami "zwrot bo tak".

  Dopóki ma dość klientów może dzięki temu m.in. sprzedawać taniej.

A czy ja coś pisałem, że dziwne?
Ja tylko przewiduję ewentualne problemy z nabyciem pruwatnie.

Data: 2015-11-13 22:13:13
Autor: Krycha
przyczepka do roweru

napisał:
[...]

Dzwoniłam, rozmawiałam pytając o szczegóły i nie zniechęcano mnie do kupna, przeciwnie oferowano.
Serwis nie jest mi potrzebny.
Może ten cytat dotyczy sprzedaż czego innego.

Krycha.

Data: 2015-11-14 13:40:39
Autor: Andrzej Ozieblo
przyczepka do roweru
Formalnosciami sie nie przejmuj. Zreszta to nie majatek. Nie mam zadnych doswiadczen z przyczepkami rowerowymi, ale na oko nie wyglada to zle. Nie moge znalezc ciezaru ustrojstwa. Na wakacjach widywalem ludzi, w tym   panie (choc niektorzy zaliczaja je do innego gatunku :)), ktore ciagnely przyczepki z dzieckiem lub dziecmi (blizniki). I radzily sobie calkiem, calkiem.

Jak sie Cyco spisuje? Z mojego jestem coraz bardziej zadowolony. Nawet na male wyciaczki podmiejskie go wybieram.

Data: 2015-11-14 20:51:52
Autor: Krycha
przyczepka do roweru
W dniu 2015-11-14 o 13:40, Andrzej Ozieblo pisze:
(...)

Jak sie Cyco spisuje? Z mojego jestem coraz bardziej zadowolony. Nawet
na male wyciaczki podmiejskie go wybieram.

Moja MIFA sprawuje się bez problemu. Choć muszę przyznać, że nie eksploatuję ją zbytnio. Używałam niewiele.
Między innymi zabrałam "malucha" (samochodem) na wyjazd w rodzinne
strony, gdzie przez tydzień jeździłam po mieście i okolicach.
Budził zainteresowanie przechodniów. :-)
Jak jadę dłużej po wybojach, to potem poprawiam wysokość siodełka.
Boję się już bardziej ściskać, coby ta wajcha nie pękła ;-).
Najczęstsza moja trasa rowerowa, to na działkę i z powrotem.
Tam, najbardziej lubię jechać na moim seniorze 56-letnim.

A jak sprawowała się Ismena? Jeżeli "padła", to podeślę nowe cebule,
właśnie wykopałam moje, do przechowania przez zimę w piwnicy.

Krycha.

przyczepka do roweru