przyczepka rowerowa z decathlonu

Data: 2012-07-08 23:17:18
Autor: Paweł Olaszek
przyczepka rowerowa z decathlonu
Rozważam zakup przyczepki rowerowej dla dzieci w cenie <800zł, jedną ze spełniających kryterium jest ta z decathlonu. Czy ktoś korzysta i może podzielić się uwagami, ewentualnie widział ją "na żywo" (ja jeszcze nie) i ma jakieś przemyślenia? Ewentualnie ktoś z doświadczeniem przyczepkowym coś powie na podstawie zdjęć?
Kilka zdjęć tej przyczepy ma na swoich aukcjach firma cubic-
http://allegro.pl/przyczepka-rowerowa-caravan-do-roweru-dla-dzieci-i2449285229.html
krĂłtki link: http://tinyurl.com/co6zfyl

będę bardzo wdzięczny za pomoc

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-07-09 03:08:44
Autor: G-Jaro
On 8 Lip, 23:17, Paweł Olaszek <olaszek.gr...@gmail.com> wrote:
[...]
krótki link:http://tinyurl.com/co6zfyl

Dobry,
Dziecko w jakim wieku ? Bo jak ma poniżej, to sie specjalnie nie
nastawiaj , że powozisz w tym sezonie.

A do meritum, czyli do tej przyczepki: tej klasy (bez amortyzacji, z
prawie pionowym siedziskiem) kupisz o wiele taniej (np. w tym samym
dziale na Alle_gro). Mam i działa.
Troche lepsza, a dużo droższa (1500-1800zł) też działa (Croozer) - też
mam więc wiem co piszę. Ma o wiele bardziej pochylone oparcie i
dziecko śpi wygodniej. Niestety nadal nie ma amortyzacji więc na
korzeniach i podeszczowych wysuszonych polnych drogach dzieckiem
trzęsie niemilosiernie.

A jakbys juz chcial amortyzacje to trzeba wyskoczyć z ponad 2500
*Chariot). Odpowiedx należy do Ciebie.

Ale dla porządku:
1/ dziecko 2-3 lata normalnie chodzące i wycieczki po asfaltach bądź
gladkich ścieżkach = nie napinaj się i kup coś do 500 zł.
2/ dziecko swobodnie siedzące, a niekoniecznie chodzące + w miarę
gładkie ścieżki/drogi = niestety większy wydatek (croozer = dostajesz
w gratisie funkcje wózka i joggera)
3/ dziecko siedzące i niepewne ścieżki = kupa kasy na przyczepke z
amortyzacją. Czy warto ? Wg. mnie nie. Za tę kase pojedziesz tańszą
przyczepką do kraju gdzie ścieżki robią z równego asfaltu (sa takie
kraje).

Pzdr,
g-jaro

Data: 2012-07-11 00:52:39
Autor: Paweł Olaszek
przyczepka rowerowa z decathlonu
W dniu 2012-07-09 12:08, G-Jaro napisał:
Dobry,
Dziecko w jakim wieku ?

0,5

Bo jak ma poniżej, to sie specjalnie nie
nastawiaj , że powozisz w tym sezonie.

Nastawiam się tak 50/50. Przyczepkę muszę doposażyć w hamak z amortyzacją (hamak chariota, amortyzacja na własnym patencie). Nie planuję zjeżdżać nią z twardych dróg, i to bez względu na wiek dziecka. Jeżdżę głównie po lasach i polach z fotelikiem hamaxa (siesta) i tam po prostu przyczepka nie przejedzie.
Ta konkretna ma mi posłużyć teraz w Danii, a po powrocie pewnie będziemy z nią jeździli wiejską, równą drogą. Na wertepy trzeba będzie dokupić za rok drugiego hamaxa na drugi rower i nic tu się raczej nie wymyśli.

A do meritum, czyli do tej przyczepki: tej klasy (bez amortyzacji, z
prawie pionowym siedziskiem) kupisz o wiele taniej (np. w tym samym
dziale na Alle_gro). Mam i działa.

Z tą klasą bym nie szalał, obejrzałem na żywo przyczepki o których piszesz i pierwsze moje skojarzenie to rower z marketu za 350zł. Niby rower i niby działa, ale...

[...]

oglądałem, są całkiem ok, ale moim zdaniem niewiele lepsze od decathlonowej

A jakbys juz chcial amortyzacje to trzeba wyskoczyć z ponad 2500
*Chariot). Odpowiedx należy do Ciebie.

grubo ponad 3tys, na tyle przy moich założeniach używalności mnie nie stać.

3/ dziecko siedzące i niepewne ścieżki = kupa kasy na przyczepke z
amortyzacją.

tutaj moim zdaniem jedynie fotel, ale ja jestem ze szkoły otwockiej.

tak czy inaczej dzięki za rady ogólnoprzyczepkowe, zawsze to poszerzenie tematu.

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-07-11 00:05:57
Autor: G-Jaro
On 11 Lip, 00:52, Paweł Olaszek <olaszek.gr...@gmail.com> wrote:
W dniu 2012-07-09 12:08, G-Jaro napisał:

> Dobry,
> Dziecko w jakim wieku ?

0,5

Uuuuu... moją córe wozilem na Bornholmie w wypożyczonej przyczepie gdy
miala ok 10 mies. I NIE BYŁ to dobry pomysł nawet na tamtejszych
ściezkach. Chyba, że 1-2 godziny i i w pozycji mocno leżącej.

Nastawiam się tak 50/50. Przyczepkę muszę doposażyć w hamak z
amortyzacją (hamak chariota, amortyzacja na własnym patencie).

To jest jakas myśl o której i ja myślałem (a nawet myśle bo mamy
nowego brzdąca). Mój pomysł to uzycie części skorupy fotelika
samochodowego (wycięty do minimum) zawieszony w ramie na tych gumach
do paowania ładunków na bagażniki. + duże możliowści regulacji,
kompletne odizolowanie od drgań, użycie fabrycznych pasów i tapicerki
fotelika, brak ingerencji w konstrukcję przyczepki.

W ogole ceny tych przyczepek sa totalnie chore. powyżej 3 tys za zakup
i SŁONA dopłata za każdy nadliczpowy duperel zakrawa na spisek ;)

> [...]

Z tą klasą bym nie szalał, obejrzałem na żywo przyczepki o których
piszesz i pierwsze moje skojarzenie to rower z marketu za 350zł. Niby

No ja pierwszą kupiłem taką za 350 i byłbym z niej bardzo zadowolony
gdyby nie pionowe oparcie BEZ możliowści regulacji. Zostawiłem ja
sobie jako towarową.

> [...]
> trzęsie niemilosiernie.

oglądałem, są całkiem ok, ale moim zdaniem niewiele lepsze od decathlonowej

To byc może ale jak ja kupowalem to w Decathl. nie bylo nic. Teraz
Croozer spisuje sie calkiem dobrze pomijając kwestię amortyzacji nad
która zamierzam popracowac (wymiana opon i ewentualnie domowe patenty
na podwieszenie hamaka)

> A jakbys juz chcial amortyzacje to trzeba wyskoczyć z ponad 2500
> *Chariot). Odpowiedx należy do Ciebie.

grubo ponad 3tys, na tyle przy moich założeniach używalności mnie nie stać.

Do podobnego wniosku doszedłem u sibie.

> 3/ dziecko siedzące i niepewne ścieżki = kupa kasy na przyczepke z
> amortyzacją.

tutaj moim zdaniem jedynie fotel, ale ja jestem ze szkoły otwockiej.

A ja ze szkolu, że w sumie z takim bąblem lepiej sie w takie ściezki w
ogole nie zapuszczać. Rok, dwa i pojedziemy i tam.

--
Pzdr,
g-jaro

Data: 2012-07-11 11:12:36
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Wed, 11 Jul 2012 00:05:57 -0700 (PDT), G-Jaro napisał(a):

[...]

 Wszystko zależy od dziecka. Moje maluchy jeździły w fotelikach od 10-11
miesiąca życia, ale wtedy już spokojnie siedziały i chodziły. A taki słynny
pan Zawitkowski twierdzi, że dziecko w fotelik to można ładować dopiero jak
ma ukończone 3 lata ;D

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2012-07-11 12:54:49
Autor: Paweł Olaszek
W dniu 2012-07-11 11:12, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

Pan Z. to prawdopodobnie byłby w stanie podać z dokładnością do 0,1km/h bezwzględną wartość "prędkości bezpiecznej", a wiek w którym można dziecko wsadzić do fotela to pochodna wieku dziecka, jego rozwoju, rodzaju fotelika, sposobu jazdy, nawierzchni, czasu jazdy i pewnie paru innych.

Ja krótkie próby zrobiłem po skończeniu pierwszego roku, gdy dziecko już siedziało swobodnie. Całkiem ok było gdy skończyła 1,5 roku w fotelu z dobrą amortyzacją.
Swoją drogą 90% wyjazdów kończy się po pół godzinie drzemką w fotelu ;-) Przez pewien czas jak chciałem uśpić dziecko to na rower, runda po lesie i zawodnik pokonany.

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-07-11 04:34:42
Autor: rmikke
przyczepka rowerowa z decathlonu
On Wednesday, July 11, 2012 12:54:49 PM UTC+2, Paweł Olaszek wrote:
W dniu 2012-07-11 11:12, Marek &#39;Qrczak&#39; Potocki pisze:
&gt; Wszystko zależy od dziecka. Moje maluchy jeździły w fotelikach od 10-11
&gt; miesiąca życia, ale wtedy już spokojnie siedziały i chodziły. A taki słynny
&gt; pan Zawitkowski twierdzi, że dziecko w fotelik to można ładować dopiero jak
&gt; ma ukończone 3 lata ;D

Pan Z. to prawdopodobnie byłby w stanie podać z dokładnością do 0,1km/h bezwzględną wartość &quot;prędkości bezpiecznej&quot;, a wiek w którym można dziecko wsadzić do fotela to pochodna wieku dziecka, jego rozwoju, rodzaju fotelika, sposobu jazdy, nawierzchni, czasu jazdy i pewnie paru innych.

Ja krótkie próby zrobiłem po skończeniu pierwszego roku, gdy dziecko już siedziało swobodnie. Całkiem ok było gdy skończyła 1,5 roku w fotelu z dobrą amortyzacją.

Moje jeździły wcześniej, co potwierdza tezę, że pan Z. pitoli.

Swoją drogą 90% wyjazdów kończy się po pół godzinie drzemką w fotelu ;-) Przez pewien czas jak chciałem uśpić dziecko to na rower, runda po lesie i zawodnik pokonany.

Myśmy stawiali fotelik przy pracującej pralce - usypiały jak złoto.

Data: 2012-07-11 13:50:12
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Wed, 11 Jul 2012 12:54:49 +0200, Paweł Olaszek napisał(a):

Swoją drogą 90% wyjazdów kończy się po pół godzinie drzemką w fotelu ;-) Przez pewien czas jak chciałem uśpić dziecko to na rower, runda po lesie i zawodnik pokonany.

Mi teraz dwuletni babsztyl za dnia zasypia albo w foteliku rowerowym, albo
nosidle turystycznym. Ma tylko ten paskudny zwyczaj, że robi to zwykle na
10 minut przed końcem wycieczki ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2012-07-15 22:03:37
Autor: Wiktor
przyczepka rowerowa z decathlonu
W dniu 2012-07-11 11:12, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

pan Zawitkowski twierdzi, że dziecko w fotelik to można ładować dopiero jak
ma ukończone 3 lata ;D

a wiesz dlaczego? Poczytaj sobie o Zespole Dziecka Potrząsanego

--
Wiktor

Data: 2012-07-16 07:44:05
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Sun, 15 Jul 2012 22:03:37 +0200, Wiktor napisał(a):

[...]

Poczytałem.
Czy zespół ten nie dotyczy wożenia w wózkach i noszenia na rękach? Przecież
nikt nie wozi (mam nadzieję przynajmniej) tych maluchów na bagażniku.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2012-07-16 11:24:24
Autor: Wiktor
W dniu 2012-07-16 07:44, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

Poczytałem.
Czy zespół ten nie dotyczy wożenia w wózkach i noszenia na rękach? Przecież
nikt nie wozi (mam nadzieję przynajmniej) tych maluchów na bagażniku.

Nie tylko. Chodzi o jakiekolwiek wstrząsy, niezależnie skąd pochodzi źródło. Obawiam się, że na rękach i w zwykłym wózku dziecko jednak ma mniej drgań niż na rowerze.

Sam jestem ojcem prawie 1,5 roczniaka i nie wyobrażam sobie wsadzić takiego malucha do standardowego fotelika rowerowego, w którym dziecko buja się cały czas w górę i w dół, gdzie głowa nie ma żadnego oparcia.
Jak widzę czasami dzieci śpiące w tych fotelikach, to aż prosi się aby tym rodzicom zabrać prawa rodzicielskie.

Dlatego wybrałem wariant (moim zdaniem) najbezpieczniejszy - Chariot CX.

--
Wiktor

Data: 2012-07-16 09:37:17
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 16 Jul 2012 11:24:24 +0200, Wiktor napisał(a):

Nie tylko. Chodzi o jakiekolwiek wstrząsy, niezależnie skąd pochodzi
źródło. Obawiam się, że na rękach i w zwykłym wózku dziecko jednak ma
mniej drgań niż na rowerze.
No właśnie chyba nie jakichkolwiek wstrząsów. Zresztą bez sensu w tej kwestii eksperymentować.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-07-16 11:30:22
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
[...]

No bo to się kupuje fotelik sięgający wyżej niż do linii ramion. No ale co
kto lubi.

Jak widzę czasami dzieci śpiące w tych fotelikach, to aż prosi się aby tym rodzicom zabrać prawa rodzicielskie.

Dlatego wybrałem wariant (moim zdaniem) najbezpieczniejszy - Chariot CX.

Jak widzę czasem te biedne dzieci z głowami na wysokości rur wydechowych i
kól samochodów, skaczące po naszych polskich wertepach i krawężnikach,
zbierające błoto i kurz z całej okolicy to mam podobne zdanie. --
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki
Przewodnik sudecki klasy 0

Data: 2012-07-16 14:42:23
Autor: Wiktor
W dniu 2012-07-16 11:30, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

Mimo wszystko, moim zdaniem dla tak małych dzieci foteliki to nie najlepszy pomysł.
Z tego co obserwuję, to foteliki bujają się (w pionie) prawie cały czas i zbyt często. Niestety nie ma tutaj przecież żadnego mechanizmu amortyzującego (czyli utrzymującego fotelik w stałej pozycji), a zwykłe pręty działające jak sprężyna. Działa to mniej więcej tak jak zepsute amortyzatory samochodowe.
W przyczepce natomiast dziecko ma mniejszą amplitudę drgań. Poza tym jest osłonięte od słońca, owadów, ewentualnego deszczu. Ewentualna przewrócenie samego roweru rodzica nie powoduje też niebezpieczeństwa dla dziecka - dzięki mocowaniu kulowemu. Jest po prostu o wiele bezpieczniejsze.

Jak widzę czasem te biedne dzieci z głowami na wysokości rur wydechowych i
kól samochodów, skaczące po naszych polskich wertepach i krawężnikach,
zbierające błoto i kurz z całej okolicy to mam podobne zdanie.

Dlatego ja nie jeżdżę z dzieckiem wśród samochodów.

A jeśli chodzi o brud, to właśnie tylko model CX umożliwia pełne zakrycie z przodu folią ochronną przy jednoczesnym zapewnieniu dostępu powietrza poprzez odpięcie boków.
W każdych innych przyczepkach jak się zasłoni przód to dziecko w środku ma taką małą nieprzewiewną saunę.

--
Wiktor

Data: 2012-07-30 14:49:08
Autor: Paweł Olaszek
W dniu 2012-07-15 22:03, Wiktor pisze:
pan Zawitkowski twierdzi, że dziecko w fotelik to można ładować
dopiero jak
ma ukończone 3 lata ;D

a wiesz dlaczego? Poczytaj sobie o Zespole Dziecka Potrząsanego

poleź mu też lekturę Historii Podboju Kosmosu, ma się podobnie do jazdy w foteliku jak ów zespół.

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-07-09 07:15:44
Autor: JacekGM
przyczepka rowerowa z decathlonu
Polecam KidCar Comfort.
Można założyć w niej amortyzację i wciąż będzie tańsza od chariotów, a jest od nich lepsza:
1. Ma możliwość pochylenia oparcia - dzieci mogą dość komfortowo spać.
2. Ma 78 cm szerokości - mieści się przez drzwi 80cm.
3. Jest naprawdę wodoszczelna.
4. Ma mniejsze koła (16 cali)

Wszystko zależy od tego jak będziesz jej używał. Ja używam jej codziennie + na długie podróże, dlatego zdecydowałem się na kidcara, mimo wysokiej ceny.

Data: 2012-07-09 11:05:12
Autor: G-Jaro
On 9 Lip, 16:15, JacekGM <jacekgruntme...@gmail.com> wrote:
Polecam KidCar Comfort.
Można założyć w niej amortyzację i wciąż będzie tańsza od chariotów, a jest od nich lepsza:

Chyba miało być "ciut tańsza" ;) bo ponad 3 tys. to dalej kupa kasy.

Pozdrawiam,
g-jaro

Data: 2012-07-10 03:33:06
Autor: JacekGM
przyczepka rowerowa z decathlonu
Ja kupiłem chyba za 2700 z amortyzacją. A charioty sprzedają gołe - trzeba do nich dokupić dyszel z mocowaniem, no i warto też mieć jakieś kółka, a wtedy to już się robi koło 4000 zł.

Z takich tańszych a całkiem niezłych (bez amortyzacji) widziałem croozery.
Zdarzają się używane w okolicach 800zł.
Są bardzo popularne w Niemczech.

Data: 2012-07-11 01:17:57
Autor: Paweł Olaszek
W dniu 2012-07-09 16:15, JacekGM pisze:
[...]

W zasadzie zazdroszczę i możliwości wykorzystania i samej przyczepki, u mnie byłby to przerost formy nad treścią niestety.

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-07-11 15:36:02
Autor: Wojciech Penar
W dniu 09.07.2012 16:15, JacekGM pisze:
[...]

Po cenie sklepowej KidCar Comfort plasuje się w podobnej cenie jak
Chariot Cougar z kółkami wózkowymi i "klasycznym" dyszlem (nie-webber)
A pojawił się Chariot Corsaire.

Osobiście jeżdżę z Chariotem - w sumie trzeci sezon. Miał być Croozer,
ale zabrałem do sklepu żonę, zobaczyła amortyzację, okienka, jaki on
lekki... Miała być przyczepka z rowerem, skończyło się na samej
przyczepce, a ja dostałem na nowe siodełko.

Z perspektywy czasu uważam zakup za udany jeśli chodzi o frajdę dla dziecka, finansowo już koledzy napisali - dziwne, że inni producenci nie kombinują z własnymi systemami amortyzacji.

Pierwotnie zastanawiałem się nad zmianą standardowych opon na większe
(amortyzacja - dziecię zaczęło jeździć mając 10 miesięcy), ale dziecko
nie marudzi, a nawet lubi jeździć, czyli jest dobrze.

Gdzie jeżdżę? Głównie wzgórza Trzebnickie (drogi polne, ale też "na
szagę" przez pola i nieużytki), okoliczne lasy, trochę Beskidu Niskiego
(boczne asfalty, drogi polne) - generalnie zwykle szutry, drogi
nieutwardzone, leśne i polne ścieżki (dopóki przyczepa przejdzie),
stosunkowo rzadko drogi utwardzone - jak już są fajne drogi, to są
i samochody, których staram się unikać.

Z własnych doświadczeń:
- skuteczne hamulce to podstawa, warto poćwiczyć technikę na dłuższych
   zjazdach - by nie przegrzewać obręczy i nie palić tarcz. Ostre
   hamowanie na łuku to przepis na ucieczkę tylnego koła na zewnątrz
   i złożenie się "zestawu" w "scyzoryk".

- przed zakupem warto poprosić o prezentację zaczepu mocowanego do
   roweru i przymierzyć - ja musiałem przerobić zaczep i dorobić
   dystansownik by udało się przyczepkę zapiąć - kolidował z kształtem
   tylnych widełek. Rozczarowania i nerwów po przyjeździe do domu
   opisywać nie muszę...

- podjazdy dają w kość ;) W końcu wiem, do czego służy największa
   zębatka z tyłu i nie wywracam się pracowicie ciągnąc w górę w tempie
   4-5 km/h. Naprawdę "zestaw" łatwiej "wkorbować" niż wepchnąć,
   szczególnie, gdy zapasy wody wylądowały w bagażniku przyczepki.
   Pokonanie rowu melioracyjnego jest możliwe, ale nie zalecane -
   ostatecznie wyciągałem rower na boku za przednie koło (przyczepka
   oczywiście na własnych kołach).

- postoje dla rozprostowania nóg pasażera (najlepiej w miejscu, gdzie
   sobie pobiega lub inaczej się zmęczy) jak najbardziej wskazane -
   wiezione dziecko nie zaznaje ruchu, co najwyżej wytrząsania!
   Obecnie (drugi maluch za mały jeszcze na przyczepkę) umawiamy się
   z żoną w lesie, ona dojeżdża z młodszym samochodem, ja ze starszym
   na rowerze. Po godzinie - dwóch spaceru (karmienia kaczek, gonienia
   po trawie za piłką) ruszamy w drogę powrotną. Na przyszły sezon
   mam już upatrzony fotelik, więc pewnie zniknie problem braku
   przyczepności na luźnej nawierzchni ;)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2012-07-15 22:06:14
Autor: Wiktor
[...]

Niestety pozycja leżąca nie jest dla dziecka bezpieczna - wszelkie drgania powinny być przenoszone na kręgosłup bardziej wyprostowany niż leżący.

--
Wiktor

Data: 2012-07-09 13:26:39
Autor: bans
W dniu 2012-07-08 23:17, Paweł Olaszek pisze:
Rozważam zakup przyczepki rowerowej dla dzieci w cenie <800zł,
jedną ze spełniających kryterium jest ta z decathlonu.

Znajomi akurat kupowali i od tej odstraszyly ich plastikowe kola. Ostatecznie kupili coś takiego:

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/gear/product/przyczepka.rowerowa.giant.peapod.duo/1059/47475/

Chyba 900zł z małym hakiem. Są też jednomiejscowe  - w sumie nie wiem, po co im podwójna, skoro bajtla mają jednego ;)

--
bans

Data: 2012-07-11 01:15:53
Autor: Paweł Olaszek
W dniu 2012-07-09 13:26, bans pisze:
[...]

Na żywo wyglądają ok, zresztą nawet topowe przyczepki miewają plastikowe koła

[...]

Wygląda jak fajna alternatywa croozera, ale dostępność śladowa- 1 szt na allegro, w sklepach rowerowych brak, a giant obiecuje kolejną partię na wrzesień, powodzenia...

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2012-07-09 22:44:37
Autor: Krycha_net
przyczepka rowerowa z decathlonu
W dniu 2012-07-08 23:17, Paweł Olaszek pisze:
Rozważam zakup przyczepki rowerowej dla dzieci w cenie <800zł, jedną ze
spełniających kryterium jest ta z decathlonu. (...)

Widziałam przyczepkę do roweru w sklepie NORTAUTO.
Nie pamiętam dokładnie ceny, ale kojarzy mi się, że była dużo niższa od 800 zł.
Podobny do tego roweru, ale bez bagaĹźnika,
http://www.skladany-swiat.pl/pl/p/Rower-skladany-Dahon-MU-P24/24
był w cenie od 600 do 800 zł.
Widać że jest to sklep umiarkowanych cen.

Miałam kupić, ale nie było z biegami w piaście, co bardziej by mi odpowiadało.

Krycha.

Data: 2012-07-11 01:27:27
Autor: Paweł Olaszek
przyczepka rowerowa z decathlonu
W dniu 2012-07-08 23:17, Paweł Olaszek pisze:
Rozważam zakup przyczepki rowerowej dla dzieci w cenie <800zł, jedną ze
spełniających kryterium jest ta z decathlonu. Czy ktoś widział ją "na żywo"
i ma jakieś przemyślenia?

uzupełniając temat- to nie jest taki zupełny no-name, to bellelli b-taxi, dość popularna na południu europy. Firma produkuje też dość znane u nas i całkiem niezłe foteliki rowerowe, więc pewne doświadczenie mają. A sama przyczepka, cóż, obejrzałem i pewnie jutro podjadę ją kupić, bo cena nie jest astronomicznie wyższa od chińczyków, a jakość wykonania i sensowność konstrukcji zdecydowanie lepsza. Jeśli miałbym punktować bez względu na cenę 0-10 to dałbym

chińczyki z allegro-1 (bo są)
bellelli- 5
croozer-7
chariot-9/10