przyczepka rowerowa z decathlonu

Data: 2012-07-09 13:26:39
Autor: bans
przyczepka rowerowa z decathlonu
W dniu 2012-07-08 23:17, Paweł Olaszek pisze:
Rozważam zakup przyczepki rowerowej dla dzieci w cenie <800zł,
jedną ze spełniających kryterium jest ta z decathlonu.

Znajomi akurat kupowali i od tej odstraszyly ich plastikowe kola. Ostatecznie kupili coś takiego:

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/gear/product/przyczepka.rowerowa.giant.peapod.duo/1059/47475/

Chyba 900zł z małym hakiem. Są też jednomiejscowe  - w sumie nie wiem, po co im podwójna, skoro bajtla mają jednego ;)

--
bans

Data: 2012-07-11 01:15:53
Autor: Paweł Olaszek
W dniu 2012-07-09 13:26, bans pisze:
[...]

Na żywo wyglądają ok, zresztą nawet topowe przyczepki miewają plastikowe koła

[...]

Wygląda jak fajna alternatywa croozera, ale dostępność śladowa- 1 szt na allegro, w sklepach rowerowych brak, a giant obiecuje kolejną partię na wrzesień, powodzenia...

--
pozdrawiam,
Paweł

przyczepka rowerowa z decathlonu