przydomowe oczyszczalnie bez prądu?

Data: 2010-12-18 08:10:22
Autor: andrzej
przydomowe oczyszczalnie bez prądu?
Znajomy mi niemiecki przedsiębiorca wchodzi do Polski z jakimiś nowoczesnymi przydomowymi oczyszczalniami, które w sprzyjających warunkach ukształtowania terenu (spadek) nie potrzebują prądu i w ogóle prawie nie wymagaa obsługi i są super łatwe do przyłączania.
Jest to jakiś cymes, czy jednak niepotrzebnie się podnieca, bo dużo jest takich na rynku w PL?

--
andrzej

Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

Data: 2010-12-21 12:03:40
Autor: owp
[...]

To daj namiar na jakąś.

Data: 2010-12-21 16:02:46
Autor: andrzej

Użytkownik "owp" <owp1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieq1ie$i2r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu jest info po polsku o tych u "mojego" Niemca.