przydziały

Data: 2014-08-11 10:01:57
Autor: feldmarszałek tusk
przydziały
dostał Ktoś list z WKU o przydziale mobilizacyjnym?

Data: 2014-08-11 02:27:24
Autor: szklanynocnik
przydziały
użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
dostał Kto¶ list z WKU o przydziale mobilizacyjnym?

Szanowny identyfikatorze, z danego rocznika do odbycia sluzby szlo ok 1/3 osob. Pozostale 2/3 mialo kategorie B, byli hozy psychicznie, ale jednoczesnie mogli zdac prawo jazdy, religia im nie pozwalala, uczyli sie, dali 2-3kPLN lapowki itp.
Podsumowujac, w pewnym momencie zaszczyt obowiazkowej sluzby wojskowej przypadal tym mniej zaradnym.

Mow ze jestec za granica, jak chcieli wspolnoty, niech we wspolnocie szukajo obroncow,  nie mam zamiaru tluc sie za pejsa, kto zyska niech sie tlucze.

Data: 2014-08-11 11:41:55
Autor: feldmarszałek tusk
przydziały
gdzie jest jaki¶ spis powodów którymi można się wywin±ć od zjednoczenia po/eu?

Data: 2014-08-11 02:47:12
Autor: szklanynocnik
przydziały
użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
gdzie jest jakis spis

Opcji masz kilkaset, np. wytatuowac sobie sfastyke na czole, przywiazac sznurek do szczotki i mowic "chodz Pimpek".

Data: 2014-08-12 16:16:16
Autor: Wiesiaczek
przydziały
W dniu 11.08.2014 o 10:01, feldmarszałek tusk pisze:
dostał Ktoś list z WKU o przydziale mobilizacyjnym?

Na szczęście nie dostałem, ale gdy byłem w wojsku, to w przysiędze był sojusz ze Związkiem Radzieckim.
Jak do tej pory nikt mnie z tej przysięgi nie zwolnił.
I NATO było i jest moim wrogiem.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-08-12 17:32:33
Autor: Lucjan
przydziały

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lsd7ji$vmb$1node2.news.atman.pl...
W dniu 11.08.2014 o 10:01, feldmarszałek tusk pisze:
dostał Kto¶ list z WKU o przydziale mobilizacyjnym?

Na szczę¶cie nie dostałem, ale gdy byłem w wojsku, to w przysiędze był sojusz ze Zwi±zkiem Radzieckim.
Jak do tej pory nikt mnie z tej przysięgi nie zwolnił.
I NATO było i jest moim wrogiem.

Dobrze powiedziane. Paza garstk± paru sprzedajnych szmat NATO jest wrogiem każdego Polaka. Co zreszt± potwierdził w prywatnej rozmowie szef MSZ.

Data: 2014-08-13 07:09:42
Autor: stevep
przydziały
W dniu .08.2014 o 17:32 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
W dniu 11.08.2014 o 10:01, feldmarszaÂłek tusk pisze:
dosta³ Kto¶ list z WKU o przydziale mobilizacyjnym?

Na szczê¶cie nie dosta³em, ale gdy by³em w wojsku, to w przysiêdze by³
sojusz ze Zwi±zkiem Radzieckim.
Jak do tej pory nikt mnie z tej przysiĂŞgi nie zwolniÂł.
I NATO byÂło i jest moim wrogiem.

Dobrze powiedziane. Paza garstk± paru sprzedajnych szmat NATO jest  wrogiem
ka¿dego Polaka. Co zreszt± potwierdzi³ w prywatnej rozmowie szef MSZ.

I dobrze ci idioto?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-16 09:31:42
Autor: Lucjan
przydziały

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xkilygdo50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
W dniu .08.2014 o 17:32 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:

Dobrze powiedziane. Paza garstk? paru sprzedajnych szmat NATO jest wrogiem
ka?dego Polaka. Co zreszt? potwierdzi3 w prywatnej rozmowie szef MSZ.

I dobrze ci idioto?
--
stevep

¬le, w odróżnieniu od ciebie, sprzedajna cioto.

Data: 2014-08-16 13:58:16
Autor: MarkWoydak
przydziały

Użytkownik "Lucjan" <lucek@jachu.es> napisał w wiadomo¶ci news:lsn1ci$atu$1speranza.aioe.org...

[...]

Znów zmieniłe¶ nicka koniu bozy?

MW

Data: 2014-08-24 08:40:29
Autor: Lucjusz
przydziały

Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:lsnhct$4d0$1news.albasani.net...

Znów zmieniłe¶ nicka koniu bozy?

MW

Musiałbym sie nazywać "Woydak"...

Data: 2014-08-25 05:10:40
Autor: stevep
przydziały
W dniu .08.2014 o 08:40 Lucjusz <lucek@jachu.es> pisze:

U¿ytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisa³ w wiadomo¶ci

Znów zmieni³e¶ nicka koniu bozy?

MW

Musia³bym sie nazywaæ "Woydak"...

A na dodatek nie być idiotą jak aktualnie.

--
stevep
-- -- -