przydziały

Data: 2014-08-12 16:16:16
Autor: Wiesiaczek
przydziały
W dniu 11.08.2014 o 10:01, feldmarszałek tusk pisze:
dostał Ktoś list z WKU o przydziale mobilizacyjnym?

Na szczęście nie dostałem, ale gdy byłem w wojsku, to w przysiędze był sojusz ze Związkiem Radzieckim.
Jak do tej pory nikt mnie z tej przysięgi nie zwolnił.
I NATO było i jest moim wrogiem.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-08-12 17:32:33
Autor: Lucjan
przydziały

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lsd7ji$vmb$1node2.news.atman.pl...
W dniu 11.08.2014 o 10:01, feldmarszałek tusk pisze:
dostał Kto¶ list z WKU o przydziale mobilizacyjnym?

Na szczę¶cie nie dostałem, ale gdy byłem w wojsku, to w przysiędze był sojusz ze Zwi±zkiem Radzieckim.
Jak do tej pory nikt mnie z tej przysięgi nie zwolnił.
I NATO było i jest moim wrogiem.

Dobrze powiedziane. Paza garstk± paru sprzedajnych szmat NATO jest wrogiem każdego Polaka. Co zreszt± potwierdził w prywatnej rozmowie szef MSZ.

Data: 2014-08-13 07:09:42
Autor: stevep
przydziały
W dniu .08.2014 o 17:32 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
W dniu 11.08.2014 o 10:01, feldmarszaÂłek tusk pisze:
dosta³ Kto¶ list z WKU o przydziale mobilizacyjnym?

Na szczê¶cie nie dosta³em, ale gdy by³em w wojsku, to w przysiêdze by³
sojusz ze Zwi±zkiem Radzieckim.
Jak do tej pory nikt mnie z tej przysiĂŞgi nie zwolniÂł.
I NATO byÂło i jest moim wrogiem.

Dobrze powiedziane. Paza garstk± paru sprzedajnych szmat NATO jest  wrogiem
ka¿dego Polaka. Co zreszt± potwierdzi³ w prywatnej rozmowie szef MSZ.

I dobrze ci idioto?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-16 09:31:42
Autor: Lucjan
przydziały

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xkilygdo50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
W dniu .08.2014 o 17:32 Lucjan <lucek@jachu.es> pisze:

Dobrze powiedziane. Paza garstk? paru sprzedajnych szmat NATO jest wrogiem
ka?dego Polaka. Co zreszt? potwierdzi3 w prywatnej rozmowie szef MSZ.

I dobrze ci idioto?
--
stevep

¬le, w odróżnieniu od ciebie, sprzedajna cioto.

Data: 2014-08-16 13:58:16
Autor: MarkWoydak
przydziały

Użytkownik "Lucjan" <lucek@jachu.es> napisał w wiadomo¶ci news:lsn1ci$atu$1speranza.aioe.org...

[...]

Znów zmieniłe¶ nicka koniu bozy?

MW

Data: 2014-08-24 08:40:29
Autor: Lucjusz
przydziały

Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:lsnhct$4d0$1news.albasani.net...

Znów zmieniłe¶ nicka koniu bozy?

MW

Musiałbym sie nazywać "Woydak"...

Data: 2014-08-25 05:10:40
Autor: stevep
przydziały
W dniu .08.2014 o 08:40 Lucjusz <lucek@jachu.es> pisze:

U¿ytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisa³ w wiadomo¶ci

Znów zmieni³e¶ nicka koniu bozy?

MW

Musia³bym sie nazywaæ "Woydak"...

A na dodatek nie być idiotą jak aktualnie.

--
stevep
-- -- -