przygody fotograficzne z BORem i policja

Data: 2013-05-14 22:53:50
Autor: grzech
przygody fotograficzne z BORem i policja

No i teraz pytanie - gdzie to mozna zglosic, zeby ktos na gorze
wyciagnal wnioski i takich sytuacje sie nie powtarzaly?
A moze oni faktycznie maja takie idiotyczne procedury - kto w takim
razie je ukladal? I czy je mozna zaskarzyc?

Jak chce ci si bawi to napisz skarg do szefa BOR i zobacz co ci odpowie.

Data: 2013-05-14 23:07:07
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
In article <kmu8qf$c5a$1@mx1.internetia.pl>,
 grzech <grzechnet@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> razie je ukladal? I czy je mozna zaskarzyc?

Jak chce ci si bawi to napisz skarg do szefa BOR i zobacz co ci odpowie.

Hm, chyba raczej zaczne od rzecznika.
--
TA

Data: 2013-05-14 23:14:55
Autor: hiki o!
On 14.05.2013 23:07, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Hm, chyba raczej zaczne od rzecznika.

bez sensu czas marnowac

;)

po prostu raz na tydzien idz tam zrobic 3 fotki

albo tylko rozstaw statyw i go zloz

bedziesz mial spacer i odrobine emocji :D

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-05-14 23:44:00
Autor: animka
W dniu 2013-05-14 23:14, hiki o! pisze:
[...]

Telefonem komórkowym tez można zrobić i nikt się nie pokapuje. Po co zaraz ze statywem.
Ostatnio w Wilanowie pstryknęłam telefonem i piękne zdjęcia mi wyszły. Tak ustawiałam, żeby mi ludzie w kadr nie wchodzili.
https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/Wilanow

--
animka

Data: 2013-05-15 05:42:14
Autor: Marek Dyjor
animka wrote:
[...]

jaki fotograf takie zdjęcia...

Data: 2013-05-15 09:38:53
Autor: Janek Wlodak

"animka" <animka@tonieja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kmub7c$hth$1node1.news.atman.pl...
[...]

Piękne......
A ta latarnia to tak zajebiście pozowała, że powinnaś to wysłać do National Geographic.

Data: 2013-05-16 14:47:29
Autor: Marek Dyjor
Janek Wlodak wrote:
[...]

nie widzisz ze to zdjęcie szpiegowskie...  dokumentuje infrastrukturę techniczną...

Data: 2013-05-18 10:38:10
Autor: Jawi
W dniu 2013-05-14 23:44, animka pisze:
[...]

Piszesz nie na temat, nie wiesz co to "piękne" zdjęcie, nie czytasz całego wątku chyba,
nie wiesz do czego służy statyw. A zabierasz głos. U Ciebie to już normalne.

Data: 2013-05-14 23:47:03
Autor: grzech
W dniu 2013-05-14 23:07, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

> razie je ukladal? I czy je mozna zaskarzyc?

Jak chce ci si bawi to napisz skarg do szefa BOR i zobacz co ci

Od rzecznika czego?

Data: 2013-05-15 06:53:52
Autor: zgred
[...]

Pisz do szefa. I tak odpowie Ci rzecznik w imieniu szefa. Nie zapomnij pochwali si co Ci odpisali. Przy okazji napisz "bokiem" do jakiego pismaka.

--

Dzikuj. Pozdrawiam.   Zgred.

przygody fotograficzne z BORem i policja