przygody fotograficzne z BORem i policja

Data: 2013-05-16 15:01:48
Autor: Zbynek Ltd.
przygody fotograficzne z BORem i policja
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a) :
W miedzyczasie  wezwali patrol, ktory przyjechal, tez mnie wylegitymyowal  (chyba z 15 minut ogladali dowod) a nawet na koniec (bo chyba nie mieli juz zadnych pomyslow) poddali  rewizji zawartosc mojego plecaka ( i bardzo sie dziwii ze mam tam m.in. drugi telefon)

Z rewizji mogłeś zażądać spisania protokołu. To tak na przyszłość.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-16 20:13:55
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
In article <kn2ld6$ai2$1@node2.news.atman.pl>,
 "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Z rewizji mogłeś zażądać spisania protokołu. To tak na przyszłość.

Ano tak.
:-)
Thanks for the hint.
Ale nie wiem czy byli na to przygotowani.
Bo mieli np. lateksowe rekawiczki jak sprawdzali zawartosc plecaka, ale latarki juz nie i musialem im telefonem swiecic.

Tak czy siak wciaz nie wiem jak z ta legalnoscia i zasadnoscia ich dzialan.
Chcialem tylko zaznaczyc, ze nie mam pretensji do kultury funkcjonariuszy, a do absurdalnosci ich dzialan oraz chorobliwej  podejrzliwosci. W miedzyczasie wygooglowalem to:
<http://pl.wikipedia.org/wiki/Biuro_Ochrony_Rz%C4%85du>
http://tinyurl.com/ctodsxl

<http://fotoprawo.pl/index.php/2012/02/zakaz-fotografowania-czy-aby-na-pe
wno/#podpowiedz>
http://tinyurl.com/d5p5jp3

(http://www.f-lex.pl/category/f-lex/zakaz-fotografowania-f-lex/)
http://tinyurl.com/c75edmm

Ciekawe, ale o fotografowaniu obiektow takich jak Belweder niewiele.
Trzebaby zapoznac sie z tym rozporzadzniem Rady Ministrow z 24 czerwca 2003 w sprawie obiektow szczegolnie waznych dla bezpieczenstwa i obronnosci panstwa oraz ich szczegolnej ochrony.
Moze tam cos jest?
--
TA

Data: 2013-05-16 20:30:16
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
In article <Titus_Atomicus-16A6E4.20135416052013@news.atman.pl>,

[...]

No, jest:
http://isip.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20031161090
Ale nt fotografowania nic nie ma.
--
TA

przygody fotograficzne z BORem i policja