przygody fotograficzne z BORem i policja

Data: 2013-05-17 11:47:08
Autor: J.F
przygody fotograficzne z BORem i policja
Użytkownik  napisał w wiadomości
Jak wracalem do domu, zatrzymalem sie przy pomniku Pilsudzkiego przy
Belwederze, rozstawilem statyw i tez pstryknalem kilka razy.

Ja tam nie wiem, ale statyw to chyba zajecie pasa drogowego bez zezwolenia :-)

J.

Data: 2013-05-17 14:15:16
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja

Stalem na chodniku.
--
TA

Data: 2013-05-14 09:15:38
Autor: J.F
[...]

Droga sklada sie z jezdni, chodnika, pobocza, drogi dla rowerow, a pas drogowy to chyba nawet szerzej.

Chyba ze tam sam chodnik, to moze inaczej.

J.

Data: 2013-05-17 14:26:40
Autor: quent
przygody fotograficzne z BORem i policja
W dniu 2013-05-17 14:15, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Stalem na chodniku.

To niestety też zalicza się jako pas drogowy ;-)

--
Pozdrawiam,
ElipsaDesign: www.elipsa.info

Data: 2013-05-17 14:59:42
Autor: zgred
[...]

Utrudnianie ruchu pieszych, narażanie na poważne uszkodzenie ciała wskutek nadziania się okiem na nogę przewróconego statywu...
Ty się chłopie ciesz, że nie siedzisz i masz wszystkie (no - te, co miałeś przed tym epizodem) zęby!

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-17 15:07:50
Autor: Zbynek Ltd.
zgred napisał(a) :
[...]

I jak każde spotkanie z "władzą" można uznać za szczęśliwe, jeśli skończyło się tylko "a mógł zabić" ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

przygody fotograficzne z BORem i policja