przygody fotograficzne z BORem i policja

Data: 2013-05-22 11:13:31
Autor: Andrzej Lawa
przygody fotograficzne z BORem i policja
Titus! Do tablicy!

<cytat>
Szanowny Panie!

Dokładamy wszelkich starań by podejmowane przez funkcjonariuszy BOR działania charakteryzował profesjonalizm. Z przytoczonego przez Pana opisu zdarzenia wnioskuję, iż są podstawy do tego, by przyjrzeć się reakcjom funkcjonariuszy BOR. Jednocześnie dla uzyskania pełnego obrazu sprawy oraz celem dokonania obiektywnej oceny, niezbędna będzie dogłębna analiza zgromadzonego materiału.

Kierownictwo Biura Ochrony Rządu pragnie bardzo rzetelnie wyjaśnić całe zajście, dlatego zwracam się z prośbą do Pana o udostępnienie danych personalnych i kontaktowych zarówno Pana jak i osoby będącej autorem opisu. Nie bagatelizujemy podobnych sygnałów, więc w naszym zainteresowaniu leży obiektywne wyjaśnienie wszelkich wątpliwości.

Z poważaniem,

mjr Dariusz Aleksandrowicz

Rzecznik prasowy

Biuro Ochrony Rządu
<koniec cytatu>

(to ich reakcja na podesłanie im Twojego opisu zdarzenia)

Data: 2013-05-22 12:19:16
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
In article <kni27r$c22$1@node1.news.atman.pl>,
 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

[...]
[...]
He, he.
Pewnie teraz mnie pociagna do odpowiedzialnosci za zdradzanie tajemnic majacych istotne znaczenia dla bezpieczenstwa panstwa.
Przeciez oni maja moje dane (zarowno ten BOR jak i policja spisali dane z dowodu) i na pewno sporzadzili notatke. A calosc powinna byc na zapisie monitoringu.
A tak poza tym dziekuje za jakies konkretne dzialanie z twojej strony.
Wyslalem na priv.
--
TA

Data: 2013-05-22 13:11:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2013 12:19, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Przeciez oni maja moje dane (zarowno ten BOR jak i policja spisali dane
z dowodu) i na pewno sporzadzili notatke. A calosc powinna byc na
zapisie monitoringu.

Ale mogli się szefostwu nie pochwalić.

A tak poza tym dziekuje za jakies konkretne dzialanie z twojej strony.

Ależ nie ma za co - ja tylko zrobiłem to, o czym było pisane w wątku ;)

Data: 2013-05-22 15:53:57
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
In article <kni95l$5jp$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

> A tak poza tym dziekuje za jakies konkretne dzialanie z twojej strony.

Ależ nie ma za co - ja tylko zrobiłem to, o czym było pisane w wątku ;)

Doszla do ciebie wiadomosc na priv?
Pisalem na adres z ktorego wysylasz (po odjeciu anty-spamu).
--
TA

Data: 2013-05-22 18:17:57
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2013 15:53, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> [...]

Doszla do ciebie wiadomosc na priv?
Pisalem na adres z ktorego wysylasz (po odjeciu anty-spamu).

Doszło, doszło.

Ja tylko wysłałem pytanie do rzecznika i przekazałem odpowiedź. Nic więcej nie wiem :)

Data: 2013-05-22 13:19:03
Autor: Zbynek Ltd.
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a) :
[...]

Bo nie było oficjalnej skargi. Skoro lemingi nigdy nie protestują na nadużycia władzy, to funkcjonariusze robiliby tak dalej. Być może bez oficjalnej wiedzy przełożonych o tym. Pewnie i tak skończy się na pokiwaniu palcem i mrugnięciu oczkiem do podwładnych - że też wam się taki upierdliwy trafił ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-23 07:08:05
Autor: Marek Dyjor
Zbynek Ltd. wrote:
[...]

większość nie protestuje więc jest jak jest...

gdyby każdy zgłaszał taki fakt to by w końcu stwierdzili dajmy se spokój.

za skargą jest zawsze jakieś śledztwo wewnętrzne, trzeba sporządzić notatki, wytłumaczyć sie przełożonym itd...

więc im więcej skarg tym większa szansa na to że funkcjonariusze będą starli sie tak postępować aby nie prowokować skarg.

Data: 2013-05-23 14:19:46
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
In article <knk87f$4ve$1@news.task.gda.pl>,
 "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Tez tak uwazam.
Tylko, ze jestem w mniejszosci.
Wszedzie gdzie pietnuje jakies absurdy slysze tylko - Pan jest pierwszy, ktory zwraca na to uwage. Nikt wczesniej sie nie skarzyl.
--
TA

Data: 2013-05-23 16:36:00
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
A nie macie pomyslow, ktory magazyn fotograficzny bylby zainteresowany ta historia?
Przy okazji mieliby pomysl na jakis merytoryczny artykul na temat przepisow dotyczacych zakazow fotografowania w Polsce.
--
TA

Data: 2013-05-23 22:39:55
Autor: animka
W dniu 2013-05-23 16:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

--
animka

Data: 2013-05-23 22:44:40
Autor: Zbynek Ltd.
animka napisał(a) :
[...]

Chciałbym nieśmiało zauważyć, że grupy dyskusyjne służą do pisania. Też. Do czytania też służą. Już nie musisz czytać całego archiwum p.s.p. Wystarczyłoby, żebyś chociaż przeczytała to co napisano o takich tabliczkach w tym wątku. Tak wiele wymagam?

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-24 08:12:07
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 23.05.2013 22:44, Zbynek Ltd. pisze:

tabliczkach w tym wątku. Tak wiele wymagam?

W tym przypadku - owszem ;-> Durnej animki nie znasz?

Data: 2013-05-24 01:11:06
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 23 May 2013, animka wrote:

Była na bramie tabliczka z napisem ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA?

  Że co, ma ich oskarżyć o niegospodarność?
  W sumie...

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-27 02:00:54
Autor: Marek Dyjor
animka wrote:
[...]

na płocie pisało dupa...

Data: 2013-06-07 03:11:08
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
In article <Titus_Atomicus-606C66.16360023052013@news.atman.pl>,

A nie macie pomyslow, ktory magazyn fotograficzny bylby zainteresowany ta historia?
Przy okazji mieliby pomysl na jakis merytoryczny artykul na temat przepisow dotyczacych zakazow fotografowania w Polsce.

No, tak - nie wiem czy kol. Andrzej Lawa mnie nie wkrecal wysylajac mnie do rzecznika BOR.
W kazdym razie - napisalem mu (znaczy temu rzecznikowi) maila ze potwierdzam prawdziwosc historii tu opisanej.
Minely juz dwa tygodnie, a rzeczony rzecznik sie nie odezwal.

Wyslalem tez info z zapytaniem do kilku magazynow fotograficznych.
Papierowych i elektronicznych.
Zero reakcji.
Wyglada na to, ze nikogo to nie interesuje.
--
TA

Data: 2013-06-07 13:20:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.06.2013 03:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No, tak - nie wiem czy kol. Andrzej Lawa mnie nie wkrecal wysylajac
mnie do rzecznika BOR.

To się nazywa projekcja. Jesteś najwyraźniej kłamcą i oszustem skoro każdego odruchowo o to posądzasz - nawet jeśli ktoś bezinteresownie chce ci pomóc.

[ciach]

Zero reakcji.
Wyglada na to, ze nikogo to nie interesuje.

Jak zaczynasz od obrażania "ooo, chyba mnie tutaj oszukują i żarty sobie robią" to nic dziwnego.

Data: 2013-06-10 01:08:15
Autor: Titus Atomicus
przygody fotograficzne z BORem i policja
In article <kosflp$ban$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

To się nazywa projekcja. Jesteś najwyraźniej kłamcą i oszustem skoro każdego odruchowo o to posądzasz - nawet jeśli ktoś bezinteresownie chce ci pomóc.

E, to sie nazywa projekcja.
W ktorym miejscu nazwalem cie klamca lub oszustem?
Jestes nadwrazliwy.

[ciach]

> Zero reakcji.
> Wyglada na to, ze nikogo to nie interesuje.

Jak zaczynasz od obrażania "ooo, chyba mnie tutaj oszukują i żarty sobie robią" to nic dziwnego.
Hm, jestes najwyrazniej nadwrazliwy.
:-(
--
TA

przygody fotograficzne z BORem i policja