"przyjaznie i pakty"

Data: 2013-07-27 21:59:09
Autor: lemarr
"przyjaznie i pakty"
Nie jestem biegły w temacie, dlaczego niektóre drużyny się ze sobą rzekomo przyjaźnia i z czego to wynika?
Np na stronie http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130727/SZCZECIN/130729617
piszą o przyjaźni Pogonii z Legią, a w Poznaniu dresiarze śpiewają: Lech, Areczka, Krakowia.

Data: 2013-07-28 16:21:46
Autor: Paweł W.
"przyjaznie i pakty"

Użytkownik "lemarr"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51f42688$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Witam

Co do Legii i Pogoni:
http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100922/POGON/193237540
http://legionisci.com/news/32466_Historia_Legii_Odnowienie_zgody_z_Pogonia_w_1994.html

Inne klimaty:
http://zyleta.info/?p=943

Legia - Zagłębie
http://legionisci.com/news/23192_Historia_zgody_Zaglebia_i_Legii.html

Co do "Triady" się nie wypowiadam, bo nie moje klimaty:-)

pozdro
p.

"przyjaznie i pakty"