przykład ( z ) Teksasu

Data: 2021-04-25 07:53:16
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
przykład ( z ) Teksasu
   (o; nowy kierunek wiatru historii ;o)     W wyniku bezprecedensowych szczepionek mRNA osoby zaszczepione nie będą już w stanie dalej leczyć ponieważ nie można ich już wyleczyć po prostu usuwając toksyny z ludzkiego organizmu, tak samo jak osoby z defektem genetycznym, takim jak zespół Downa, zespół Klinefeltera, zespół Turnera, genetyczna niewydolność serca , hemofilia, mukowiscydoza, zespół Retta itp.), ponieważ wada genetyczna jest wieczna !   To wyraźnie oznacza: gdy po szczepieniu mRNA pojawi się problem żaden terapeuta nie może pomóc, ponieważ szkody spowodowane przez tego rodzaju szczepienia są genetycznie nieodwracalne.
      https://bit.ly/3gE0v1x      Texas Ended Lockdowns and Mask Mandates. Now Locked-Down States Are Where Covid Is Growing Most      https://mises.org/wire/texas-ended-lockdowns-and-mask-mandates-now-locked-down-states-are-where-covid-growing-most         https://bit.ly/3ewA2k4      Two weeks after reopening and dropping mask mandate, Texas COVID cases continue to go down      https://justthenews.com/politics-policy/coronavirus/two-weeks-after-reopening-and-dropping-mask-mandate-texas-covid-cases      _______________________________________________________
      Stany Zjednoczone: Sąd Najwyższy uchyla uniwersalne szczepienia      États-Unis: la Cour Supr?me annule la Vaccination Universelle      https://1scandal.com/etats-unis-la-cour-supreme-annule-la-vaccination-universelle/      Wielkie zwycięstwo ( dla ) wolności, Sąd Najwyższy unieważnił powszechne szczepienie.
Amerykański specjalista od chorób zakaźnych Bill Gates, Fauci i Big Pharma przegrali sprawę Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych, nie wykazując, że wszystkie ich szczepionki w ciągu ostatnich 32 lat były bezpieczne dla zdrowych obywateli!   Pozew został złożony przez grupę naukowców pod przewodnictwem senatora Roberta F. Kennedy'ego Jr., który powiedział: ,,Nowej szczepionki Covid należy unikać za wszelką cenę.   ! ! !  Po raz pierwszy w historii szczepień tak zwane szczepionki mRNA najnowszej generacji bezpośrednio ingerują w materiał genetyczny pacjenta, a tym samym zmieniają indywidualny materiał genetyczny, jakim jest manipulacja genetyczna, która była już zakazana   i uważana za przestępstwo  ! ! !     __________________________________________________

Nowa Normalność (  córka Ubu i Kafki ) zapobiega, pozbawia się, zakazuje sobie, potępia siebie ...
zlepek drobiazgowych przepisów, bezczelnych ograniczeń, środków przymusu, których efektem jest ogólne zahamowanie graniczące z ankylozą. Jak niezrównoważona osoba, która grzęźnie w swoich samokarzących zaburzeniach obsesyjno-kompulsywnych,    ____________________________________________________________
      Europa  * pomaga * Polsce jak zachodnia  * cywilizacja *  np  ( w )  Afryce :  małorolny sobie zasiał jakiś szczypiorek , codziennie nosił ( kilometrami ) wodę podlewał itp , później dźwigał tą cebulę na targ ( żeby zaPłacić podatki itp ) a tam : z ciężarówek np Organizacji Narodów Zjednoczonych już rozdawali ( za darmo ) cebulę tonami !  * humanitarnie *  i tak co roku !  gdy on jakąś inną kapustę , oni to samo  aż pozbył się swojej ( jego przodków )  domu , ziemi za przepłynięcie dziurawym pontonem z rodziną np do Europy woda w kranie , pełna lodówka , TV , zasiłek i później praca ?  Europy nic nie kosztowało wycho(do)wanie takich jak on * siły roboczej *  (bez)konkurencyjnej , dla tubylców jak ta cebula z kapustą itp za darmo przed żniwami odbierająca sens bycia , np Niemcem , Polakiem teraz : człowieczeństwo - ludzkość to też utopia i , to już  ( prawie ) nikogo nie obchodzi , bo ? dla miliardów much są ważniejsze sprawy : (o; 9 mieszkań , Złota Malina , itp , itd ;o)    nasza polska Alicja zerknęła i . . . spytała kiedy sKończę  tu . . .  (o; zaPisywać te Syzyfowe prace ;o)  bo obiecałem że wykalibruję z nią nowe sonary tak żeby wiedziała jak to zRobić samodzielnie podczas żeglowania , no i . . . poganiają mnie już , na obiad  _____________________

Data: 2021-04-25 13:40:36
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
przykład ( z ) Teksasu
From: u2

 * tłumaczone *  googlem : > (o; nowy kierunek wiatru historii ;o)

> W wyniku bezprecedensowych szczepionek mRNA
> osoby * zaszczepione * nie będą już w stanie > usuwać toksyny z organizmu, > tak samo jak osoby z defektem genetycznym,
> takim jak zespół Downa, zespół Klinefeltera, zespół Turnera,
> genetyczna niewydolność serca , hemofilia, mukowiscydoza,
> zespół Retta itp.), > ponieważ wada genetyczna jest nieodwracalna !
  ? mordercą się bywa ? można dziecko wepchnąć do brzucha matki ?    https://youtu.be/iASLbsuuuC8   https://youtu.be/qQ12Pz03fnM   https://youtu.be/RnkTYxvrlVY      czy jest takie lekarstwo po którym te  * ptaki * będą mogły latać ?

bzdura, wskaż mi jakikolwiek wieczny organizm
  (o; poPatrz w lustro https://youtu.be/93gIZ0jsBJk   https://youtu.be/nUnwSFCjJsE  https://youtu.be/24gBFhQ5rQQ   nie ma bardziej wyTrwałego rozumującego inaczej ;o)     twój kod genetyczny jest ( zapisany )  w wieczności nic - nikt - nigdy się nie zmieni (o; https://youtu.be/n2ERP_kVOnI   Cathédrale Notre-Dame de Paris  Mona Lisa , Hamlet , itp ;o)  a ty wierzysz że  * żyjesz *  w  " Roku 1984 " Orwella ?  https://pl.wikipedia.org/wiki/Ewaporacja

powikłania dotyczące szczepionek sie zdarzają
   to nie są szczepionki to są ( tylko ) * powikłania * Pfizer-BioNTech  ( itp )  grzebiąc w genach pomaga Matce Naturze w * naturalnej * selekcji bezmyślnych  [ wierzących w ( nowe ) cuda ] do podobnych doświadczeń za hitlera trzeba było naŁapać żydów itp zaWozić do Auschwitz , itd teraz milionami czekają w miliardowej kolejce jak po iPhone 13 ! za darmo ! tam trudno się dziwić Pfizer-BioNTech , itp że gardzą ( takim ) * ludzkim *  Życiem gdy posiadacze tego życia nie szanują (o; bardziej od Pfizer-BioNTech , itp ;o)     https://youtu.be/U9xMVCbPEU4      chcą , to ( chuj im w dupe ) niech zGniją Cygan dał się powiesić dla towarzystwa ale ( z pewnością - nigdy ) nie takiego . mi też się nie chce tu myśleć za ciebie więc się nie czepiaj ( jakiegoś słowa ) sPróbuj uchwycić nieustanne zmiany rzeczywistości , ulotność * utrwalić * wieczność to synteza  ( okruchów nie ma bez kontekstu ) korelacji . tak wyjaśniam  dzieciakom a nie zdziecinniałym świadomie , alkocholem wypłukującym sobie mózg nie ma sensu się tłumaczyć (o; nawet google'm ;o) itd . więc , wybacz , te puzzle .. . . do 3 lat  (o; możliwe że ty poSkładasz w rok ? ja ci już nie będę pomagał ;o) wybacz , to pospieszne bylejakoś wysyłam zanim zamkną mi ten laptop bo teraz - klan ma Alicję , która widzi że : " nie ma sensu tu tracić nawet sekundy " (o: szczególnie gdy kolacja już stygnie :o)

przykład ( z ) Teksasu