przykład ( z ) Teksasu

Data: 2021-04-24 13:44:18
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
przykład ( z ) Teksasu
   UWAGA ! ! !  (o; jednomyślni ;o) jednowymiarowi, itp przeCzytanie tego grozi przeGrzaniem się wyPaleniem tej narośli - guza ?  na ( górnym ) końcu ich kręgosłupa namiastki : prawie * neurona * ( samoObrona to nuda ) tylko takie biurwy mogą zRobić  * karierę * w polityce w Polsce nie ma wyjątków potwierdzających tą regułę ale jeszcze się zdarzają , gdzie indziej :    W Teksasie gubernator Greg Abbott usunął wymóg maski na mocy zarządzenia z 2 marca 2021 r. I zniósł wszystkie inne ograniczenia.
   https://nouveau-monde.ca/heureux-texans-enfin-libres/      i wszyscy się cieszą  ( zdrowiem i ) powrotem do zdrowia (o: też psychicznego :o)    Prezydent Biden skrytykował to jako ,,myślenie neandertalskie", a dyrektor CDC Fauci przewidział, że śmiertelność eksploduje.
   Jednak ponownemu otwarciu szkół , uniwersytetów, sklepów i zawodów sportowych , stadionów koncertów dla publiczności nie towarzyszyło - nie towarzyszy odrodzenie się epidemii ! Wręcz przeciwnie, od powrotu do normalnego życia codzienna śmiertelność przypisywana Covid-19 zmniejszyła się w Teksasie, a nie w stanach, które szeroko szczepią
 i utrzymują ograniczenia wolności !   I to nie szczepienia pozwoliły na spadek śmiertelności, ponieważ mniej niż 10% populacji Teksasu jest obecnie zaszczepionych.

W międzyczasie w Mississippi, które 3 marca zniosło wymóg noszenia maski, nastąpił ponad 50% spadek podejrzanych przypadków Covid19.
   streszczenie * tłumaczone * google'm   Teksańczycy wreszcie wolni     Dyktatura zdrowia narzucona rok temu jest dramatyczną porażką
  Od ponad roku Koniec z kontaktami towarzyskimi,  Większość profesjonalistów zajmujących się rozrywką
 i cateringiem ma zakaz pracy. dla zdrowej ludności, więzienie nawet zaszczepionych obowiązkowe maski nawet dla dzieci, nawet na świeżym powietrzu, nawet samotnie   zgodnie z apokaliptyczną przepowiednią, bez żadnego naukowego uzasadnienia opartego na faktach.
   Widziana ( nie tylko ) z Texasu ( reszta ) USA stała się Absurdistanami Jeden rok tego niespotykanego dotąd eksperymentu społecznego pokazuje, że przepowiednia WHO,  była całkowicie błędna, przeszacowując rzeczywiste ryzyko choroby o prawie dziesięć. Żaden z krajów, które odmówiły zastosowania zabezpieczeń
nie doświadczył ogłoszonych zgonów   Retrospektywna analiza danych WHO dowodzi, że te środki były - są całkowicie nieskuteczne potwierdzają to wszystkie badania naukowe opublikowane przez niezależnych analityków Porównanie z ewolucją krajów, które nigdy ich nie stosowały, jak Szwecja, Finlandia,   Dramatyczne konsekwencje zamknięć
szkodliwość tych środków jest obecnie udowodniona poważnymi stratami obecnego i przyszłego dobrobytu, spowodowanymi bezrobociem, ubóstwem, brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, przerwaniem terapii profilaktycznych, diagnostycznych i zdrowotnych, edukacji młodzieży, samotność i pogarszający się stan zdrowia psychicznego i przemoc domowa.
  Te szkody są teraz rozpoznawane nawet przez tych, którzy byli zwolennikami, takich jak kanadyjski ekspert Anthony Furey.
oraz członkowie francuskiego komitetu naukowego (Laetitia Atlani-Duault, Bruno Lina, Franck Chauvin, Jean-François Delfraissy i Denis Malvy) w krótkim artykule w TheLancet.   ,,Wpływ ogólnego zastoju na całe gospodarki był druzgocący, a najgorsze z nich to stopa bezrobocia i dług publiczny. Konsekwencje społeczne i zdrowotne (w tym zdrowie psychiczne) są również kolosalne, zwłaszcza dla młodszych pokoleń, chociaż ryzyko zachorowalności i śmiertelności z powodu zakażenia SARS-CoV-2 jest dla nich niskie ".
  Ich wnioski są jasne.
porzucić podejście oparte na strachu Ale większość polityków nie wie, jak porzucić tę katastrofalną politykę strachu, nie tracąc twarzy?
  Potrzeba uczciwości Skandynawów, by uznać Camillę Stoltenberg, dyrektor generalną Norweskiego Instytutu Zdrowia Publicznego: ,,wyniki uzyskane przy zamknięciu lub bez uwięzienia są podobne".
  Podkreślmy też uczciwość i odwagę, jaką okazała premier Norwegii Erna Solberg podczas przemówienia w telewizji norweskiej ,,Niektóre, jeśli nie większość, zastosowanych surowych środków, takich jak zamykanie szkół, nie były konieczne.  wiele decyzji podjąłem ze strachu ".
  Covid-19. Na dzień 20.04.2021 w Norwegii  162 zgony na milion mieszkańców w porównaniu z 1540 we Francji.
  jedynym celem jego kolosalnych ,,błędów" w prognozowaniu była promocja stworzenie kolosalnego rynku globalnego.
  szczepionki, powodują zbyt wiele powikłań obserwowanych nawet u osób, które nie były zagrożone Covid19 (osoby poniżej 60 roku życia) i dla których bilans korzyści i ryzyka jest znacznie ujemny.
  nadzieja na opanowanie epidemii za pomocą szczepionek wydaje się zanikać wraz z unikaniem odporności związanym z pojawieniem się coraz większej liczby mutacji
   ,,Badania sugerują, że pojawienie się i rozprzestrzenianie się wariantów SARS-CoV-2 koreluje z brakiem silnej ochrony immunologicznej po początkowej ekspozycji na wcześniejsze (dzikie) wirusy lub szczepionkę. Rozwój ten, związany z pojawieniem się ucieczki immunologicznej, zaobserwowano nie tylko w przypadku SARS-CoV-2,
 ale także w przypadku innych wirusów. Taka ewolucja jest wspomagana przez osłabienie odpowiedzi immunologicznej, a w szczególności odpowiedzi przeciwciał. Szybkie pojawienie się wariantów SARS-CoV-2, zidentyfikowane po raz pierwszy w Afryce Południowej i Brazylii, sugeruje tak zwane naturalne przełamanie odporności ".
  ,,Ta wirusologiczna zmiana zasad gry ma wiele konsekwencji, nie tylko dla szczepionek i terapii, ale także dla strategii zapobiegania i kontroli . Długo oczekiwany koniec tego globalnego kryzysu zdrowotnego może być nieustannie odkładany, ponieważ pojawiają się nowe warianty, a unikanie odporności zmniejsza skuteczność szczepień w perspektywie krótko- i średnioterminowej ".
  Przykład nagłego wzrostu epidemii w populacji chilijskiej, najbardziej zaszczepionej w Ameryce Łacińskiej, wyraźnie to ilustruje.
  Nigdy w historii rządy nie zabraniały lekarzom leczenia swoich pacjentów. Ta bezprecedensowa decyzja jest prawdopodobnie odpowiedzialna za 30 000 do 50 000 zgonów spowodowanych przez Covid-19. tylko we Francji Indie, których system szpitalny jest w gorszym stanie  i które mają największą liczbę zakażonych osób na świecie, zaleciły wczesne leczenie chlorochiną w kwietniu 2020 r.
 I obecnie mają 12 razy mniej zgonów na milion mieszkańców niż Francja
  jednym z celów  w zakresie zdrowia publicznego jest odsuwanie lekarzy od decyzji   trzeba odważyć się przeżyć  Weźmy przykład z Teksasu
  Przypomnijmy konkluzje raportu António Guterresa, dziewiątego Sekretarza Generalnego ONZ przedstawionego 23 kwietnia 2020 r. ,,Ludzie - i ich prawa - muszą być na pierwszym miejscu. Bardziej niż kiedykolwiek rządy muszą być przejrzyste, elastyczne i odpowiedzialne. Przestrzeń obywatelska i wolność prasy są niezbędne"
  Środki które są nam niepotrzebnie narzucane i propaganda strachu niszczą wszystko, co tworzy naszą cywilizację. bez  kontaktów tracimy człowieczeństwo. Odważmy się żyć jak cywilizowani ludzie; nie bójmy się żyć. Dajmy nadzieję  naszej młodzieży. Uwolnijmy ją. Uwolnijmy się.
  Te rzekomo środki sanitarne nie były - nie są konieczne. W Szwecji, Finlandii
które nie narzuciły ich swoim narodom, śmiertelność przypisywana Covid-19 jest niższa niż gdzie indziej. A państwa, które się od niego uwalniają, nie widzą powrotu epidemii.
  W przeciwieństwie do ,,covidterrorists", którzy bez naukowego dowodu twierdzą, że obowiązek noszenia maski jest przydatny  i który, podobnie jak Karine Lacombe, zapewnia, że jego usunięcie będzie trudne: ,,to będzie bardzo skomplikowane choć pozbawione ryzyka i wydaje się jedynie podsycać strach i uległość.

Data: 2021-04-25 07:53:16
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
przykład ( z ) Teksasu
   (o; nowy kierunek wiatru historii ;o)     W wyniku bezprecedensowych szczepionek mRNA osoby zaszczepione nie będą już w stanie dalej leczyć ponieważ nie można ich już wyleczyć po prostu usuwając toksyny z ludzkiego organizmu, tak samo jak osoby z defektem genetycznym, takim jak zespół Downa, zespół Klinefeltera, zespół Turnera, genetyczna niewydolność serca , hemofilia, mukowiscydoza, zespół Retta itp.), ponieważ wada genetyczna jest wieczna !   To wyraźnie oznacza: gdy po szczepieniu mRNA pojawi się problem żaden terapeuta nie może pomóc, ponieważ szkody spowodowane przez tego rodzaju szczepienia są genetycznie nieodwracalne.
      https://bit.ly/3gE0v1x      Texas Ended Lockdowns and Mask Mandates. Now Locked-Down States Are Where Covid Is Growing Most      https://mises.org/wire/texas-ended-lockdowns-and-mask-mandates-now-locked-down-states-are-where-covid-growing-most         https://bit.ly/3ewA2k4      Two weeks after reopening and dropping mask mandate, Texas COVID cases continue to go down      https://justthenews.com/politics-policy/coronavirus/two-weeks-after-reopening-and-dropping-mask-mandate-texas-covid-cases      _______________________________________________________
      Stany Zjednoczone: Sąd Najwyższy uchyla uniwersalne szczepienia      États-Unis: la Cour Supr?me annule la Vaccination Universelle      https://1scandal.com/etats-unis-la-cour-supreme-annule-la-vaccination-universelle/      Wielkie zwycięstwo ( dla ) wolności, Sąd Najwyższy unieważnił powszechne szczepienie.
Amerykański specjalista od chorób zakaźnych Bill Gates, Fauci i Big Pharma przegrali sprawę Sądu Najwyższego Stanów Zjednoczonych, nie wykazując, że wszystkie ich szczepionki w ciągu ostatnich 32 lat były bezpieczne dla zdrowych obywateli!   Pozew został złożony przez grupę naukowców pod przewodnictwem senatora Roberta F. Kennedy'ego Jr., który powiedział: ,,Nowej szczepionki Covid należy unikać za wszelką cenę.   ! ! !  Po raz pierwszy w historii szczepień tak zwane szczepionki mRNA najnowszej generacji bezpośrednio ingerują w materiał genetyczny pacjenta, a tym samym zmieniają indywidualny materiał genetyczny, jakim jest manipulacja genetyczna, która była już zakazana   i uważana za przestępstwo  ! ! !     __________________________________________________

Nowa Normalność (  córka Ubu i Kafki ) zapobiega, pozbawia się, zakazuje sobie, potępia siebie ...
zlepek drobiazgowych przepisów, bezczelnych ograniczeń, środków przymusu, których efektem jest ogólne zahamowanie graniczące z ankylozą. Jak niezrównoważona osoba, która grzęźnie w swoich samokarzących zaburzeniach obsesyjno-kompulsywnych,    ____________________________________________________________
      Europa  * pomaga * Polsce jak zachodnia  * cywilizacja *  np  ( w )  Afryce :  małorolny sobie zasiał jakiś szczypiorek , codziennie nosił ( kilometrami ) wodę podlewał itp , później dźwigał tą cebulę na targ ( żeby zaPłacić podatki itp ) a tam : z ciężarówek np Organizacji Narodów Zjednoczonych już rozdawali ( za darmo ) cebulę tonami !  * humanitarnie *  i tak co roku !  gdy on jakąś inną kapustę , oni to samo  aż pozbył się swojej ( jego przodków )  domu , ziemi za przepłynięcie dziurawym pontonem z rodziną np do Europy woda w kranie , pełna lodówka , TV , zasiłek i później praca ?  Europy nic nie kosztowało wycho(do)wanie takich jak on * siły roboczej *  (bez)konkurencyjnej , dla tubylców jak ta cebula z kapustą itp za darmo przed żniwami odbierająca sens bycia , np Niemcem , Polakiem teraz : człowieczeństwo - ludzkość to też utopia i , to już  ( prawie ) nikogo nie obchodzi , bo ? dla miliardów much są ważniejsze sprawy : (o; 9 mieszkań , Złota Malina , itp , itd ;o)    nasza polska Alicja zerknęła i . . . spytała kiedy sKończę  tu . . .  (o; zaPisywać te Syzyfowe prace ;o)  bo obiecałem że wykalibruję z nią nowe sonary tak żeby wiedziała jak to zRobić samodzielnie podczas żeglowania , no i . . . poganiają mnie już , na obiad  _____________________

Data: 2021-04-25 13:40:36
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
przykład ( z ) Teksasu
From: u2

 * tłumaczone *  googlem : > (o; nowy kierunek wiatru historii ;o)

> W wyniku bezprecedensowych szczepionek mRNA
> osoby * zaszczepione * nie będą już w stanie > usuwać toksyny z organizmu, > tak samo jak osoby z defektem genetycznym,
> takim jak zespół Downa, zespół Klinefeltera, zespół Turnera,
> genetyczna niewydolność serca , hemofilia, mukowiscydoza,
> zespół Retta itp.), > ponieważ wada genetyczna jest nieodwracalna !
  ? mordercą się bywa ? można dziecko wepchnąć do brzucha matki ?    https://youtu.be/iASLbsuuuC8   https://youtu.be/qQ12Pz03fnM   https://youtu.be/RnkTYxvrlVY      czy jest takie lekarstwo po którym te  * ptaki * będą mogły latać ?

bzdura, wskaż mi jakikolwiek wieczny organizm
  (o; poPatrz w lustro https://youtu.be/93gIZ0jsBJk   https://youtu.be/nUnwSFCjJsE  https://youtu.be/24gBFhQ5rQQ   nie ma bardziej wyTrwałego rozumującego inaczej ;o)     twój kod genetyczny jest ( zapisany )  w wieczności nic - nikt - nigdy się nie zmieni (o; https://youtu.be/n2ERP_kVOnI   Cathédrale Notre-Dame de Paris  Mona Lisa , Hamlet , itp ;o)  a ty wierzysz że  * żyjesz *  w  " Roku 1984 " Orwella ?  https://pl.wikipedia.org/wiki/Ewaporacja

powikłania dotyczące szczepionek sie zdarzają
   to nie są szczepionki to są ( tylko ) * powikłania * Pfizer-BioNTech  ( itp )  grzebiąc w genach pomaga Matce Naturze w * naturalnej * selekcji bezmyślnych  [ wierzących w ( nowe ) cuda ] do podobnych doświadczeń za hitlera trzeba było naŁapać żydów itp zaWozić do Auschwitz , itd teraz milionami czekają w miliardowej kolejce jak po iPhone 13 ! za darmo ! tam trudno się dziwić Pfizer-BioNTech , itp że gardzą ( takim ) * ludzkim *  Życiem gdy posiadacze tego życia nie szanują (o; bardziej od Pfizer-BioNTech , itp ;o)     https://youtu.be/U9xMVCbPEU4      chcą , to ( chuj im w dupe ) niech zGniją Cygan dał się powiesić dla towarzystwa ale ( z pewnością - nigdy ) nie takiego . mi też się nie chce tu myśleć za ciebie więc się nie czepiaj ( jakiegoś słowa ) sPróbuj uchwycić nieustanne zmiany rzeczywistości , ulotność * utrwalić * wieczność to synteza  ( okruchów nie ma bez kontekstu ) korelacji . tak wyjaśniam  dzieciakom a nie zdziecinniałym świadomie , alkocholem wypłukującym sobie mózg nie ma sensu się tłumaczyć (o; nawet google'm ;o) itd . więc , wybacz , te puzzle .. . . do 3 lat  (o; możliwe że ty poSkładasz w rok ? ja ci już nie będę pomagał ;o) wybacz , to pospieszne bylejakoś wysyłam zanim zamkną mi ten laptop bo teraz - klan ma Alicję , która widzi że : " nie ma sensu tu tracić nawet sekundy " (o: szczególnie gdy kolacja już stygnie :o)

przykład ( z ) Teksasu