przykra wiadomość dla Żydów

Data: 2009-06-21 22:05:46
Autor: Ensitherum
przykra wiadomość dla Żydów
najinteligentniejszy żyjący człowiek jest obywatelem Australii a etnicznie Chińczyk. intelektualna supremacja Żydów to głównie propagandowe pozory;)

Data: 2009-06-21 22:31:46
Autor: ab
przykra wiadomość dla Żydów
co to ma za cel taki głupi link

Data: 2009-06-22 18:05:31
Autor: abc
przykra wiadomość dla Żydów
najinteligentniejszy żyjący człowiek jest obywatelem Australii a etnicznie Chińczyk. intelektualna supremacja Żydów to głównie propagandowe pozory;)

A słyszałeś o jakimś pożytecznym wynalazku technicznym dokonanym przez Żyda?

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-06-23 08:35:04
Autor: Vic
przykra wiadomoœÌ dla ¯ydów
abc wrote:
A sÂłyszaÂłeÂś o jakimÂś poÂżytecznym wynalazku technicznym dokonanym przez ÂŻyda?

Durne pytanie. Tak jakbys spytal, czy slyszal o jakims meblu zaprojektowanym przez Szweda albo o jakims samochodzie wyprodukowanym przez Niemca...
Albert Einstein, Niels Bohr, Gustav Kirchhoff, i cale mnostwo innych.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-23 06:41:00
Autor: noiman
kopernik?:)

Data: 2009-06-23 20:26:41
Autor: abc
przykra wiadomosc dla zydów
:
A slyszales o jakims pozytecznym wynalazku technicznym dokonanym przez
Zyda?

[...]

Ale ja nie pytałem o nazwiska teoretyków, których teorie z biegiem często okazują się być mylne. Pytałem o Żydów, którzy dokonali pożytecznych wynalaków technicznych.