przykro mi to pisać ale kierowcy BMW są pierdolnieci

Data: 2018-10-23 15:33:29
Autor: Bok
przykro mi to pisać ale kierowcy BMW są pierdolnieci

Sorry ale kierowcy BMW są pierdolnieci

osobiście znam tylko 1 kierowce BMW który jest normalny, samochód trzyma w garażu pod kocykiem, pieści i dmucha każdą śrubkę, jeździ totalnie bezpiecznie i zgodnie z przepisami

Data: 2018-10-23 18:56:41
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Bok pisze tak:

Sorry ale kierowcy BMW są pierdolnieci

osobiście znam tylko 1 kierowce BMW który jest normalny, samochód
trzyma w garażu pod kocykiem, pieści i dmucha każdą śrubkę, jeździ
totalnie bezpiecznie i zgodnie z przepisami

Ja znam pięciu (w kraju gdzie posiadanie BMW to nie obciach) a chyba uważane za coś fajnego.

dwoch czarnych, dwóch białych i hindus.

Zapierdala tylko czarny, jest bardzo spoko. Drugi czarny jest spoko jezdzi normalnie. Biały nr 1 jest wrednym chujem jezdzi nomalnie. Biały nr2 jest spoko jezdzi normalnie. Hindus jest wrednym chujem jezdzi nomalnie.

także tak.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-10-24 08:17:59
Autor: Miroo
W dniu 2018-10-23 o 19:56, PiteR pisze:
[...]

A jak jest z nieuchronnością i wysokością kar w tym kraju?
Może patrzę stereotypowo, ale podejrzewam, że ich po prostu nie stać na zap***nie.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-24 12:10:11
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Miroo pisze tak:

[...]

To jest wschodni Londyn więc pewnie też dużo kamer. Jeszcze nie płacę mandatów ale słyszałem że na początku jazdy pierwsze miesiące
z 300 miesięcznie się płaci. Zarabiają około 1700.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-10-24 15:17:56
Autor: Miroo
W dniu 2018-10-24 o 13:10, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Miroo pisze tak:

[...]

Skoro Anglia to pewnie jeszcze dochodzą duże zwyżki ubezpieczeń za punkty karne.
Nie kalkuluje się kozaczyć ;)

Pozdrawiam

Data: 2018-10-25 14:38:27
Autor: PiteR

na  ** p.m.s **  Miroo pisze tak:

[...]

A u nas "Bo chodzi o to żeby było tak jak było". Tanie państwo tanie mandaty ;) Na kogo wypadnie na tego bęc. Lecz się potem sam. A policji to ja juz nie widzialem z rok.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-10-23 19:10:05
Autor: radekp@konto.pl
przykro mi to pisać ale kierowcy BMW są pierdolnieci
Tue, 23 Oct 2018 15:33:29 +0200, w <5bcf2327$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
Bok <adon@gogle.com> napisał(-a):

> Sorry ale kierowcy BMW są pierdolnieci

osobiście znam tylko 1 kierowce BMW który jest normalny, samochód trzyma w garażu pod kocykiem, pieści i dmucha każdą śrubkę, jeździ totalnie bezpiecznie i zgodnie z przepisami

I to niby normalne? :)

Data: 2018-10-23 21:33:41
Autor: szod
przykro mi to pisać ale kierowcy BMW są pierdolnieci
W dniu 23-10-2018 o 19:10, radekp@konto.pl pisze:

I to niby normalne? :)

Nie ma ludzi normalnych - są tylko nieprzebadani :P

przykro mi to pisać ale kierowcy BMW są pierdolnieci