przymiarki do wymiany, czyli co sądzicie o...

Data: 2010-09-08 23:27:47
Autor: .Peeter
przymiarki do wymiany, czyli co sądzicie o...
"Krzysiek Niemkiewicz" wrote"
A tak przeglądając allergo natknąłem się na coś takiego:
http://moto.allegro.pl/rover-75-2-0-diesel-135-ps-piekne-jasne-wnetrze-i1211707097.html

Nie mam pojęcia jak z częściami i kosztami serwisu, ale przymierzałem
się do takiego auta. Niestety 2 lata temu sensowne egzemplarze osiągały
kosmiczne ceny, co w połączeniu z nieznanym mnie skutecznie odstraszyło,
podobnie jak jakość wykończenia wnętrza. Ładne, ale... jest ale. :-)
Z drugiej strony - przyzwyczaiłem się do trochę kulejącej jakości wykończenia
mojego Toledo 1M, przyzwyczaiłbym się pewnie też do Rovera. :-)

Generalnie zawsze mi się te auta podobały, a MG ZT jeszcze bardziej.
Teraz myślę, że jakbym szukał auta, mógłbym zaryzykować. Pewnie
auto będzie tragicznie trudne w odsprzedaży, ale za to wyjątkowe. :-)

I nie żebym namawiał. Rozsądek krzyczy Mondeo albo _pewny_ Passat,
choć tych ostatnich jest jak na lekarstwo...

Mazdę 6 mogłem kupić zamiast Toledo, z zewnątrz bardzo ładne auto,
ale odstraszyło mnie wnętrze, nie ma szans, żeby mi się spodobało.
Co innego najnowszy model, ale to inna półka cenowa.

Pozdrawiam
..Peeter

przymiarki do wymiany, czyli co sądzicie o...