przypominam wszystkim,

Data: 2010-06-04 05:19:59
Autor: apr...
przypominam wszystkim,
że jak gazeta mówi tak, to jest inaczej, więc mendżec jewro_pejski jest największym autorytetem POlski czy nie ?
http://wiadomosci.onet.pl/2180023,11,sondaz_lech_walesa_autorytetem,item.html
http://tiny.pl/htphq
a propos tego gościa na zdjęciu wyżej, zauważyłem, że odra płynie do bałtyku, chociaż czasami to bałtyk wpływa w górę rzeki.

Data: 2010-06-04 07:59:54
Autor: awe
przypominam wszystkim,

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hua2dv$ap6$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
bzdury
awe

Data: 2010-06-04 06:11:16
Autor: apr...
przypominam wszystkim,
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> a propos tego gościa na zdjęciu wyżej, zauważyłem, że odra płynie do > bałtyku,
> chociaż czasami to bałtyk wpływa w górę rzeki.
wiadomo, że o autorytecie to bzdury, natomiast część druga o bałtyku wpływającym do odry / tzw. cofka / to oczywista oczywistość.
pozdrowienia znad odry.

Data: 2010-06-04 09:16:23
Autor: awe
przypominam wszystkim,

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hua5e4$ia2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wiadomo, że o autorytecie to bzdury, natomiast część druga o bałtyku
wpływającym do odry / tzw. cofka / to oczywista oczywistość.
oczywiscie
awe

przypominam wszystkim,