[wrc][spot] przypomnienie

Data: 2010-02-23 21:39:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[wrc][spot] przypomnienie
Witam.

Jutro o 19:00 spotkanie pod pręgiem na wrocławskim rynku.
Obecność obowiązkowa!
Jakby co, to dzwonić do mnie. Nr do wygooglania - ten z 508 na początku. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-02-24 00:19:16
Autor: Yogi\(n\)
[wrc][spot] przypomnienie
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hm1eoe$rh1$1news.dialog.net.pl...
Witam.

Jutro o 19:00 spotkanie pod pręgiem na wrocławskim rynku.
Obecność obowiązkowa!
Jakby co, to dzwonić do mnie. Nr do wygooglania - ten z 508 na początku. ;)

A częto takie spoty robicie? Ja we Wrocłąwiu tylko bywam, tylko w weekendy, ale może kiedyś się spotkamy?

--
Yogi(n)

Data: 2010-02-24 07:40:05
Autor: Seba
[wrc][spot] przypomnienie
Dnia Tue, 23 Feb 2010 21:39:36 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

Witam.

Jutro o 19:00 spotkanie pod pręgiem na wrocławskim rynku.
Obecność obowiązkowa!
Jakby co, to dzwonić do mnie. Nr do wygooglania - ten z 508 na początku. ;)

Ja będę. Ale daj znać ile osób Ci potwierdzi (do Altiego nie mogę się coś
dodzwonić) - nie będziemy przeceiż tylko we dwóch biesiadować ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

[wrc][spot] przypomnienie