przyrost zużycia paliwa A/M w korkach

Data: 2013-11-14 22:54:55
Autor: Krzysztof Matyasik
przyrost zużycia paliwa A/M w korkach
Ojciec ma 407 2.0HDI z manualem, ja mam 407SW z automatem i takim samym silnikiem.

Manual średnio 6.1, mój średnio 7.5. Czyste miasto manual 6.5, mój 8. Trasa manual od 4.6 do 5.5, mój od 5.5 do 7.

Biorąc pod uwagę fakt, że SW jest cięższe od sedana o prawie 100 kg, możesz przyjąć, że automat zwiększy spalanie o 1 - 1.5 litra więcej w identycznych warunkach od manuala.

W dniu 2013-11-13 08:22, Tomek pisze:
Witam,
Czy ktoś z Was ma może dane jak wygląda kwestia przyrostu zużycia paliwa
w korkach w samochodzie z automatyczna "klasyczną" (nie np. DSG) skrzynią a
przyrostem takowym w samochodzie ze skrzynią manualną- dotyczy porównania
tego samego odcinka drogi w warunkach pełnej przejezdnosci i zakorkowania.
T.

przyrost zużycia paliwa A/M w korkach