przyslij rachunek do mnie. ja place za wszsytko

Data: 2014-03-13 00:13:06
Autor: boukun
przyslij rachunek do mnie. ja place za wszsytko
21:05
Prezydent Barack Obama zapewnił ukraińskiego premiera Arsenija Jaceniuka, że USA "będą stać z Ukrainą" w jej staraniach o zachowanie integralności terytorialnej i suwerenności. Obama ostrzegł też, że jeśli Moskwa nie zmieni kursu, Zachód będzie zmuszony obciążyć ją kosztami.

~ale ubaw 2014-03-12 (21:34)
przyslij rachunek do mnie. ja place za wszsytko. tylko odlicz cala syjonistyczna hucpe. pokryje ci reszte.

~Polak 2014-03-12 (21:09)
Barack Obama jest po prostu śmieszny w swoim gadaniu.

~azjata 2014-03-12 (21:56)
I tak będą stać za Ukrainą, bo z przodu można w japę dostać !

~bonia 2014-03-12 (21:10)
a jakie prawo ma bambo do Ukrainy? ,chce tam polozyc swoja lape to dobrze ,Rosja to zle ,bandytyzm usmanski,dwulicowosc amerykanska

przyslij rachunek do mnie. ja place za wszsytko