przystanek tramwajowy z wyspą - "wtargnięc ie na jezdnię"?

Data: 2011-01-26 11:28:00
Autor: Fabian
przystanek tramwajowy z wyspą - "wtargnięc ie na jezdnię"?
W dniu 26.01.2011 10:18, amrac pisze:
A zatem, jeśli przystanek JEST wyposażony w wysepkę to nie mam obowiązku
się zatrzymywać, a jedynie zachować szczególną ostrożność celem nie
rozjechania osoby wymuszającej na mnie swoje pierwszeństwo. Co więcej,
może nie wszyscy wiedzą ale:

Rozdział 2
Ruch pieszych
Art. 13.
8. Jeżeli przejście dla pieszych wyznaczone jest na drodze
[ciach]
Gdzie się mylę chłopcy i dziewczęta?

Niby się nie mylisz. Ale dla mnie ważniejsze jest zdrowie niż przepisy i
jeżeli pasażerowie "nie widzą", że jest tam wysepka, to lepiej zachowuj
się jak by jej tam nie było. A co do Art. 13. p.8 - IMHO to jakaś
pomyłka i nie powinno go być.

Fabian.

przystanek tramwajowy z wyspą - "wtargnięc ie na jezdnię"?