przystawka "smart tv" do telewizora

Data: 2013-06-17 09:06:48
Autor: K
przystawka "smart tv" do telewizora
witam,
szukam przystawki do, ktora pozwoli na podlaczenie do tv telefonow, tabletow i laptopa z win7. zamysl jest taki zeby wyswietlac, zdjecia/filmy z w/w urzadzen. dobrze zeby mialo wlasna lub mozliwosc podlaczenia kamery i uruchomienia skype itp. przegladalem allegro, ale z tego co czytam w opisach, to prrezentowane przystawki nie oferuja wyswietlania multimediow z w/w urzadzen.

Data: 2013-06-17 22:39:14
Autor: ToMasz
W dniu 17.06.2013 09:06, K pisze:
witam,
szukam przystawki do, ktora pozwoli na podlaczenie do tv telefonow,
tabletow i laptopa z win7.
czyli przystawka musi mieć wyjście chinch albo hdmi, które wetkniesz do TV, a do "przystawki" wetkniesz... CO?

zamysl jest taki zeby wyswietlac,
zdjecia/filmy z w/w urzadzen. dobrze zeby mialo wlasna lub mozliwosc
podlaczenia kamery
kamery? Jaka kamera niema wyjścia na TV? USB?

i uruchomienia skype itp.
przystawka umożliwiająca uruchomienie skype? Wejdziesz na strone skype.pl i sciągniesz program skype w wersji na.... "przystawkę"?

możesz w kilku zdaniach opisać jak sobie ten proces wyobrażasz?

przegladalem allegro, ale z
tego co czytam w opisach, to prrezentowane przystawki nie oferuja
wyswietlania multimediow z w/w urzadzen.
wyświetlanie multimediów z laptopa z win7? laptop z win7 ma ekran, ale nie chcesz zniego skorzystać. 90% laptopów można podłączyć do TV i wyświetlać to co mają na pulpicie. Ty jednak jak piszesz, chcesz uruchomić laptopa i zawartość jego dysku jakoś magicznie udostępnić "przystawce"? JAk? Sambą?(otoczenie siecowie) FTP? Czy też chesz przerobić całego laptopa z działającym windowsem na pendriva?
ToMasz

PS
a może ty szukasz takiego tabletu bez ekranu, bo jego ekranem jest TV?

Data: 2013-06-18 09:51:30
Autor: grego
W dniu 2013-06-17 22:39, ToMasz pisze:
> czyli przystawka musi mieć wyjście chinch albo hdmi, które wetkniesz do
> TV, a do "przystawki" wetkniesz... CO?

Nic, bo jest Wi-Fi

> przystawka umożliwiająca uruchomienie skype? Wejdziesz na strone
> skype.pl i sciÄ…gniesz program skype w wersji na.... "przystawkÄ™"?

Tak, na androida

> "przystawce"? JAk? Sambą?(otoczenie siecowie) FTP? Czy też chesz
> przerobić całego laptopa z działającym windowsem na pendriva?

dlna

> ToMasz

Wypowiadasz się ironicznie w temacie, o którym nie masz "zielonego pojęcia" (ale to typowe w internecie).

Przykładowa "przystawka Smart TV"
http://www.measy.com.cn/product/showproduct47_en.htm

Pozdrawiam
grego

Data: 2013-06-18 11:16:54
Autor: K
W dniu 18-06-2013 09:51, grego pisze:
W dniu 2013-06-17 22:39, ToMasz pisze:
 > czyli przystawka musi mieć wyjÅ›cie chinch albo hdmi, które wetkniesz do
 > TV, a do "przystawki" wetkniesz... CO?

Nic, bo jest Wi-Fi

 > przystawka umożliwiajÄ…ca uruchomienie skype? Wejdziesz na strone
 > skype.pl i sciÄ…gniesz program skype w wersji na.... "przystawkÄ™"?

Tak, na androida

 > "przystawce"? JAk? SambÄ…?(otoczenie siecowie) FTP? Czy też chesz
 > przerobić caÅ‚ego laptopa z dziaÅ‚ajÄ…cym windowsem na pendriva?

dlna

 > ToMasz

Wypowiadasz się ironicznie w temacie, o którym nie masz "zielonego
> [...]

chcial blysnac, ale sie nie udalo.

Data: 2013-06-18 21:15:09
Autor: ToMasz
przystawka "smart tv" do telewizora

Wypowiadasz się ironicznie w temacie, o którym nie masz "zielonego
pojęcia" (ale to typowe w internecie).
tak, wypowiadam się ironicznie, ale Ty nie wiesz czy mam pojęcie czy nie.
Przykładowa "przystawka Smart TV"
http://www.measy.com.cn/product/showproduct47_en.htm
to niejest przystawka smart TV, tylko dongiel a androidem, naprzykład taki za 60zł:

http://www.ebay.pl/itm/MK809II-Bluetooth-Android-4-1-GPU-TV-Box-Mini-PC-Dongle-1-6GHZ-8GB-Fly-Air-Mouse-/111054682278?pt=US_Cell_Phone_PDA_Cases&var=&hash=item5f8017eebe

problem jest inny. dużo więcej zachodu jest z podłączeniem dongla(nazwijmy go tak - po imieniu) z jednej strony do tv, a z drugiej do laptopa z windowsem - niż samego lapka do tv.
chcial blysnac, ale sie nie udalo.

możesz pisać co  chcesz o bÅ‚yskaniu, ale jak już zaczynasz wchodzić na cieÅ„ki lód, to podziel siÄ™ SWOIM doÅ›wiadczeniem.
Ja moge powiedzieć tyle, że podłącenie działajacego telefonu SE arc to tv to 5 sekund, wybranie palcem mxplayera i filmu - następne 5 sekund.
uruchomienie "dongla" to dziesiąt sekund. po uruchomieniu połączenie telefonu z donglem następne naście sekund. wertowanie katalogów/plików po nazwach ( w telefonie mam miniaturki) - świetna sprawa.

DLNA nie mam. BÅ‚ysnÄ…Å‚em?

ToMasz

Data: 2013-06-25 20:25:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
przystawka "smart tv" do telewizora

"ToMasz" 51c0b1bd$0$1455$65785112@news.neostrada.pl

telefonu z donglem nastêpne na¶cie sekund. wertowanie katalogów/plików po nazwach ( w telefonie mam miniaturki) - ¶wietna sprawa.

Miniaturki czyli ikony? W Androidzie? Jak to zrobiæ, aby
jaki¶/dany katalog w Androidzie by³ widoczny jako ikona
nie za¶ uniwersalnie, jako katalog? Przyzwyczai³em siê
do obrazków w Win.

Data: 2013-06-18 11:59:36
Autor: S³awek Maculewicz
przystawka "smart tv" do telewizora
Dnia 18-06-2013 o 09:51:30 grego <grego@fake.pl> napisa³(a):

W dniu 2013-06-17 22:39, ToMasz pisze:
 > czyli przystawka musi mieæ wyj¶cie chinch albo hdmi, które wetkniesz  do
 > TV, a do "przystawki" wetkniesz... CO?

Nic, bo jest Wi-Fi

 > przystawka umo¿liwiaj±ca uruchomienie skype? Wejdziesz na strone
 > skype.pl i sci±gniesz program skype w wersji na.... "przystawkê"?

Tak, na androida

 > "przystawce"? JAk? Samb±?(otoczenie siecowie) FTP? Czy te¿ chesz
 > przerobiæ ca³ego laptopa z dzia³aj±cym windowsem na pendriva?

dlna

 > ToMasz

Wypowiadasz siê ironicznie w temacie, o którym nie masz "zielonego  pojêcia" (ale to typowe w internecie).

Przyk³adowa "przystawka Smart TV"
http://www.measy.com.cn/product/showproduct47_en.htm

Pozdrawiam
grego

No to czytamy opis:

"With the help of U1A, you could suffer online"
Nic dodaæ, nic uj±æ... ;-)
Aha - skrót DLNA nie wystêpuje na tej stronie.
--
Brak sygnaturki.

Data: 2013-06-18 09:53:46
Autor: BaX
przystawka "smart tv" do telewizora
a może ty szukasz takiego tabletu bez ekranu, bo jego ekranem jest TV?

Cabletech Smart TV Android URZ0350 1.5GHz  ? ;)

Data: 2013-06-18 11:16:15
Autor: K
W dniu 18-06-2013 09:53, BaX pisze:
a może ty szukasz takiego tabletu bez ekranu, bo jego ekranem jest TV?

Cabletech Smart TV Android URZ0350 1.5GHz  ? ;)

myslalem wlasnie o tym, ale nigdzie wprost nie jest napisane ze mozna do tego zapiac telefon z andrzejem, kompa z winda, gejpada i szerowac np zdjecia/filmy na tv.

Data: 2013-06-18 11:16:34
Autor: K
W dniu 17-06-2013 22:39, ToMasz pisze:
W dniu 17.06.2013 09:06, K pisze:
[...]

ale o czym ty w ogole do mnie rozmawiasz?

przystawka "smart tv" do telewizora