przysz³o¶æ

Data: 2009-09-17 21:03:46
Autor: zbig
przysz³o¶æ
w koñcu celem tuska by³o wyeliminowanie kaczorów
przebrzyd³ych a nie polska racja stanu...

Ciekaw jestem, co rozumiesz przez polsk± racjê stanu, bo ja akurat usuniêcie kaczorów uwa¿am za zgodne z polsk± racj± stanu

Obama i jego gang  my¶l±, ¿e awantury rosyjskie ich nie
dotycz±...nied³ugo sami siê przekonaj± jak bardzo siê pomylili...

Decyzja o rezygnacji z tarczy by³a przes±dzona juz po wyborze Obamy. Nawet jakkby u nas rz±dzi³o trzech Kaczorów, to tarczy by nie by³o, choæby siê skichali.

Data: 2009-09-17 21:09:18
Autor: boukun
przysz³o¶æ

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6f6a.00000145.4ab28812newsgate.onet.pl...
[...]

Dok³adnie, nawet trzech kaczorów by nie wymusi³o na Polakach finansowanie tarczy dla USA i uwik³ania Amerykanów w brudn± wojnê...

boukun

Data: 2009-09-19 07:55:07
Autor: pluton
przysz³o¶æ
Decyzja o rezygnacji z tarczy by³a przes±dzona juz po wyborze Obamy. Nawet
jakkby
u nas rz±dzi³o trzech Kaczorów, to tarczy by nie by³o, choæby siê
skichali.

Ale jakby sie pieknie tlumaczyli, ze tarcza to samo zlo.

Nullification

przysz³o¶æ