przywitanie i pytanie o drogę

Data: 2010-03-20 19:38:31
Autor: Gadget
przywitanie i pytanie o drogę
Witam wszystkich serdecznie, po raz kolejny po długiej przerwie. Z tej strony Marcin z miasta Częstochowy, szosowiec.

Od razu prośba o pomoc a właściwie pytanko. Jutro ma być pięknie więc pora zamiast kilkudziesięciokilometrowych wycieczek zrobić coś ambitniejszego. Jest plan na 200 z małym haczykiem. Chcę pojechać do w okolicę Żywca. W planie są trzy wzniesienia: Przełęcz Kocierska, Góra Żar i być może jak starczy sił -  Przegibek. Ktoś z lokalnych bikerów mógłby mi powiedzieć jaka jest tam sytuacja. Nie cierpie deszczu i błota. Czy da się tam przejechać suchą oponą? Ktoś może był dzisiaj/wczoraj? Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że będzie w tych miejscach śnieg ale mam nadzieje, że drogą nie płynie górski potok

Pozdrawiam i dziękuję za info.

Data: 2010-03-21 00:26:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przywitanie i pytanie o drogę
Gadget bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Znajomy był w czwartek na nartach na Żarze, mówił, że na drogach spokój ze
śniegiem, ale na szczyt Żaru nie wjeżdżał samochodem (podejrzewam, że
będzie jeszcze w śniegu, choć kto wie). Drogi mokre (śnieg dopiero złazi z
gór). Takie pytania lepiej kierować na pl.rec.sport.zimowe i/lub na
pl.rec.gory.

przywitanie i pytanie o drogę