przywłaszczenie mienia

Data: 2010-05-24 13:59:50
Autor: Picia
przywłaszczenie mienia
Witam,
Sprzęt na gwarancji serwisant przyjechał zdemontował. Mija już 8 tygodni a ja od 4 tygodni próbuje odzyskać sprzęt (napęd do bramy) bez rezultatu. Dzwonię - on objecuje j czekam i nie przyjeżdża i tak zabawa już trwa 4 tygodnie. Chcialem jakośgo ponaglic bo mam dość tego cwaniactwa irobienia ze mnie idioty. Czy mogę na policji złożyc zawiadomienie o przestępstwie. Może jak otrzyma telefon z policji to na niego coś podziała.

--
Piotr

Data: 2010-05-24 21:12:27
Autor: Robert Tomasik
przywłaszczenie mienia

Użytkownik "Picia" <toolpusher_wytnijto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htdpoh$2up$1news.onet.pl...
[...]

Facet prowadzi nadal działaność, czy zwinął się? Masz z nim kontakt? To, co opisujesz to raczej nie ma charakteru przywłaszczenia, a raczej niewywiązania się z umowy. A tu raczej właściwsza byłaby droga cywilna. Pytanie, czy w związku z demontarzem powstał jakikolwiek dokument. Bo bez niego z kolei przed sądem rzecz widzę ciężko. Zatem zasugerowałbym wezwanie w drodze listu poelconego do wywiązania się z umowy i naprawy automatu. Jesli odpowie, no to bedzie dowód na to, ze się nie wywiązał i że w ogóle wziął.

Data: 2010-05-25 11:45:11
Autor: Picia
przywłaszczenie mienia
[...]

Tak prowadzi działalnośc normalnie sprzęt naprawiony tyle że on nie ma czasu go zamontować. Umawia się nie przyjeżdża nie dzwoni a ja kwitnę w domu jak idiota czekając na niego po raz n-ty. Napisałem skarge na niego do firmy Nice jest jej dystrybutorem to mi odpisali że oni nie biorą odpowiedzialności za swoich monterów. Napisali również że przy demontażu urządzenia nie muszą wystawiac żadnego dokumentu - co jest dziwne bo nawet jak buty do szewca oddajesz to otrzymujesz karteczkę. W zasadzie to teraz mógłby powiedziec że to nie on zdemontował i ja musiałbym udowadniać przed sądem że on posiada mój napęd.
Wkurzyo mnie to bo jak się poskarżyłem do Nice Polska to on im napisał,że on chce zamontować tylko JA nie mam czasu się z nim umówić. Jestem wk..... na maxa.

--
Piotr

Data: 2010-05-25 12:49:06
Autor: Robert Tomasik
przywłaszczenie mienia

Użytkownik "Picia" <toolpusher_wytnijto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htg688$u5a$1news.onet.pl...
[...]

Napisz NICE, że wysyłasz list do telewizji :-)

przywłaszczenie mienia