przywr贸cenie do pracy a odprawa

Data: 2010-02-02 15:12:22
Autor: gazebo
przywr贸cenie do pracy a odprawa
Wnios艂em pozew o przywr贸cenie do pracy. Czy je艣li s膮d przywr贸ci mnie do pracy jestem zobowi膮zany zwr贸ci膰 odpraw臋?

--
bla

Data: 2010-02-02 14:23:08
Autor: jureq
przywr骳enie do pracy a odprawa
Dnia Tue, 02 Feb 2010 15:12:22 +0100, gazebo napisa艂(a):

Wnios艂em pozew o przywr贸cenie do pracy. Czy je艣li s膮d przywr贸ci mnie do
pracy jestem zobowi膮zany zwr贸ci膰 odpraw臋?

Tak

Data: 2010-02-04 09:48:16
Autor: gazebo
przywr贸cenie do pracy a odprawa
U偶ytkownik jureq napisa艂:

Wnios艂em pozew o przywr贸cenie do pracy. Czy je艣li s膮d przywr贸ci mnie do
pracy jestem zobowi膮zany zwr贸ci膰 odpraw臋?

Tak

A co w przypadku je艣li s膮d przyzna odszkodowanie zamiast przywr贸cenia do pracy?

--
bla

Data: 2010-02-04 09:31:35
Autor: jureq
przywr骳enie do pracy a odprawa
Dnia Thu, 04 Feb 2010 09:48:16 +0100, gazebo napisa艂(a):

[...]

To chyba oczywiste - nie ma powodu do zwrotu odprawy.

przywr贸cenie do pracy a odprawa