przywrócenie niezapisanego smsa Nokia e52

Data: 2013-10-21 14:06:25
Autor: karola
przywrócenie niezapisanego smsa Nokia e52
Zanotowałam sobie coś w postaci smsa i był on otwarty w tle, w tym czasie chciałam skorzystać z internetu w telefonie i odpaliłam systemową przeglądarkę. Strona nie załadowała mi się do końca, pojawił się o komunikat błędu o braku wolnej pamięci, telefon na parę sekund się przywiesił, po czym wrócił do stanu użytkowania, niestety już bez mojego smsa. Da się go jakoś odzyskać? Jest może w jakimś pliku tymczasowym?

Data: 2013-10-21 17:56:21
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-21 14:06, karola pisze:
[...]

Do folderu 'robocze' nie wpadł?

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-21 22:43:53
Autor: karola
Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości news:l43ira$9dm$1news.vectranet.pl...
[...]

No właśnie nie, czyli klapa?

Data: 2013-10-22 17:16:31
Autor: karola
Użytkownik <ryanholdbrook@gmail.com> napisał w wiadomości news:876459d0-85d3-4404-b1ca-98cd5981fc8bgooglegroups.com...

Co chciałeś powiedzieć?...

Data: 2013-10-22 18:53:19
Autor: Adam
Użytkownik "karola" <karo@la.pl> napisał w wiadomości news:526696d2$0$2279$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik <ryanholdbrook@gmail.com> napisał w wiadomości news:876459d0-85d3-4404-b1ca-98cd5981fc8bgooglegroups.com...
On Monday, 21 October 2013 08:06:25 UTC-4, karola  wrote:

Co chciałeś powiedzieć?...

Jest mozliwosc odzyskania. Tyle, ze taka usluga jest odplatna. Trenowalem temat w zeszlym roku z E51.

Data: 2013-10-23 10:54:37
Autor: karola
Użytkownik "Adam" <adam@adlslsls.pl> napisał w wiadomości news:5266ad89$0$2178$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W jaki sposób, co i jak? Nie jest to nic ważnego, po prostu zapisałam sobie w ten sposób tekst piosenki, który przyszedł mi do głowy i niestety ulotnił się z pamięci, oraz hasło do nowego serwisu...
Czyli to się zapisuje jednak gdzieś w telefonie?

Data: 2013-10-23 23:08:43
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-23 10:54, karola pisze:

> [...]
niestety ulotnił się z pamięci, oraz hasło do nowego serwisu...
Czyli to się zapisuje jednak gdzieś w telefonie?

Dla mnie to wyparowało bezpowrotnie jeżeli nie wpadło do roboczych.
A nie prościej i bezpieczniej korzystać z dyktafonu?

Data: 2013-10-24 21:25:44
Autor: karola

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości news:l49dt2$240$1news.vectranet.pl...
> [...]

Dla mnie to wyparowało bezpowrotnie jeżeli nie wpadło do roboczych.
A nie prościej i bezpieczniej korzystać z dyktafonu?

Nie zawsze można mówić do siebie...

Data: 2013-10-24 22:22:09
Autor: Tomek
Użytkownik "karola"  napisała:

Czyli to się zapisuje jednak gdzieś w telefonie?

Zapisuje.
Sprawdź w C:\Private\1000484b\Mail\ - jest to folder odpowiedzialny za maile i smsy, możliwe, że coś w nim jest.

Data: 2013-10-24 22:33:37
Autor: karola

Użytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl> napisał w wiadomości news:l4bvic$8ua$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mam taki folder, ale jest on pusty i nie daje sie do niego wejść, przeglądam za pomocą programu X-plore

Data: 2013-10-25 21:53:58
Autor: Tomek
przywrócenie niezapisanego smsa Nokia e52
Użytkownik "karola"  napisała:

Mam taki folder, ale jest on pusty i nie daje sie do niego wejść, przeglądam za pomocą programu X-plore

Oczywiście system złamany i włączony patch Open4All w ROMPatcher?

przywrócenie niezapisanego smsa Nokia e52