ps

Data: 2009-04-22 09:40:56
Autor: bratPit[pr]
ps
jest włączony tylko tryb gsm, programy dodatkowe w telefonie to best profiles i nic wiecej,
brat

Data: 2009-04-22 09:54:30
Autor: Michal k.
ps
jest włączony tylko tryb gsm, programy dodatkowe w telefonie to best profiles i nic wiecej,

a skanowanie wifi / automatyczne sprawdzanie poczty / garmin itd ?

u mnie E51 trzyma 5 dni, E71 tydzien :-)

Data: 2009-04-22 10:33:46
Autor: bratPit[pr]
ps

a skanowanie wifi / automatyczne sprawdzanie poczty / garmin itd ?

WLAN scanning off, bluetooth off, poczty w telefonie nawet nie wiem jak się używa ;-)
zainstalowany dodatkowo jest jedynie best profiles,

u mnie E51 trzyma 5 dni, E71 tydzien :-)

szczęściarz :-)
brat

Data: 2009-04-22 01:43:16
Autor: BearBag
ps
a wygaszacz jakis jest? ekran calkowicie ci przygasa przy nieuzywaniu
telefonu czy tylko blednie ?
BT nie ma az takiego wplywu na baterie, przy wlaczonym trzyma mi 4dni
przy wylaczonym... 4dni :)

Data: 2009-04-22 11:21:51
Autor: bratPit[pr]
ps

a wygaszacz jakis jest? ekran calkowicie ci przygasa przy nieuzywaniu
telefonu czy tylko blednie ?

wygasza sie calkowicie po czym wlacza sie fabryczny wygaszacz z zegarkiem i data,

BT nie ma az takiego wplywu na baterie, przy wlaczonym trzyma mi 4dni
przy wylaczonym... 4dni :)

o, nastepny szczesciarz :-)
brat

Data: 2009-04-22 13:29:10
Autor: PWK
ps
Uzytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisal w wiadomosci news:gsmnjl$sgg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mi z wlaczonym trybem 3G/2G stracza na 2-3 dni max (w nocy nie wylaczam). Ok 20 smsów i 10 min rozmów, wiec nie wiele.
Z kolei aplikacja Mobilne Gadu Gadu potrafi pozrec cala baterie w 4 -5 godzin.
--
PWK

ps