ps2 - kooperacyjne sciganie lub podobne dla dzieci

Data: 2011-02-16 05:01:44
Autor: ptoki
ps2 - kooperacyjne sciganie lub podobne dla dzieci
Jakie gry maja mozliwosc grania kooperacyjnego dla dwy na wspolnym
ekranie lub split screenie?
Chodzi o to zeby grac razem z dzieckiem a nie przeciwko.
Narazie wyczailem crash tag team racing gdzie mozna dwa jezdzidla
zlaczyc i grac razem.
Jakie inne gry pozwola na walke ze wspolnym wrogiem?

Data: 2011-02-16 16:02:55
Autor: Onivis Yhonay d'Izeworudi
ps2 - kooperacyjne sciganie lub podobne dla dzieci
Dnia Wed, 16 Feb 2011 05:01:44 -0800, ptoki napisa艂(a):

[...]

Nie widzia艂em wielu gier w coop na PS2. Z tego co uda艂o mi si臋 znale藕膰 to jest Baldur's Gate: Dark Aliance (ale to 艣rednio dla dzieci) i Lego Star Wars (t膮 jak najbardziej polecam).

Pami臋tam, 偶e by艂y jeszcze wy艣cigi, 偶e jedna osoba prowadzi艂a motor贸wk臋 pr贸buj膮c w jak najlepszym czasie przep艂yn膮膰 mi臋dzy bojami podczas gdy druga w tym czasie robi艂a akrobacje na nartach wodnych. Wakeboarding Unleashed.

Z gier dla dzieci to mo偶e jeszcze Guitaroo-Man, chocia偶 to takie co-op na si艂臋. By艂y jeszcze jakie艣 4 czy 5 strzelanek w tym Half-Life czy TimeSplitters 2.

Og贸lnie to nawet zwyk艂ych gier dla dw贸ch graczy nie ma wielu na PS2. Same bijatyki, wy艣cigi i fify. Ju偶 chyba PSone mia艂o wi臋kszy wyb贸r.

Data: 2011-02-16 19:42:37
Autor: KAM_
W dniu 2011-02-16 14:01, ptoki pisze:
[...]

Wszelkie legosy. Jest te偶 taka sidescrollerowa nawalanka - Power Rangers Super Legends, mo偶e dziecku si臋 spodoba.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2011-02-17 10:21:12
Autor: Qula
ps2 - kooperacyjne sciganie lub podobne dla dzieci
Uzytkownik "ptoki" napisal...

Jakie gry maja mozliwosc grania kooperacyjnego dla dwy na wspolnym

ekranie lub split screenie?

(...)

Jakie inne gry pozwola na walke ze wspolnym wrogiem?

zdecydowanie "Wladca Pierscieni: Powrot Krola" no i podobne do Baldurs Gate jest Champions of Norrath

pozdr

prz

Data: 2011-02-17 01:42:54
Autor: ptoki
ps2 - kooperacyjne sciganie lub podobne dla dzieci
On 17 Lut, 10:21, "Qula" <q...@rmf.fm> wrote:
Uzytkownik "ptoki" napisal...

> Jakie gry maja mozliwosc grania kooperacyjnego dla dwy na wspolnym
> ekranie lub split screenie?

(...)

> Jakie inne gry pozwola na walke ze wspolnym wrogiem?

zdecydowanie "Wladca Pierscieni: Powrot Krola" no i podobne do Baldurs Gate
> [...]

Dziekuje wszystkim za informacje. Zbadam te lego star wars i
motor體ki.
Od siebie dodam ze uzywamy eyetoy i nawet czasem ciekawe kawalki sie
zdarzaja (np odpalanie fajerwerkow albo mycie okien :) )

Data: 2011-03-28 17:47:49
Autor: kamil_pl
ps2 - kooperacyjne sciganie lub podobne dla dzieci

Uzytkownik "ptoki" <sczygiel@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4652e49c-9467-

Dziekuje wszystkim za informacje. Zbadam te lego star wars i
motor體ki.

Metal Slug Anthology na PS2. Gralewm z malym (11 lat) kuzynem i bylo super. We dw骳h sie walczy przeciwko wrogom.

ps2 - kooperacyjne sciganie lub podobne dla dzieci