ps3 - beep przy włączaniu

Data: 2010-03-05 10:29:59
Autor: Catalyst
ps3 - beep przy włączaniu
czy można go jakoś wyłączyć? wnerwia mnie to

Data: 2010-03-05 10:50:08
Autor: Katanka
ps3 - beep przy włączaniu
Catalyst wrote:
czy można go jakoś wyłączyć? wnerwia mnie to

Też bym chciał wiedzieć, bo często żona się przez to budzi i chętnie bym go wyłaczył.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-05 10:53:52
Autor: Catalyst
ps3 - beep przy włączaniu

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hmqk4a$bfd$1inews.gazeta.pl...
Też bym chciał wiedzieć, bo często żona się przez to budzi i chętnie bym go wyłaczył.

No właśnie - wysoka częstotliwość, w nocy brzmi to jak alarm jakiś, córeczka czasem się budzi i zamiast grać muszę usypiać :)

Data: 2010-03-05 10:59:55
Autor: KuFeL
ps3 - beep przy włączaniu
W dniu 2010-03-05 10:53, Catalyst pisze:

[...]

to trzeba włączać przed zaśnięciem ;) albo rozkręcić i odciąć kabelek od pc speaker'a ;)

albo

wykorzystać potencjał faktu że to sprzęt bezprzewodowy i schować w starej dębowej szafie ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-03-05 11:31:31
Autor: Catalyst
ps3 - beep przy włączaniu

"KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> wrote in message news:hmqkmp$dgh$1inews.gazeta.pl...
wykorzystać potencjał faktu że to sprzęt bezprzewodowy i schować w starej dębowej szafie ;)

To może odrazu w piekarniku :D

Data: 2010-03-05 15:37:08
Autor: Artur Bross
ps3 - beep przy włączaniu
Catalyst pisze:

[...]

Teraz się zacznie: coraz więcej starych użytkowników iksboksa kupuje PS3 i w swej ukrytej nienawiści do SONY będą się czepiać dokładnie WSZYSTKIEGO.

To tylko taka mała przepowiednia, nie żadna aluzja do tych, którzy szukają rożnych rozwiązań...

Swoją drogą: odgłos startującego samolotu (iksboks) córeczki nie budził???

Data: 2010-03-05 19:29:54
Autor: Awe
ps3 - beep przy włączaniu

Swoją drogą: odgłos startującego samolotu (iksboks) córeczki nie budził???

Z tymi odkurzaczami to tez troche naciagany argument. Mam PS3 i X360,
stoja obok siebie i szum podczas grania na jednej i drugiej jest w zasadzie
taki sam. Ten "samolot" w X360 to naped DVD, ktory istotnie jest jak
na sterydach. Ale ludzie, instalujcie gry na HDD i wtedy X360 jest nawet
cichszy niz PS3, w ktorym naped tez czasem sobie postuka, choc jest
to dosyc subtelne. Problem moga miec posiadacze 360 bez dysku, ale
to chyba nie jest dzis zbyt popularna opcja.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-08 08:50:59
Autor: kamil_pl
ps3 - beep przy włączaniu

Użytkownik "Awe" <adam@USUNnihongo.pl> napisał w wiadomości news:hmrj9e$ea3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak ja mam dysk 20GB to też sobie nie poinstaluje za bardzo, tym bardziej że połowę zajmują np dodatki do gier, 2 dema i druga płyta do Forzy3.

Data: 2010-03-08 14:15:33
Autor: Catalyst
ps3 - beep przy włączaniu

"kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> wrote in message news:hn2a9h$2uk$1newsfeed.net.icm.edu.pl...
Jak ja mam dysk 20GB to też sobie nie poinstaluje za bardzo, tym bardziej że połowę zajmują np dodatki do gier, 2 dema i druga płyta do Forzy3.

Kup se jakiś dysk WDC BEVS/BEVT i przerób hddhackr - działa jak złoto

Data: 2010-03-08 15:19:36
Autor: SirMike
ps3 - beep przy włączaniu
On 2010-03-05 19:29, Awe wrote:

[...]

To chyba mamy inne xboxy :)
W klocku najbardziej buczy sam wiatraczek a szum napędu w porównaniu do tego buczenia to muzyka dla uszu :) PS3 jest o niebo lepsza pod tym wzgledem.

--
SirMike
http://dubscore.pl

Data: 2010-03-08 15:37:38
Autor: Catalyst
ps3 - beep przy włączaniu

"SirMike" <sirmike@localhost.com> wrote in message news:hn311o$8b4$1news.onet.pl...
W klocku najbardziej buczy sam wiatraczek a szum napędu w porównaniu do tego buczenia to muzyka dla uszu :) PS3 jest o niebo lepsza pod tym wzgledem.

U mnie po instalacji kloca nie słychać - każdy jakiego miałem taki był. Ps3 z kolei rozczarowało mnie - myślałem, że będzie wogóle bezgłośne a BR czasem przypiłuje nieźle - co nie znaczy że jest b. głośne.

Data: 2010-03-08 16:32:31
Autor: Moltisanti
ps3 - beep przy włączaniu

Użytkownik "Catalyst" :

Ps3 z kolei rozczarowało mnie - myślałem, że będzie wogóle bezgłośne a BR czasem przypiłuje nieźle - co nie znaczy że jest b. głośne.

U mnie PS3 jest slyszalne, nie tak jak x360 ale slychac z 5m jak jest
cisza.
Co prawda zaden to problem ale mocno sie zdziwilem czytajac
wczesniej od posiadaczy* jaki to PS3 jest bezglosny.

*fanboyow :)

M.

Data: 2010-03-07 09:04:20
Autor: @dams
ps3 - beep przy włączaniu

Użytkownik "Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmr4ul$mk8$1@news.onet.pl...
Catalyst pisze:

[...]

Nie zacznie, zwyczajnie posiadacze xboxa otwarcie potrafią krytykować swoją konsolę nawet jeżeli zmienią ją na inna.... inna klasa ludzi ... targecik inny

Data: 2010-03-08 14:16:52
Autor: Catalyst
ps3 - beep przy włączaniu

"Artur Bross" <adresmusibyc@vp.pl> wrote in message news:hmr4ul$mk8$1news.onet.pl...
Teraz się zacznie: coraz więcej starych użytkowników iksboksa kupuje PS3 i w swej ukrytej nienawiści do SONY będą się czepiać dokładnie WSZYSTKIEGO.

Użytkownikiem nie jestem starym xboxa tylko obecnym. Poza tym trzeba by być konkretnym pojebem twojego pokroju żeby nienaiwdzieć konsolę do gier..

Data: 2010-03-08 19:25:16
Autor: Artur Bross
ps3 - beep przy włączaniu
Catalyst pisze:

[...]

Pisaliśmy już tutaj o różnych dolegliwościach: niektórzy nie widzą efektów 3D, inni są głusi i uważają, że iksboksy działają cicho, a Ty dawno nie dostałeś z pięty w ucho...

ps3 - beep przy włączaniu