ps3 czarny ekran po wlaczeniu help

Data: 2011-03-10 11:07:22
Autor: bemoloza
ps3 czarny ekran po wlaczeniu help
Witam

wczoraj włączylem ps3 i... fuckup Czarny ekran :(  Konsola pracuje , dysk kręci, wiatraki szumią telewizor szuka sygnału z ps3
Zmienialem kable, wejscia , telewizory i lipa. Nie pomagają resety przytrzymania power itd
Spotkał sie ktos z takim fuckupem?

BeMollio
--
www.stuido5i6.pl  - studio i ciemnia do wynajęcia
www.historieswiatloczule.pl - foto blog średnioformatowy

Data: 2011-03-11 09:08:02
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-03-10 11:07,  *bemoloza* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Jeśli przy włączaniu nie pomaga trzymanie przycisku power, to spróbuj wyjąć dysk i włączyć konsolę bez niego - kiedyś coś mi się takiego rzuciło w oczy jak szukałem rozwiązania dla szwagra, któremu się przełączył rodzaj sygnału wyjściowego (jemu power pomógł).
Jak to nie zadziała to skorzystaj z gwarancji jeśli jeszcze masz.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-03-12 15:05:25
Autor: bemoloza
W dniu 11-03-11 09:08, Mirek Ptak pisze:

[...]

Postała bez prądu 24h i działa jak złoto :)

bemOlio