ps3 - czy ktos ma w historii ps store demo GranTurismoHD ?

Data: 2009-12-13 02:56:46
Autor: sialala
ps3 - czy ktos ma w historii ps store demo GranTurismoHD ?
On Dec 11, 9:39 pm, "SN .. AP" <mgg...@jadamspam.pl> wrote:

Nie chce nikogo robic w konia sciagajac inne pelne gry jakie zakupil,
interesuje mnie tylko GT HD !!!

problem w tym, ze i tak ten ktos zuzyje jedna aktywacje systemu PS3.
wiec nie ma roznicy, czy sciagniesz tylko demko czy wszystko, co
wczesniej zakupil.
i potwierdzam - demko (z JAP) jak i GTHD (z EU) sa nadal do pobrania w
historii pobran. gdyby nie to, ze  na JAP udalo mi sie kiedys pare
rzeczy kupic (jak nie weryfikowali kart, tak jak teraz), to bym Ci
konto JAP uzyczyl. a tak... kup GT5P na allegro - teraz to to grosze
kosztuje.

Data: 2009-12-15 16:28:17
Autor: SN .. AP
ps3 - czy ktos ma w historii ps store demo GranTurismoHD ?
Mam gt5 prolog :) Ale chcalem zobaczyc GTHD ale teraz juz wiem ze nie ma sensu bo widzialem all na you tubie. to to samo wlasciwie.

Data: 2009-12-15 15:44:02
Autor: Jacek
"SN .. AP" <mgggrg@jadamspam.pl> wrote in message news:hg89ui$2d6$1inews.gazeta.pl...
Mam gt5 prolog :) Ale chcalem zobaczyc GTHD ale teraz juz wiem ze nie ma sensu bo widzialem all na you tubie. to to samo wlasciwie.

W GTHD jest tylko jedna trasa, ktora chyba tez jest w GTP.

ps3 - czy ktos ma w historii ps store demo GranTurismoHD ?