ps3 error 80028F10 przy odpalaniu gry z ps store

Data: 2009-09-07 10:39:49
Autor: SN .. AP
ps3 error 80028F10 przy odpalaniu gry z ps store
Sciagnalem sobie crash bandicoot jedynke z ps store jak odpalam gre to mam blad.
W internecie znalazlem takie wyjasnienia.
80028F10 - Błąd wyświetlanego obrazu. Przejdź do Display Settings, wybierz HDMI, a następnie zaznacz opcję Automactic.
80028F10 - Go to Display Settings then HDMI (or whatever your connection is) and choose Automactic.

Mam konsole NTSC U/C czy to moze byc przez to ? Gry ponoc nie maja zadnych blokad regionow z ps store : /
Konsole mam podlaczona kablem euroscart RGB nie cinchami. Obraz dziala w 4:3 i 16:9. 480p nie wyswietla.
Teraz jeszcze sciagnelem gre z kumpla konta jakies battle races i tez ten sam error a gra jest for ps3 nie psx.
Prosze o pomoc.

ps3 error 80028F10 przy odpalaniu gry z ps store