ps3 - gry dla 2 osób?

Data: 2009-09-21 13:55:42
Autor: Dysiek
ps3 - gry dla 2 osób?
kupiłem dzisiaj ps3, poleccie gry dla 2 osób
chętnie popykam z żoną : )

Guitar Hero - na poczatku mozesz grac na padach, potem dokupisz ew gitare. GH to jedyna gra w jaka lubi grac moja dziewczyna :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-09-21 14:25:16
Autor: Marcin Gardeła
ps3 - gry dla 2 osób?
Dysiek wrote:
Guitar Hero - na poczatku mozesz grac na padach, potem dokupisz ew
gitare. GH to jedyna gra w jaka lubi grac moja dziewczyna :-)

Szczerze nie polecam gry na padach, to jazda dla hardcorowców, na gitarze jest przyjemnie i wesoło a i wczuć się można, kobieta może załapać.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

ps3 - gry dla 2 osób?