ps3 - konto dodatkowe i multiplayer

Data: 2011-01-26 18:42:36
Autor: trs
ps3 - konto dodatkowe i multiplayer
Cześć

Próbuję zagrać w sieci w Uncharted 2 na koncie dodatkowym i nie mogę. Dostaję komunikat, że moje funkcje sieciowe wyłączone (albo coś w tym stylu). Wyłączyłem kontrolę rodzicielską, włączyłem czat (gdzieś czytałem, że niektóre gry tego wymagają) i nic. Na koncie głównym mogę grać bez problemu. Co muszę jeszcze włączyć, żeby móc zagrać w sieci?

Drugi problem mam z FIFĄ 10, żeby móc grać na kncie dodatkowym w sieci muszę podać numer karty kredytowej. Przecież to jest bez sensu. Nie da sie inaczej?

Dzięki i pozdrawiam

ps3 - konto dodatkowe i multiplayer