ps3 slim

Data: 2009-08-18 18:44:38
Autor: Piotr KUCHARSKI
ps3 slim

No to ogłosili. Przelicznik jak zwykle bez sensu, 1 USD = 1 EUR.

Mniejsza, lżejsza, i -- co ważniejsze -- ponoć o 1/3 mniej prądu żre.
Ciekawe, jak z głośnością.

p.

Data: 2009-08-18 21:07:19
Autor: torq314
ps3 slim
Mniejsza, lżejsza, i -- co ważniejsze -- ponoć o 1/3 mniej prądu żre.
Ciekawe, jak z głośnością.

http://www.scee.presscentre.com/Content/Detail.asp?ReleaseID=4842&NewsAreaID=2:

.... blabla blabla ...
The new PS3 system will focus on delivering games and other entertainment content, and users will not be able to install other Operating Systems to the new PS3 system.

niezłe. najpierw wyrugowali wsteczną kompatybilność. po co to komu.
teraz możliwość instalowania innych systemów.

a tyle było szumu o to, multimedialny komputer, instaluj sobie dowolny system operacyjny ....

w każdym razie jakiś trend się zarysowuje, w kolejnym release sprzętu zostanie zablokowana możliwość dostępu do sieci, a w jeszcze kolejnej, ostatecznej wersji, nie będzie można uruchamiać gier :P

torq314

Data: 2009-08-18 19:40:57
Autor: Piotr KUCHARSKI
ps3 slim
torq314 <torq314@onet.eu> wrote:
[...]

Jeśli mogę wybierać, to poproszę wsteczną kompatybilność bez możliwości
instalowania innych systemĂłw. Z pierwszego moĹźe skorzystam, z drugiego...
nie widzę sensu.

w każdym razie jakiś trend się zarysowuje, w kolejnym release sprzętu zostanie zablokowana możliwość dostępu do sieci, a w jeszcze kolejnej, ostatecznej wersji, nie będzie można uruchamiać gier :P

JuĹź nie panikuj. :)

p.

Data: 2009-08-19 11:13:11
Autor: torq314
ps3 slim
Jeśli mogę wybierać, to poproszę wsteczną kompatybilność bez możliwości
instalowania innych systemĂłw. Z pierwszego moĹźe skorzystam, z drugiego...
nie widzę sensu.

pełna zgoda. szkoda, że mimo plotek nowy firmware na razie nie wnosi nic ciekawego w temacie wstecznej kompatybilności.

natomiast z tymi innymi systemami, to oczywiście że statystycznie NIKT z tego nie korzystał. z resztą przy takiej architekturze pamięci, instalowanie systemów operacyjnych mija się z celem. raczej myślę więc o niefrasobliwości marketingu, który nie umiał ocenić właściwie tej możliwości na starcie konsoli (czyli w ogóle tego nie dawać) i teraz wychodzi niezręcznie, bo "coś zabrali".

torq314

Data: 2009-08-18 21:59:31
Autor: PW
ps3 slim
Piotr KUCHARSKI pisze:
No to ogłosili. Przelicznik jak zwykle bez sensu, 1 USD = 1 EUR.

Mniejsza, lżejsza, i -- co ważniejsze -- ponoć o 1/3 mniej prądu żre.
Ciekawe, jak z głośnością.

Pewnie na podobnym poziomie...

Zauważone wady:
- brak możliwości ustawienia pionowo (coś przeoczyłem?)
- kształt to mało ustawny "kwadrat"
- matowa powierzchnia... a może to będzie zaleta...

Mam nadzieję, że nie będzie zewnętrznego zasilacza.

--
PW

Data: 2009-08-18 22:11:23
Autor: PW
ps3 slim
PW pisze:
[...]

Ha!

The new 3.0 firmware will be released concurrently with the PS3 slim, which should provide a breath of fresh air for existing machines. Other new features of the PS3 slim include BRAVIA Sync, which allows you to control the PS3 XMB over HDMI through your BRAVIA TV remote, and System Standby to shut off the PS3 when the BRAVIA TV is off. Sony also claims this new machine will run more quietly than existing PS3 systems, which is good news for people who like to watch movies or have conversations in the general vicinity of their game console. There's also a Vertical Stand, which will retail for $24. Not so awesome is Sony's removal of the Install Other OS feature... farewell, Linux.

Ma być ciszej, a jeśli chcemy postawić ją pionowo, to musimy zakupić stojaczek ;)

http://www.engadget.com/2009/08/18/sony-debuts-slimmer-ps3/

--
PW

Data: 2009-08-18 23:38:32
Autor: Artur Bross
ps3 slim
Wyglada... Tanio, ale ludzie sami tak chcieli. ;-)

Nie wyglada tak, zebym zalowal, ze mam "grubasa"...

Duzy dysk na dziendobry, to chyba najwieksza zaleta - najgorszy dizajn SONY?
Kwestia gustu, ale spodziewalem sie czegos wiecej. Najwyrazniej SONY ma
chu... Dizajnera, bo PSP tez nie wyglada rewelacyjnie.

Taka kolej rzeczy. Liczy sie to, ze Sony zacznie wreszcie zarabiac
pieniadze, ma swietny, wielofunkcyjny produkt, fajne nowosci na
horyzoncie... Hmmm... Ide pograc w Crackdown, na 360... ;-)

Data: 2009-08-19 14:33:07
Autor: Piotr KUCHARSKI
ps3 slim
PW <pewu@anty.konto.pl> wrote:
[...]

Meh. Odwrotnie to bym powitał z zadowoleniem, ale w tę stronę? Po co?
Jak chcę pograć, to i tak biorę do ręki pada. Jak chcę wyłączyć, to
i tak najpierw wyłączam PS3 padem. Jakby TV się włączał/wyłączał po
włączeniu PS3 padem, to by było miłe.

Sony also claims this new machine will run more quietly than existing PS3 systems

Hmm. No ciekawe. Ja mam jakiegoś pecha do wyjców. 60 była w miarę,
ale jak się popsuła, to z serwisu wróciła jakaś inna i głośna. Jak
u znajomego posłuchałem 40, to była cichuteńka, jak sobie kupiłem
80-kę (która niby miała być identyczna jak 40, tylko większy dysk),
to też jest głośna. :(

p.

Data: 2009-08-20 08:26:56
Autor: Robin
ps3 slim
Witam :)

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:vT67jn5uI32uN34.chopinakson.sgh.waw.pl...
Jak u znajomego posłuchałem 40, to była cichuteńka, jak sobie kupiłem
80-kę (która niby miała być identyczna jak 40, tylko większy dysk),
to też jest głośna. :(

Byc moze ma to zwiazek z usytuowaniem konsoli u Ciebie? (za male odstepy od scianek szafki, itd.)

Robin

Data: 2009-08-20 15:26:34
Autor: Piotr KUCHARSKI
ps3 slim
Robin <robin@mago.pl> wrote:
[...]

Ileż tych odstępów ma być? :)

p.

Data: 2009-08-20 20:47:41
Autor: Meanthord
ps3 slim
Piotr KUCHARSKI pisze:
Byc moze ma to zwiazek z usytuowaniem konsoli u Ciebie? (za male odstepy od scianek szafki, itd.)

Ileż tych odstępów ma być? :)

Konsola musi byc w wielkim hangarze ;f.

M.

Data: 2009-08-21 08:43:13
Autor: Robin
ps3 slim
Witam :)

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" <chopin@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:10T67mesgI32uN34.chopinakson.sgh.waw.pl...

Ileż tych odstępów ma być? :)

No tak zdroworozsadkowo, zeby zapewnic cyrkulacje powietrza.

Robin

Data: 2009-08-21 13:13:16
Autor: Piotr KUCHARSKI
ps3 slim
Robin <robin@mago.pl> wrote:
Ileż tych odstępów ma być? :)
No tak zdroworozsadkowo, zeby zapewnic cyrkulacje powietrza.

No to jest. Z każdej strony łapę wsadzę. Wydmuchiwane z tyłu powietrze
jest chłodne.

p.

Data: 2009-08-18 23:34:03
Autor: Artur Bross
ps3 slim

A.D. 2009-08-18 21.59, w h6f172$l1h$1@achot.icm.edu.pl, "PW"
<pewu@anty.konto.pl> napisal/a:

Piotr KUCHARSKI pisze:
[...]

BEDZIE PODSTAWKA... SPRZEDAWANA OSOBNO.

- kształt to mało ustawny "kwadrat"
- matowa powierzchnia... a może to będzie zaleta...

NIE BEDZIE WIDAC PALCOW... WRESZCIE.

Mam nadzieję, że nie będzie zewnętrznego zasilacza.

NJET.

Data: 2009-08-19 03:24:39
Autor: Goomich
ps3 slim

http://gamescom.gamespot.com/video/6215525/ps3-slim-unboxing?tag=videos;title;2

Mi się podoba. Od tego powiini byli zacząć, i teraz wypuścić mniejszą wersję slima. ;-)

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2009-08-19 08:29:59
Autor: Czezare
ps3 slim
Goomich pisze:
http://gamescom.gamespot.com/video/6215525/ps3-slim-unboxing?tag=videos;title;2

Mi się podoba. Od tego powiini byli zacząć, i teraz wypuścić mniejszą wersję slima. ;-)

Mi sie srednio podoba. Sprzet wyglada na zdecydowanie mniej high-endowy   niz jego poprzednik.Za to bardzo nie podoba mi sie cena tego urzadzenia w Polsce.Sony na pewno obnizylo koszty produkcji, wiec liczylem na jakis znaczacy ruch cenowy w dol w zwiazku z tym. Liczylem na cene w stylu 999 zl. Coz...Sony postanowilo nas Polakow i wogole Europejczykow wydymac po raz kolejny. Ja sie wydymac na pewno nie dam.

Pozdr
Czezare

Data: 2009-08-19 09:41:11
Autor: Goomich
ps3 slim
You have one message from: Czezare <czezare1@onet.eu>

Mi sie srednio podoba. Sprzet wyglada na zdecydowanie mniej
high-endowy niz jego poprzednik.

Mniejszy, dyskretniejszy, płaski. Co highendowego jest w chlebaku?

Data: 2009-08-19 14:25:37
Autor: PW
ps3 slim
Goomich pisze:
You have one message from: Czezare <czezare1@onet.eu>

Mi sie srednio podoba. Sprzet wyglada na zdecydowanie mniej
high-endowy niz jego poprzednik.

Slim:
- nieustawny kwadraciak, teraz musisz mieć głębszą szafkę aby ją zmieścić!
http://tnij.org/slim1
- potrzeba zakupu stojaka (do pionu),
- PS3 slim jest *większa* w jednym z wymiarów, jeśli jednak dodamy podstawke/stojaczek, to wymiarami będzie podobna, a nawet większa od PS3... to, że jest "węższa/chudsza" w ogóle mi nie pomaga, a zapewne przez to musimy mieć osobny stojak do pionu, bo przecież mogłaby się łatwo wywracać,
http://tnij.org/slim2
- wyróżniające się "zwykłe" przyciski, wyglądają jak tandetne gumki :)
http://tnij.org/slim3

> Mniejszy, dyskretniejszy, płaski. Co highendowego jest w chlebaku?

Porządne materiały wraz z połyskującym plastikiem, oraz błyszczącymi/srebrnymi dodatkami robią świetne wrażenie sprzętu wysokiej klasy.

Trochę zdjęć slima:
http://www.engadget.com/photos/ps3-slim-vs-ps3-original-vs-xbox-360-fight/2217127/
http://www.engadget.com/photos/playstation-3-slim-unboxing-and-hands-on/2216830/

--
PW

Data: 2009-08-19 14:56:41
Autor: Greg McRazy
ps3 slim
PW pisze:

Porządne materiały wraz z połyskującym plastikiem, oraz błyszczącymi/srebrnymi dodatkami robią świetne wrażenie sprzętu wysokiej klasy.

Połyskujący plastik był jednym z powodów dla którego nie kupiłem PS3, "chlebakowy" kształt - kolejnym. PS3 Slim zaczyna przypominać normalne urządzenie i zdecydowanie mi się podoba. No ale cóż mają powiedzieć wszyscy posiadacze "grubasek"? "Moja ładniejsza" ;)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-08-19 15:04:28
Autor: PW
ps3 slim
Greg McRazy pisze:
PW pisze:
[...]

Nie posiadam PS3.
Kiedyś miałem, i moim zdaniem prezentowała się naprawdę okazale na półce ze sprzętem, robiła dobre wrażenie. Jeśli dla Ciebie połyskujący plastik był powodem odrzucenia możliwości gry we wspaniałe ekskluzywne gry, to gratuluję ;)

--
PW

Data: 2009-08-19 15:31:12
Autor: Greg McRazy
ps3 slim
PW pisze:

[...]

A ja miałem na testach (pożyczka od kumpla - raptem dwa tygodnie temu) i prezentowała się jak z dupy wyjął. Nie pasowała mi w żaden sposób do ustawienia pozostałych sprzętów w domu. Inna rzecz, że właśnie wróciła z pogwarancyjnej wymiany lasera (400 pln, serwis w Lublinie), pochodziła około 2 godzin i pojechała spowrotem (na szczęście serwis dawał gwarancję na tę usterkę - 3 miesiące).

Jeżeli wyczytałeś w moim poście, że piano black było jedynym "powodem odrzucenia możliwości gry we wspaniałe ekskluzywne gry" to gratuluję umiejętności czytania. Poza tym ja nie odrzuciłem tej możliwości tylko ją przesunąłem w czasie. Teraz kupię sprzęt, który mi się bardziej podoba, a ma te same możliwości (BD i gry - zanim ktoś mi tu wyskoczy z linuksem na konsoli).

PS. A co było powodem, że już nie masz PS3? Połyskujący plastik się porysował i przestał być połyskujący? Bo przecież wspaniałe ekskluzywne gry nadal takimi pozostały. ;)

Data: 2009-08-19 16:33:31
Autor: PW
ps3 slim
Greg McRazy pisze:
[...]

Kolega musi mieć szeroką d.... :P

[...]

No to teraz sobie kupisz kwadratowy stolik z ikei, ale bez nóg ;)

PS. A co było powodem, że już nie masz PS3? Połyskujący plastik się porysował i przestał być połyskujący? Bo przecież wspaniałe ekskluzywne gry nadal takimi pozostały. ;)

Przeszedłem je, i sprzedałem konsolę. Teraz mam zamiar kupić ponownie do końca roku, ale w tym momencie skłaniam się ku wersji 80GB. Jeśli różnica w poborze prądu będzie w granicach 20%, to oleję "stolik" i tyle. Połyskujący chlebak będzie jak znalazł ;)

--
PW

Data: 2009-08-19 17:13:01
Autor: Goomich
ps3 slim
You have one message from: PW <pewu@anty.konto.pl>

Porządne materiały wraz z połyskującym plastikiem, oraz błyszczącymi/srebrnymi dodatkami robią świetne wrażenie sprzętu
wysokiej klasy.

No i tu właśnie wkraczamy na teren DGCC. Dla mnie ten błyszczący chlebak wygląda wsiowo.

Data: 2009-08-20 08:32:52
Autor: Robin
ps3 slim
Witam :)

Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał w wiadomości news:Xns9C6CAF247BFAEgoomichskrzynkapl127.0.0.1...

No i tu właśnie wkraczamy na teren DGCC. Dla mnie ten błyszczący chlebak
wygląda wsiowo.

Dokladnie, wyglada wiejsko-odpustowo. I do niczego nie pasuje. Duzy krok wstecz wzgledem wygladau PS2 moim zdaniem.

Robin

Data: 2009-08-19 12:33:55
Autor: example
ps3 slim

On 2009-08-19 08.29, in article h6g65a$seo$1@news.onet.pl, "Czezare"
<czezare1@onet.eu> wrote:

Goomich pisze:
[...]

Nie podejrzewam, ze IM zbytnio na Tobie / Was zalezy. Trzeba sie z tym
pogodzic...

Data: 2009-08-20 10:57:21
Autor: Mithos
ps3 slim
Czezare pisze:
[...]

Ale w ten sposób jesteśmy dymani praktycznie na wszystkim: jedzenie (gorsza jakość), samochody (gorsze wyposażanie, czasem wyższa cena), nieruchomości (ceny z dupy, zupełnie nieadekwatne do zarobków).

Rozumiem, że nic nie kupujesz ? :)

--
Mithos

Data: 2009-08-19 08:19:45
Autor: szczebel
ps3 slim
Dnia Tue, 18 Aug 2009 18:44:38 +0000, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

No to ogłosili. Przelicznik jak zwykle bez sensu, 1 USD = 1 EUR.

W PL ten przelicznik jest jeszcze lepszy...
"No i Piotr dowiedział się, że w Polsce ceny wszystkich modeli PS3 (wliczając w to PS3 Slim) to w  zależności od zestawu 1399zł 1349zł oraz 1599zł." - Gazeta.pl

Szkoda, za 999 pewnie bym łyknął, a tak...

--
szczebel

Data: 2009-08-21 16:29:15
Autor: Piotr KUCHARSKI
ps3 slim
szczebel <tgrenda@gmail.spam.com> wrote:
No to ogłosili. Przelicznik jak zwykle bez sensu, 1 USD = 1 EUR.
W PL ten przelicznik jest jeszcze lepszy...
"No i Piotr dowiedział się, Ĺźe w Polsce ceny wszystkich modeli PS3 (wliczając w to PS3 Slim) to w  zaleĹźności od zestawu 1399zł 1349zł oraz 1599zł." - Gazeta.pl
Szkoda, za 999 pewnie bym łyknął, a tak...

W Ultimie 1299 zł, właśnie mi maila przysłali.

Ale za 999 to będziesz musiał na dobrą promocję poczyhać. :)

p.

ps3 slim