ps3 slim

Data: 2009-08-19 03:24:39
Autor: Goomich
ps3 slim

http://gamescom.gamespot.com/video/6215525/ps3-slim-unboxing?tag=videos;title;2

Mi się podoba. Od tego powiini byli zacząć, i teraz wypuścić mniejszą wersję slima. ;-)

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2009-08-19 08:29:59
Autor: Czezare
ps3 slim
Goomich pisze:
http://gamescom.gamespot.com/video/6215525/ps3-slim-unboxing?tag=videos;title;2

Mi się podoba. Od tego powiini byli zacząć, i teraz wypuścić mniejszą wersję slima. ;-)

Mi sie srednio podoba. Sprzet wyglada na zdecydowanie mniej high-endowy   niz jego poprzednik.Za to bardzo nie podoba mi sie cena tego urzadzenia w Polsce.Sony na pewno obnizylo koszty produkcji, wiec liczylem na jakis znaczacy ruch cenowy w dol w zwiazku z tym. Liczylem na cene w stylu 999 zl. Coz...Sony postanowilo nas Polakow i wogole Europejczykow wydymac po raz kolejny. Ja sie wydymac na pewno nie dam.

Pozdr
Czezare

Data: 2009-08-19 09:41:11
Autor: Goomich
ps3 slim
You have one message from: Czezare <czezare1@onet.eu>

Mi sie srednio podoba. Sprzet wyglada na zdecydowanie mniej
high-endowy niz jego poprzednik.

Mniejszy, dyskretniejszy, płaski. Co highendowego jest w chlebaku?

Data: 2009-08-19 14:25:37
Autor: PW
ps3 slim
Goomich pisze:
You have one message from: Czezare <czezare1@onet.eu>

Mi sie srednio podoba. Sprzet wyglada na zdecydowanie mniej
high-endowy niz jego poprzednik.

Slim:
- nieustawny kwadraciak, teraz musisz mieć głębszą szafkę aby ją zmieścić!
http://tnij.org/slim1
- potrzeba zakupu stojaka (do pionu),
- PS3 slim jest *większa* w jednym z wymiarów, jeśli jednak dodamy podstawke/stojaczek, to wymiarami będzie podobna, a nawet większa od PS3... to, że jest "węższa/chudsza" w ogóle mi nie pomaga, a zapewne przez to musimy mieć osobny stojak do pionu, bo przecież mogłaby się łatwo wywracać,
http://tnij.org/slim2
- wyróżniające się "zwykłe" przyciski, wyglądają jak tandetne gumki :)
http://tnij.org/slim3

> Mniejszy, dyskretniejszy, płaski. Co highendowego jest w chlebaku?

Porządne materiały wraz z połyskującym plastikiem, oraz błyszczącymi/srebrnymi dodatkami robią świetne wrażenie sprzętu wysokiej klasy.

Trochę zdjęć slima:
http://www.engadget.com/photos/ps3-slim-vs-ps3-original-vs-xbox-360-fight/2217127/
http://www.engadget.com/photos/playstation-3-slim-unboxing-and-hands-on/2216830/

--
PW

Data: 2009-08-19 14:56:41
Autor: Greg McRazy
ps3 slim
PW pisze:

Porządne materiały wraz z połyskującym plastikiem, oraz błyszczącymi/srebrnymi dodatkami robią świetne wrażenie sprzętu wysokiej klasy.

Połyskujący plastik był jednym z powodów dla którego nie kupiłem PS3, "chlebakowy" kształt - kolejnym. PS3 Slim zaczyna przypominać normalne urządzenie i zdecydowanie mi się podoba. No ale cóż mają powiedzieć wszyscy posiadacze "grubasek"? "Moja ładniejsza" ;)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-08-19 15:04:28
Autor: PW
ps3 slim
Greg McRazy pisze:
PW pisze:
[...]

Nie posiadam PS3.
Kiedyś miałem, i moim zdaniem prezentowała się naprawdę okazale na półce ze sprzętem, robiła dobre wrażenie. Jeśli dla Ciebie połyskujący plastik był powodem odrzucenia możliwości gry we wspaniałe ekskluzywne gry, to gratuluję ;)

--
PW

Data: 2009-08-19 15:31:12
Autor: Greg McRazy
ps3 slim
PW pisze:

[...]

A ja miałem na testach (pożyczka od kumpla - raptem dwa tygodnie temu) i prezentowała się jak z dupy wyjął. Nie pasowała mi w żaden sposób do ustawienia pozostałych sprzętów w domu. Inna rzecz, że właśnie wróciła z pogwarancyjnej wymiany lasera (400 pln, serwis w Lublinie), pochodziła około 2 godzin i pojechała spowrotem (na szczęście serwis dawał gwarancję na tę usterkę - 3 miesiące).

Jeżeli wyczytałeś w moim poście, że piano black było jedynym "powodem odrzucenia możliwości gry we wspaniałe ekskluzywne gry" to gratuluję umiejętności czytania. Poza tym ja nie odrzuciłem tej możliwości tylko ją przesunąłem w czasie. Teraz kupię sprzęt, który mi się bardziej podoba, a ma te same możliwości (BD i gry - zanim ktoś mi tu wyskoczy z linuksem na konsoli).

PS. A co było powodem, że już nie masz PS3? Połyskujący plastik się porysował i przestał być połyskujący? Bo przecież wspaniałe ekskluzywne gry nadal takimi pozostały. ;)

Data: 2009-08-19 16:33:31
Autor: PW
ps3 slim
Greg McRazy pisze:
[...]

Kolega musi mieć szeroką d.... :P

[...]

No to teraz sobie kupisz kwadratowy stolik z ikei, ale bez nóg ;)

PS. A co było powodem, że już nie masz PS3? Połyskujący plastik się porysował i przestał być połyskujący? Bo przecież wspaniałe ekskluzywne gry nadal takimi pozostały. ;)

Przeszedłem je, i sprzedałem konsolę. Teraz mam zamiar kupić ponownie do końca roku, ale w tym momencie skłaniam się ku wersji 80GB. Jeśli różnica w poborze prądu będzie w granicach 20%, to oleję "stolik" i tyle. Połyskujący chlebak będzie jak znalazł ;)

--
PW

Data: 2009-08-19 17:13:01
Autor: Goomich
ps3 slim
You have one message from: PW <pewu@anty.konto.pl>

Porządne materiały wraz z połyskującym plastikiem, oraz błyszczącymi/srebrnymi dodatkami robią świetne wrażenie sprzętu
wysokiej klasy.

No i tu właśnie wkraczamy na teren DGCC. Dla mnie ten błyszczący chlebak wygląda wsiowo.

Data: 2009-08-20 08:32:52
Autor: Robin
ps3 slim
Witam :)

Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał w wiadomości news:Xns9C6CAF247BFAEgoomichskrzynkapl127.0.0.1...

No i tu właśnie wkraczamy na teren DGCC. Dla mnie ten błyszczący chlebak
wygląda wsiowo.

Dokladnie, wyglada wiejsko-odpustowo. I do niczego nie pasuje. Duzy krok wstecz wzgledem wygladau PS2 moim zdaniem.

Robin

Data: 2009-08-19 12:33:55
Autor: example
ps3 slim

On 2009-08-19 08.29, in article h6g65a$seo$1@news.onet.pl, "Czezare"
<czezare1@onet.eu> wrote:

Goomich pisze:
[...]

Nie podejrzewam, ze IM zbytnio na Tobie / Was zalezy. Trzeba sie z tym
pogodzic...

Data: 2009-08-20 10:57:21
Autor: Mithos
ps3 slim
Czezare pisze:
[...]

Ale w ten sposób jesteśmy dymani praktycznie na wszystkim: jedzenie (gorsza jakość), samochody (gorsze wyposażanie, czasem wyższa cena), nieruchomości (ceny z dupy, zupełnie nieadekwatne do zarobków).

Rozumiem, że nic nie kupujesz ? :)

--
Mithos

ps3 slim